הדוגמנית אור גרוסמן נבחרה להוביל את קולקציית התכשיטים של מעצבת התכשיטים שירי אודיז, אשר בימים אלה משיקה את מותג תכשיטי היהלומים שלה בישראל.
שווי ההשקעה במותג תכשיטי היהלומים של אודיז עומד על כמיליון שקלים. המותג מציג קונספט מכירתי שונה מהמקובל בארץ, ללא תיווך של אנשי מכירות וחנויות, אלא מכירה באמצעות האינטרנט.
גרוסמן תוביל את הקמפיין והקטלוג של המותג. היא משדרת עוצמה, חוזק, ביטחון, התואמים לאופי התכשיטים, שמביעים סגנון אישי וקובעים את ה"טאץ'" הסופי בהופעה. בשלב הראשוני יעלה קמפיין אינטרנט ודיוור ישיר ובשלב השני ייערכו פעילות קד"מ ופרסום ממוקד באמצעי המדיה השונים.