|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
עו"ד גיל קראוס דורג ב-DUNS100 כאחד המשרדים הבולטים בביטוח לאומי
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע
עמית הלוי וצביקה פוגל [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

ההמלצה: להוציא את ועדת המעקב העליונה מחוץ לחוק

הוועדה לביטחון לאומי מציעה גם לזמן לחקירה את ראשי הוועדה בגין פגיעה במדינת ישראל יו"ר הוועדה: " על הרבה פחות ממה שהם אומרים נחקרתי מעל שש שעות בלהב 433. אם צריך להעמיד אותם לדין ולחבוש אותם באסורים, אז לעשות זאת. לא אשתוק בנושא הזה". ח"כ אחמד טיבי: "אם מישהו חושב שהנהגת המעקב העליונה תתיישר לפי הקונצנזוס שהולך יותר ימינה לימין הקיצוני, טועה" הפרקליטות: "יש תלונה הנמצאת בבדיקת משטרה. כאשר חוות דעת בעניין תועבר היא תטופל"
09/07/2023  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   ישראלי-פלשתיני   |   תגובות

הוועדה לביטחון לאומי דנה (יום א', 9.7.23) בבקשת ההצעה לסדר הדורשת להוציא את ועדת המעקב העליונה מחוץ לחוק ולזמן לחקירה את ראשי הוועדה בגין תמיכה בטרור של חברי הכנסת לימור סון הר מלך ועמית הלוי.

בדברי ההסבר נטען, כי ועדת המעקב העליונה של הציבור הערבי בישראל קיימה בחודש מאי אירוע תמיכה במחבלים בהשתתפות חכ"ל לשעבר מוחמד ברכה, והשייח ראאד סלאח במהלכו הושמעו קריאות לביצוע פעולות טרור. בעקבות אותו אירוע הגיש ארגון הימין 'בצלמו' תלונה במשטרה ושלח מכתב ליועצת המשפטית לממשלה, בדרישה לעצור את מארגניו. "וועדת המעקב העליונה אינה ארגון שוליים קיצוני, אלא ארגון המוכר בישראל כעותר ציבורי לגיטימי שדלתות בין המשפט בישראל פתוחות בפניו וכי זו לא הפעם הראשונה שהארגון מכפה בפעילותו על ארגוני הטרור", נכתב בפנייה. עוד צוין, כי "הוועדה והעומד בראשה עודדו את הפרעות שהתקיימו בשומר חומות וסייעו בהליכים המשפטיים של מבצעי הפוגרומים וכי למדינה ולמוסדות האכיפה אסור להשלים עם הפעילות הזו וכי יש להוציאה אל מחוץ לחוק".
ועדת המעקב וועדי העם בפרעות מאי 2021 / דוח
התחקיר שלהלן מצביע על קשר ישיר בין 'ועדת המעקב העליונה של ערביי ישראל', לבין התפרצות הפרעות בערים המעורבות בחודש מאי ,2021 וכן על קשר ישיר בין ועדת המעקב לחברי הכנסת המכהנים מהמפלגות הערביות: חד"ש (איימן עודה ועאידה תומא סלימאן), רע"מ (מנסור עבאס, מאזן גנאים, ווליד טאהא ואימאן ח'טיב יאסין), בל"ד (סאמי אבו שחאד) ותע"ל )אחמד טיבי ואוסאמה סעדי). (31 עמ')

יו"ר הוועדה לביטחון לאומי, ח"כ צביקה פוגל, אמר כי יש כמה מסמכים שהופצו בשנים אחרונות שמביעים חשש שוועדת המעקב העליונה עוסקת בדברים מעבר לתחום הפוליטי. "מטרתנו לגבש המלצות ואיך אנחנו אם בכלל מניעים את התהליך הזה". ח"כ עמית הלוי (הליכוד) טען כי הדיון הוא על הקו האדום הכי תחתון של מדינה חופשית והתארגנות מהסוג הזה אנו צריכים להוציא מחוץ לחוק. אנחנו דואגים לשלום אזרחי מדינת ישראל בכללם ערביי ישראל שיהיה להם מסלול לאזרחות הגונה ולא ללכת אחר הכוחות הרעים המובילים רשע. אנחנו מבקשים שתהיה הכרזה של התאגדות אסורה על-פי חוק העונשין".

ח"כ אחמד טיבי (חד"ש תע"ל) אמר כי הוא דוחה את הדרישה ומותר להנהגה פוליטית להביע עמדות שהן מנוגדות לעמדת הממשלה, לכיבוש, להתנחלויות והכיבוש המדינתי. "אם מישהו חושב שהנהגת ועדת המעקב העליונה תתיישר לפי הקונצנזוס שהולך יותר ימינה לימין הקיצוני, טועה. שום ישיבה כזו לא תפחיד את הציבור הערבי עברנו את הזמנים הללו. אנחנו מתנגדים לאלה ההורגים בעם שלנו, לכיבוש ולפשיסטים".

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

ח"כ ואליד אל הואשלה (רע"ם): "ועדת המעקב היא המטרייה של החברה הערבית. אם עמית הלוי רוצה להוציא אותם מחוץ לחוק, הוא צריך לזמן את כל ראשי הרשויות וחברי הכנסת ולהוציא אותם מחוץ לחוק. הוועדה מטפלת בנושאים אזרחיים שהמדינה לא השתתפה בהם. ההצעה מיותרת". ח"כ צבי סוכות (הציונות הדתית) ציין כי ח"כ איימן עודה אמר לפני מספר ימים 'יחי מחנה הפליטים ג'נין על העמידה שלה' במליאה, ויושב ח"כ טיבי שמהלל את המחבל מרואן ברגותי ועוד אחרים. "אנחנו לא יכולים לממן את האנשים הללו שהם הטרגדיה של החברה הערבית. במקום שהם יתעסקו בדברים החשובים של החברה הערבית הם מעודדים טרור. זה אינטרס של החברה הערבית".

ח"כ עאידה תומא סלימאן (חד"ש תע"ל) טענה כי מדובר ברדיפה פוליטית שמטרתה לדכא כל אפשרות של האוכלוסייה הערבית כקבוצה לאומית שיש לה זכויות לאומיות. לדבריה, מטרת ארגון הגג היא לתאם מאמצים ומאבקים ושמירה על האינטרסים של האוכלוסייה שאנו מייצגים. "זה מפריע לאנשים אני יודעת. אנחנו נגד הכיבוש שבסוף כן וחייב להשתחרר". ח"כ יוסף עטאונה (חד"ש תע"ל): "מדובר בחלק ממסע הדה-לגיטימציה כלפי הנהגת הציבור הערבי בישראל. ההצעה במהות שלה כלפי ועדת המעקב כמו בדיון על תוכניות לימודים במזרח ירושלים. הניסיון לייצר על-ידי הימין הקיצוני ערבי כבקשתם לא יצליח. במדינה שיש שוויון אין צורך בוועדת מעקב. זה המאבק שלנו וזה תפקידה הוועדה".

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

ח"כ לימור סון הר מלך (עוצמה יהודית) ציינה כי אין מספיק זמן לתאר את מעלליה של הוועדה, לתמיכה בטרור ובטרוריסטים וקריאה לפרעות. העצמה של החברה הערבית תקרה בדרך אחרת ולא בדרך הטרור. צריך להקשיב ולשמוע כיצד הם הגדירו את האינטרסים של האוכלוסייה הערבית והכל במסווה של שוויון זכויות ומדובר בשקרים. רק במדינה שלנו ניתן להכיל כאלה אירועים. המשחק נגמר. הוועדה הזו הובילה את הפרעות". ח"כ הלוי התייחס לדברי ח"כ תומא סלימאן ואמר כי יש לאזרחים הערבים זכויות של אינדיבידואלים וקהילתיים ואיש לא מבקש לשנות אותן. "את נמצאת כאן כאזרחית במדינה יהודית ויהיה לך את כל הכבוד. אבל אם הפרשנות שלך היא לחורבן מדינת ישראל את לא תהיי כאן. אני קובע שלא תהיו טרוריסטים". טיבי השיב כי יש אנשים שחושבים שהם יכולים לדבר בקומיסריות ובאדנות. "עוד לא נולד האדם שיגיד לנו הערבים הפלשתינים איך להתבטא".

ידידיה צוקרמן מארגון ערי ישראל אמר כי הבעיה בוועדת המעקב היא בתמיכה בטרור ובחתרנות תחת המדינה וזו הבעיה שהייתה בפרעות תשפ"א. וכשמדובר על כיבוש הוא בעצם הקמתה של מדינת ישראל שבאו לידי ביטוי בפרעות בלוד ובעכו שם נרצחו ונשרפו בתי כנסת. "הם הודיעו על הפגנות וליבו את זה בפוסטים וקריאות". חברו לארגון, עו"ד דוד אבינר, הוסיף: "הגשנו תלונות בעבירות של הסתה, המרדה והתאגדות אסורה. אנו מקווים שהחלטה תתקבל כמה שיותר מהר כיוון שבעבירה של המרדה לא תעמוד בחלוף שנה ואנו מקווים שהיא לא תתמסמס".

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

מורן מימוני מקרן יוזמות אברהם ציינה כי הוצאה מחוץ לחוק של ועדת המעקב זו פגיעה אנושה בחופש הביטוי של הציבור הערבי בישראל והוועדה פועלת רבות למען האזרחים הערבים בפערים של קידום יוזמות שהמדינה לא מתייחסת ומשקיעה שם. "המדינה משקיעה מיליארדים כדי להביא לצמצום בין האוכלוסייה הערבית ליהודים והחלטה כזו תחזק בצדק את ההרגשה כי הציבור הזה הוא מדוכא. מדובר בפעולה אנטי דמוקרטית ואנחנו מתנגדים לה בתוקף", דבריה. שי גליק מבצלמו הגיב כי תמיכה בחטיפת חיילים אינה חלק מחופש הביטוי . "הגשתי מספר תלונות נגד ועדת המעקב כולל חומרים אבל הכל נסגר ונעלם. "כל קריאה להסתה מובילה בסוף לרצח וצריך לעצור את זה". רפ"ק לי פרל ממשטרת ישראל אמרה כי בנושא הסתה לטרור קובע פרקליט המדינה לאחר בחינת הראיות ו"בנושא של הוצאת הוועדה בעבירה של התאגדות אסורה - צריך לבחון את זה במסגרת העבירה עצמה, הדברים ייבחנו". עו"ד שמעון חוג'ה, פרקליטות המדינה, הוסיף כי כאשר חוות דעת בעניין תועבר היא תטופל. "בחוק העונשין אין מנגנון של מאבק בטרור, לא ניתן להכריז על התאגדות לא מותרת. בית משפט יכול להרשיע ובכך מסתיים ההליך הפלילי".

יו"ר הוועדה פוגל אמר לסיכום כי הדיון חשוב מעצם קיומו והעלאת הנושא על השולחן. "להנהגה הפוליטית יש זכות לעמוד מול החלטות הממשלה אבל לא אתן יד למי שייתן יד ויערער על מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. ועדת המעקב העליונה לא יכולה להמשיך במתכונת בה היא מתנהלת כרגע. את מנהיגי הוועדה צריך לחקור. על הרבה פחות ממה שהם אומרים נחקרתי מעל שש שעות בלהב 433. אם צריך להעמיד אותם לדין ולחבוש אותם באסורים, אז לעשות זאת".

הוא הוסיף כי המלצת הוועדה להמשיך לפעול להוצאת ועדת המעקב העליונה מחוץ לחוק ולקרוא להם להיחקר כי מעשיהם פוגעים במדינת ישראל ובעצם קיומה כמדינה יהודית ודמוקרטית . "אינני מתכוון לשתוק בנושא הזה", חתם.

תאריך:  09/07/2023   |   עודכן:  09/07/2023
עידן יוסף
+בעקבות הספר "חבר ואיש סוד - שיחות עם סיני"
09:41 10/07/23  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
"אינני מוותר להם, אני מחזיר להם את האדמות שלהם... אני לא חושב, שהשטחים שאני מחזיר הם שלי, אני חושב שהציונות הגיעה למיצוי עצמה, היא הצליחה מעל ומעבר, העם היהודי יושב בארצו"
נועדנו [צילום: עודד בליטי/AP]
+מת לטיף דורי חושף פרשת "טבח כפר קאסם"
09:01 10/07/23  |  אלי אלון   |   לרשימה המלאה
"לטיף הקדיש את חייו למאבק נגד מציאות שבה ישראל כבר לא מדינה כובשת, אלא לכיבוש שיש לו מדינה. נסו לחשוב כמה אומץ לב, יושרה ורוחק-רואי צריך היה כדי להיות מסוגל לומר את הדברים שהיום נשמעים טריוויאליים"
נשיא המדינה ראובן ריבלין משתתף בטקס לציון 58 שנים לטבח כפר קאסם [צילום: מרק נוימן/לע"מ]
+חמאס פתחה במערכה נגד ההתנחלויות
08:17 10/07/23  |  יוני בן-מנחם   |   לרשימה המלאה
תנועת חמאס הכריזה מלחמה על ההתנחלויות והמתנחלים וקוראת לפלשתינים לפגוע בהם בכל מקום ביהודה ושומרון. כוחה של חמאס מתחזק והיא פועלת גם להפלת שלטון הרש"פ, במערכת הביטחון הישראלית גוברים הקולות לגבות מחיר יקר מהתנועה
סאלח אל-עארורי [צילום: נרימאן אל-מופי/AP]
+רקטה שוגרה ב-14 ביוני מג'נין לרם און
23:19 09/07/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הרקטה גרמה לשריפת שני דונמים משטח הישוב ולא גרמה לנפגעים  ▪  ב-26 ביוני פורסם בקבוצה פלשתינית תיעוד ניסיון לשגר שתי רקטות מאזור ג'נין לעבר מושב רם און
שרידי הרקטה בשדה החרוך [צילום: מוא"ז גלבוע]
+התנגדות בן-גביר וסמוטריץ' בלמה הקלות לרש"פ
20:19 09/07/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני הוסכם למנוע את קריסת הרשות הפלשתינית  ▪  בשל התנגדותם של השר במשרד הביטחון והשר לביטחון לאומי סוכם שלא יינתנו הקלות, אך ייתכן שנתניהו וגלנט יאשרו הקלות מסוימות שאינן מצריכות אישור מהקבינט  ▪  גלנט על הסרבנות: משתמשים בצה"ל ובגופי הביטחון לקידום עמדות פוליטיות
ישיבת הקבינט [צילום ארכיון: אריאל חרמוני, משרד הביטחון]
+המפכ"ל שבתאי רץ מהמטה הארצי לזירת פיגוע הדקירה
18:38 09/07/23  |  איציק וולף
מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יעקב שבתאי, רץ ממשרדו שבמטה הארצי של המשטרה אל תחנת הרכבת הקלה הסמוכה לגבעה הצרפתית, הנמצאת מעבר לכביש.
[צילום: דוברות משטרת ישראל]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel   אהוד יערי / Ehud Yaari   אוהד טל   אופיר כץ / Ofir  Katz   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   אושר שקלים / Osher  Shekalim   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איימן עודה / Eiman Ode   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איסמעיל הנייה   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   אליהו דלל / Eli Dallal   אליהו רביבו / Revivo Eliyahu    אלמוג כהן / Almog  Cohen   ארז מלול / Erez  Malul   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בג"צ קול העם   בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot   גדעון לוי / Gideon Levi   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דבורה ביטון / Dvora  Biton   דוד  ביטן / David Bitan   דן אילוז / DAN Iluz   דני בן יוסף דנון / Dani Danon   ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חאלד משעל / Khaled  Mashal   חאלד משעל   חופש הביטוי   חמד עמאר / Hamad Amar   חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky   טלי גוטליב / Tali  Gottlieb   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב גלנט / Yoav Galant   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יונתן משריקי / Yonatan Mishraki   יוסף עטאונה / Youssef  Atauna   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   ינון אזולאי / Yinon  Azoulay   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב אשר / Yakov  Asher   יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak    יצחק שמעון סרלאוף    ירון לוי / Yaron Levi   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מוחמד דף   מוסא אבו-מרזוק / Musa  Abu Marzook   מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מנסור עבאס / Mansour Abbas   משה אבוטבול / Moshe Abutbul   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה רוט / Moshe  Roth   מתן כהנא / Matan  Kahana   נאור שירי   ניר ברקת / Nir  Barkat   סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili   סימון דוידסון / Simon Davidson   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עודד גרנות   עודד פורר / Oded Forer   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמית הלוי / Amit  Halevi   צבי יחזקאלי   צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot   צביקה פוגל / Tzvika  Foghel   צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku   קארין אלהרר / Karin  Elharar   ראמי חמדאללה / Rami  Hamdallah   רון כץ / Ron Katz   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלום דנינו / Shalom  Danino   שלי טל מירון / Shelly Tal Meron   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרון ניר / Sharon Nir   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ההמלצה: להוציא את ועדת המעקב העליונה מחוץ לחוק
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ישראלי-פלשתיני
בתום ישיבת ממשלה הסוערת, התכנס (יום א', 9.7.23) בשעה 16:30 הקבינט המדיני-ביטחוני לדון בהצלת הרשות הפלשתינית מקריסה, אך לא אישר הקלות. הנחות בדלק ופריסת חובות, שמצריכות הסכמה של שר האוצר נדחו. שר האוצר והשר במשרד הביטחון בצלאל סמוטריץ' התנגד למהלך ונמנע מההצבעה. השר לביטחון לאומי איתמר בן-גביר הצביע נגד.
09/07/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
צה"ל פועל נגד טרוריסטים - לא נגד הרשות הפלשתינית, ולכן תגובת רע"ם והמפלגה הערבית למבצע בג'נין תמוהה. הפעולה איננה מכוונת נגד הנציג החוקי של העם הפלשתיני - הרשות הפלשתינית - אלא נגד הטרור של ארגון הטרור הג'יהאד האיסלאמי שהקים תשתית טרור במחנה הפליטים בג'נין. תשתית זאת ביצעה כבר מספר פעולות טרור נגד ישראלים, בעיקר אזרחים. מדוע הנציגות הרשמית של ערביי ישראל מזדהה עם ארגון טרור? בעבר חשבו בישראל שערביי ישראל ישמשו גשר לשיתוף פעולה והקמת מדינה פלשתינית לצד ישראל. המנהיגות הפלשתינית יכלה למנוע סבל מיותר לבני העם הפלשתיני לולא השנאה לישראל.
לפי הכלכלן הנודע, פרופ' ג'והן גאלבריית', האויב של התובנה המקובלת הוא מצעד העובדות, העשוי לחשוף את התובנה המקובלת כמנותקת מהמציאות ואף מסוכנת. פרופ' גאלבריית' מוסיף שתובנה מקובלת אינה מתאימה עצמה למציאות אלא לתפישת עולם מסוימת. ואכן, מצעד העובדות של המזרח התיכון חושף את השגיאות המהותיות והמאיימות של התובנה המערבית המקובלת הרואה בסוגיה הפלשתינית בבת-עין ערבית המקדמת דו-קיום בשלום.
09/07/2023  |  יורם אטינגר  |   יומני בלוגרים
יושבי ראש ועדת החוץ והביטחון של הכנסת וועדת החוקה של הכנסת, חברי הכנסת יולי אדלשטיין ושמחה רוטמן, מביעים התנגדות לכוונת הקבינט לאשר הקלות לרשות הפלשתינית.
09/07/2023  |  איציק וולף  |   חדשות
האירוע שבו הושפלו בכירי תנועת פתח בסוף השבוע שעבר בעת שהגיעו למחנה הפליטים ג'נין כדי להשתתף בהלוויות המחבלים שנהרגו על-ידי צה"ל במחנה זעזע את יו"ר הרש"פ מחמוד עבאס ואת הנהגתה. השלושה מחמוד אלעאלול, עזאם אלאחמד ותוופיק אלטיראווי גורשו מהמחנה בבושת פנים בקריאות של ההמון שכינה אותם "בוגדים" ו"מרגלים של ישראל".
רשימות נוספות   /   ישראלי-פלשתיני  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   כנסת 25  /  מי ומי  
שומר החומות: שלושה קצינים הועמדו לדין  /  עידן יוסף
תושבים מצור באהר השפילו תשוש נפש חרדי ונעצרו  /  עידן יוסף
מפקד פיקוד המרכז צמצם כוחות לאכיפת בנייה לא חוקית  /  עידן יוסף
התוצאה ידועה מראש  /  עמנואל בן-סבו
חיזבאללה מנסה להרתיע את ישראל  /  יוני בן-מנחם
רוח הבושה  /  עמנואל בן-סבו
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
שר הביטחון והמטכ"ל מפחידים את הציבור תוך שימוש פסול בתקשורת    כל התוכניות ההזויות שפרסם גלנט לניצחון ברצועה ולהקמת שלטון חדש ברצועה במקום חמאס, התפוגגו בלי שום הישג, וזה עדיין לא מ...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
תפקודה הלקוי של צרפת בכלל ושל הצבא הצרפתי בפרט בתחילת מלחמת העולם השנייה; לאנשי צבא בכירים אין כישורים לפתח קונספציות ולקרוא את הכתובות על הקיר; דמיון בין התפתחויות ומגמות ב-1940, ...
דן מרגלית
דן מרגלית
ישראלים נבונים חייבים לשטוף עתה את הרחובות והכיכרות ולהתייצב מול קלגסי המשטרה הפועלים בשליחותו של איתמר בן-גביר, ולמנוע את מה שעלול להיהפך ל"בכיה לדורות"
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il