חברת ההזנק שואו פרסום, העוסקת בפרסום אינטרנטי, תובעת 5.2 מיליון שקל מ-אדי ארדיטי ובנו אורי ארדיטי, בטענה להפרת התחייבות להשקעת 1.5 מיליון דולר בחברה. התביעה הוגשה (19.2.24) לבית המשפט המחוזי בתל אביב.
אורי הוא בעל מניות עיקרי (36%) ומנהל טכנולוגי בחברה, אשר לדבריה מפעילה מודל חדשני המאפשר ללקוחותיה לפרסם אוטומטית את מוצריהם ברשתות החברתיות המשדרות תוכן חי של משפיענים. לדברי החברה, היא קיבלה מספר הצעות השקעה ונטתה לקבל את הצעתה של חברת הפרסום Aniview להשקעה של 3.5 מיליון דולר בתמורה לשימוש בטכנולוגיה הייחודית שלה.
אורי ארדיטי התנגד לכל הצעות ההשקעה, משום שלשיטתו הן כללו תנאים המיטיבים מדי עם המשקיעים המעריכים בחסר את שוויה של החברה. הוא הציע לחברה שאביו ישקיע בה כספים בתנאים המיטיבים עימה, תמורת הזכות לרכישת מניותיה בעתיד. לדברי החברה, ארדיטי הציגו את הצעתם כאטרקטיבית וכדאית בהרבה מאשר יתר ההצעות.
הסכם ההשקעה נחתם ביולי 2022, אדי העביר מדי פעם כספים לחברה כחלק מסכום ההשקעה הכולל, אולם ביוני שעבר הודיע אורי למנכ"ל והוגה המיזם שי קרלפס (המחזיק גם הוא ב-36% מהמניות), כי לדעתו אין לחברה עתיד, ולפיכך הוא מסרב לפנות לאביו לשם העברת כספים נוספים. אדי אישר, כי אורי אכן פנה אליו, הביע פסימיות לגבי החברה ובשל כך הפסיק את ההשקעות.
לדברי החברה, אדי טען, כי הסכם ההשקעה אינו מחייב אלא "הצהרת כוונות חברית", ועל כן הפסקת הזרמת הכספים אינה הפרה שלו. כתוצאה מכך, קופתה התרוקנה, פעילותה נעצרה כמעט כליל, היא ספגה הפסדים עצומים, נאלצה לפטר את רוב עובדיה, איבדה לקוחות קיימים ופוטנציאליים, איבדה הכנסות ושמה הטוב נפגע. התביעה הוגשה באמצעות עוה"ד חניטל בלינסון-נבון, רועי מסורי וסיון ברש, וטרם הוגש כתב הגנה.