רשת השיווק ויקטורי סיימה את שנת 2023 ברווח נקי של 46 מיליון שקל - עלייה של 25.6% ביחס לרווח הנקי של שנת 2022 שעמד על 36.1 מיליון שקל. הרווח הנקי לרבעון הרביעי של השנה זינק בשיעור של 120.3% ועמד על 17.4 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של 7.9 מיליון שקל. החברה הודיעה על חלוקת דיבידנד בסך של 15 מיליון שקלים.
הכנסות הרשת בשנת 2023 עלו ב-5.85% ועמדו על 2.45 מיליארד שקל, לעומת מכירות של 2.31 מיליארד שקל אשתקד. הרווח הגולמי זינק ב-8% ועמד על 637.4 מיליון שקל, לעומת 590.2 מיליון שקל אשתקד.
הגידול במכירות נובע בעיקרו מגידול במכירות חנויות זהות ופתיחת חנויות חדשות ומקצתו בגין פרוץ מלחמת "חרבות ברזל" למרות ירידה במכירות החל מפרוץ המלחמה בסניפים הסמוכים לגבול עזה כגון שדרות, נתיבות ואשקלון. במהלך השנה נסגר סניף פתח תקוה ובסוף חודש ספטמבר 2023 הופסקה העבודה עם חברת קוויק. הפדיון למ"ר מכירה נטו במהלך שנת 2023 עמד על 35.9 אלף שקלים למ"ר, לעומת פדיון של 35.3 אלף שקל למ"ר מכירה נטו בשנת 2022.
הוצאות המכירה והשיווק עלו, בשיעור של 8.9% ועמדו על 516.1 מיליון שקל, לעומת 473.8 מיליון שקל אשתקד. שיעור הוצאות המכירה והשיווק מהמכירות עלה קלות ל-21.06% לעומת 20.47% בשנת 2022.
הוצאות מימון נטו של ויקטורי בשנת 2023 צנחו בשיעור של 23.6% והסתכמו ב-25.8 מיליון שקל לעומת הוצאות מימון נטו בסך של 33.8 מיליון שקל אשתקד. עיקר הקיטון בהוצאות המימון נובע בעיקרו מרווחים מנכסים פיננסיים במהלך שנת 2023 מול הפסדים מנכסים פיננסיים בתקופה המקבילה אשתקד וכן גידול מאוד משמעותי בהכנסות מימון מפיקדונות עקב עליית שיעורי הריבית ויתרת המזומנים הגבוהה בחברה.