|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
סוכנות ראש
עריכת הסכמי ממון: השלבים המומלצים בדרך להסכם מוצלח
קבוצת ירדן
כל מה שרצית לדעת על שירותי אינסטלציה
לוי. מטרפד את החלפתו [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]

מיקי לוי בשיחות סגורות: "אעכב החלפתי כיו"ר הכנסת"

על-פי דיווח בכאן חדשות, מדובר בתרגיל של יש עתיד לעיכוב השבעת הממשלה החדשה שנועדו למנוע את קידום חוקי גוש הימין הליכוד מנסה להגביר את הלחצים על סמוטריץ' באמצעות מתווכים אך נהדף
26/11/2022  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   בחירות 2022   |   תגובות

על אף אמירותיו של ראש הממשלה יאיר לפיד, שיאפשר את העברת השלטון בצורה מסודרת, התבטא יו"ר הכנסת ח"כ מיקי לוי אחרת. על-פי דיווח בכאן חדשות, בשיחות סגורות אמר לוי: "אעכב לפחות בשבוע את מינוי היו"ר החדש". מדובר בתרגיל פוליטי של יש עתיד שנועד להקשות על השבעת הממשלה החדשה, וחקיקת חוק שיאפשר את מינויו של אריה דרעי לשר.

לפני כשנתיים וחצי, עיכב יו"ר הכנסת דאז יולי אדלשטיין את החלפתו שלו, וננזף בידי שופטי בג"ץ, שכתבו בהחלטתם: "אנו סבורים כי בהינתן העובדה שמדובר ביו״ר בפועל המכהן מתוקף דין הרציפות וכן בהינתן העובדה כי מדובר בעניין הנוגע בו ישירות, שיקול הדעת הנתון לו בהקשר זה אינו רחב אלא מוגבל ותחום ביותר". אם יחליט לוי לעכב את החלפתו, יעה בדיוק את מה שבג"ץ הזהיר ממנו.

במהלך האירוע שבו עיכב אדלשטיין את החלפתו, כתב יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד: "...יולי אדלשטיין מונע באמצעים לא חוקיים את החלפתו. הודעתו המבישה לא תעמוד במבחן משפטי, לא במבחן הציבור וגם לא במבחן ההגינות. זהו ניצול מחפיר של מעמדו. אדלשטיין לא יוכל יותר לעולם לטעון שהוא 'ממלכתי'. היום הוא גמר להיות כזה. כל דקה שהכנסת לא מפקחת על הממשלה מהווה מחדל עצום לטיפול במשבר הקורונה ופגיעה אנושה בדמוקרטיה". המועמדים המובילים לתפקיד יו"ר הכנסת הם יואב קיש ואופיר אקוניס.

עוד דווח בכאן חדשות, כי על-פי גורמים במו"מ, סוכם בין עוצמה יהודית לליכוד כי נתניהו יעמוד בראש צוות שרים להסדרת ההתיישבות הצעירה ביו"ש, ובתוך 60 ימים מהקמת הממשלה תובא לאישור הממשלה החלטת ממשלה להסדרת מעמדם התכנוני של כלל יישובי ההתיישבות הצעירה. בכיר בציונות הדתית אמר: "לא נסכים שהסמכות על ההתיישבות הצעירה תשאר בידי בן-גביר, כפי שסיכם עם הליכוד".

ניסיון מצד נתניהו ללחוץ על יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' באמצעות רבני הציונות הדתית נהדף. גישוש שעשו אנשיו של נתניהו מול מקורביו של הרב חיים דרוקמן, כדי לסייע בהורדת סמוטריץ' ממקצת דרישותיו נדחה. יו"ר הציונות הדתית מקבל גיבוי מרבני התנועה.

תאריך:  26/11/2022   |   עודכן:  26/11/2022
עידן יוסף
+הליכוד יאיץ המו"מ הקואליציוני
09:03 27/11/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
מפלגת הליכוד צפויה לחתום כבר בתחילת השבוע על הסכמים קואליציוניים עם המפלגות החרדיות  ▪  השר המיועד בן-גביר: כשר לביטחון לאומי אעשה הכל כדי למנוע מדיניות גזענית בהר-הבית
סמוטריץ', נתניהו ודרעי. האם השבוע תהיה ממשלה [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]
+מעוז: לא באתי לפוליטיקה בשביל לקבל תארים
21:38 26/11/22  |  עידן יוסף
יו"ר נעם, ח"כ אבי מעוז, מבהיר כי כלל לא בטוח שיקבל תפקיד סגן שר במשרד ראש הממשלה. בראיון לחדשות 12, אמר מעוז: "אני רוצה לקבל כלים, כלים שאיתם אוכל לפעול, לא באתי לפוליטיקה בשביל לקבל תארים. אני רוצה להקים רשות שתדאג לזהות היהודית של המדינה והיא תדאג לחסום את כל ארגוני הפרוגרס הרדיקלי להיכנס לצבא, למשרד החינוך, למשטרה".

עוד אמר: "אני דורש זה שהמערכות הציבוריות של מדינת ישראל יתנהלו על-פי מדיניות הממשלה, ולא על-פי אג'נדות שזרות למדינה היהודית. במשרד החינוך יש 3,400 תוכניות לימודים ש-3,000 מהן נכתבו על-ידי עמותות פרטיות, קרנות זרות ומדינות זרות. משרד החינוך שלנו פועל על-פי אג'נדה זרה שהיא זרה למדינה היהודית. כשאנחנו נקים את הממשלה כולם יכולים להירגע - אנחנו נדאג לזהות היהודית של המדינה".
+יועצו של נתניהו הציע לח"כ בציונות הדתית להתפצל מסמוטריץ'
20:19 26/11/22  |  עידן יוסף
יועצו של נתניהו זאב פליישמן הציע לחבר כנסת בציונות הדתית להתפצל מסמוטריץ' ולקבל תפקיד שר. בלשכת נתניהו אמרו: "אם אכן הוצעה הצעה כזאת היא לא ראויה, לא על דעתנו ומנוגדת לעמדתנו".
+סביבת דרעי: הוא יהיה קודם כל שר הבריאות
19:10 26/11/22  |  עידן יוסף
אריה ‏דרעי החליט להחזיק בתיקי הפנים והבריאות. ‏בסביבתו אומרים: "צריך גורם פוליטי משמעותי עם כוח במשרד הבריאות. הוא יהיה קודם כל שר בריאות וגם שר פנים" (ישראל היום). ביום שישי דרעי שוחח עם הח"כים של שס ועדכן אותם על המו"מ ועל התפקידים המסתמנים (מעריב).
+כל ראשי סיעות הימין יגיעו לפגישות מו״מ ביום א'
15:59 25/11/22  |  עידן יוסף
הודעת הליכוד: "בראשון - כל ראשי סיעות המחנה הלאומי יגיעו לפגישות מו״מ. שבת שלום".
+קרב על הוועדה לשירותי דת
13:07 25/11/22  |  עידן יוסף
בציונות הדתית מעוניינים לקבל את הוועדה לשירותי דת. ביהדות התורה דורשים לקבל את הוועדה ולאחד אותה עם ועדת הפנים הצפויה ליפול בחלקו של ח"כ יעקב אשר (INN).

סמוטריץ' הגיע להסדרה מול הליכוד בתחילת השבוע בעניין המשרד לשירותי דת: התיק יוחזק אצל שס, אך תהיה חלוקה בין ראשי האגפים והוועדה למינוי דיינים. נתניהו גם הציע להשתמש בוועדה למיזמי דת שבראשה יהיה איש מהציונות הדתית, אך בעקבות הנתק כרגע המתווה נדחה (בחדרי חרדים).
+שוסטר: הסמכויות לבן-גביר ייצרו תוהו ובוהו משילותי
13:03 25/11/22  |  עידן יוסף
סגן שר הביטחון אלון שוסטר (המחנה הממלכתי) אומר כי "מינוי בן-גביר לשר הבט״פ עם סמכויות שייצרו תוהו ובוהו משילותי הוא מעשה חסר אחריות, שיהווה סכנה לביטחון הלאומי.

"הכפפת מג״ב איו״ש לבן-גביר, תהווה פגיעה במאבק כנגד הפשיעה הלאומנית, שמתקיימת בקרב קיצוניים שפוגעים בהתיישבות ובביטחון. בשנה האחרונה ריכזתי את השולחן שפעל למיקוד המאמץ מול הפשיעה הלאומנית - ראוי שמי, שלאסוננו, יהיה חבר בקבינט, יגנה בתוקף את הצתת הרכבים הלילה, באבו גוש ובעין נקובא ויוקיע את ריסוס הכתובות הנבזיות".

שר הביטחון גנץ התייחס למינוי וכתב: "נתניהו בחר בחרפה – שתוביל לסכנה ביטחונית. נשתמש בכל הכלים שבידינו כדי לשמור על הביטחון ועל החברה הישראלית".
+פורסמו תפקידי המפלגות החרדיות המסתמנים
12:16 25/11/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מקלב אולי יקבל תפקיד סגן שר באוצר או בשוויון חברתי, פרוש שר ירושלים, יעקב אשר יקבל את ועדת הפנים, פינדרוס את הבריאות ואייכלר את העבודה והרווחה  ▪  יואב בן צור - שר התפוצות, ביטון וארבל יקבלו סגני שר במשרדי שס ואזולאי יקבל ראשות ועדה
מקלב וגפני. לא ייכנסו בלי סמוטריץ' [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+מסתמן: יו"ר הכנסת הבא - קיש או אקוניס
11:54 25/11/22  |  עידן יוסף
הקרב על תפקיד יו״ר הכנסת: בין אופיר אקוניס ליואב קיש. אמיר אוחנה כנראה בדרך למשרד החוץ (וואלה).
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel   אוהד טל   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   אושר שקלים / Osher  Shekalim   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   אליהו דלל / Eli Dallal   אליהו רביבו / Revivo Eliyahu    אלמוג כהן / Almog  Cohen   ארז מלול / Erez  Malul   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בצלאל סמוטריץ' / Bezalel  Smotrich   גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דבורה ביטון / Dvora  Biton   דוד  ביטן / David Bitan   דן אילוז / DAN Iluz   דני בן יוסף דנון / Dani Danon   הליכוד   ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חיים דרוקמן   חמד עמאר / Hamad Amar   חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky   טלי גוטליב / Tali  Gottlieb   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יונתן משריקי / Yonatan Mishraki   יוסף עטאונה / Youssef  Atauna   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   ינון אזולאי / Yinon  Azoulay   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב אשר / Yakov  Asher   יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak    יצחק שמעון סרלאוף    ירון לוי / Yaron Levi   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   ממשלת ישראל / Israel Government   מנסור עבאס / Mansour Abbas   משה אבוטבול / Moshe Abutbul   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה רוט / Moshe  Roth   מתן כהנא / Matan  Kahana   נאור שירי   ניר ברקת / Nir  Barkat   סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili   סימון דוידסון / Simon Davidson   עודד פורר / Oded Forer   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמית הלוי / Amit  Halevi   צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot   צביקה פוגל / Tzvika  Foghel   צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלום דנינו / Shalom  Danino   שלי טל מירון / Shelly Tal Meron   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרון ניר / Sharon Nir   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מיקי לוי בשיחות סגורות: "אעכב החלפתי כיו"ר הכנסת"
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
תהפוך לסמרטוט
26/11/22 23:39
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2022
עוד בטרם נחתמו ההסכמים, הולכת ומתגבשת רשימת התפקידים בממשלה ובכנסת שיקבלו חברי הכנסת של המפלגות החרדיות.
25/11/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
סיעות הליכוד ועוצמה יהודית הגיעו הלילה (יום ו', 25.11.22) לסיכום נספח תפקידים בממשלה הבאה. הנספח מקרב את חתימת ההסכם המלא שיכלול תקציבים, נושאים מהותיים וקווי יסוד. הנספח להסכם מצטרף לסיכומים בשבוע החולף, לפיהם יוסדר מעמד חומש, תוסדר הישיבה באביתר, תוסדר ההתיישבות הצעירה, חוק דמי החסות ("פרוטקשן") עד 10 שנות מאסר, וחוק דרומי מורחב שיאפשר לירות בגנבי נשק מבסיסי הצבא.
25/11/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
בא-כוחה של סיעת יש עתיד, עו"ד עודד גזית, פנה ליועצת המשפטית של הכנסת, עו"ד שגית אפיק, וביקש כי לא תחווה דעה בנושא מועד הבחירות.
24/11/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
בכירים בקואליציה מעריכים כי גם בשבוע הבא לא יוכל ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו להציג את הממשלה החדשה, עקב נתק השורר בינו ליו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ'.
24/11/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ביהדות התורה דורשים מנתניהו להתחייב שהוא ימנה את יריב לוין לשר המשפטים, אם הוא מעוניים לקצר תהליכים במו"מ הקואליציוני. לדברי בכירים במפלגה, ששוחחו עם כאן חדשות, אם נתניהו אכן יתחייב על כך בפניהם הם יסכימו לוותר על חלק משמעותי מההסכם שעוסק בפירוט הרפורמות השונות במערכת המשפט.
24/11/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   בחירות 2022  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   כנסת 25  /  מי ומי  
לוין נגד סמוטריץ': "רוצה להשתלט על חצי ממשלה"  /  עידן יוסף
סמוטריץ': הוויכוח הוא על מהות, לא על תיקים  /  עידן יוסף
הליכוד חושף מה הציע לסמוטריץ': "סיכום הוגן לכל הדעות"  /  עידן יוסף
כל האמת על המשא-ומתן  /  בצלאל סמוטריץ'
החרם ושברו  /  ד"ר עדו נתניהו
העם כמה לחצי שעת השקט  /  עמנואל בן-סבו
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
[צילום: עבדלל כרים חנה/AP]
עו"ד יוסף פנדריך
פסק דין מוסכם משלב שני יסודות - הסכם ופסק הדין שאישר אותו. אם ההסכם לא חוקי גם פסק הדין איננו חוקי
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כאמור, ישראל נמצאת עתה במלחמה רב חזיתית. חיזבאללה בדרום לבנון - אומנם באיחור מבחינת תקוות חמאס - פתח את החזית הצפונית    סוריה הפכה קרש קפיצה לסוכנים אירניים חתרניים, ביו"ש ובבקעת ה...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
בעבר היו מי שטענו שעלילות "קשר ומסתורין" אינם חומר קריאה איכותי    אני חולק על כך וסבור שהמציאות עולה על כל דימיון ודמיון פורה רק מעשיר את הבנת מורכבותה ותדיר מבהיר מאורעות שלכאורה ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il