|   15:07:40
  יוסי דר  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע
כתיבת המומחים
עו"ד גיל קראוס דורג ב-DUNS100 כאחד המשרדים הבולטים בביטוח לאומי
[צילום: אלעד גוטמן]

משפטים מקצוע מסוכן

יאיר לפיד והרב גולדקנופף נטולי תעודת בגרות - רואים בלימודי ליבה חיה מסוכנת שעלולה ביום מן הימים להכשיר אותנו ללימודי משפטים, רחמנא לצלן, ולהביא לקץ הדמוקרטיה
26/10/2022  |   יוסי דר   |   יומני בלוגרים   |   בחירות 2022   |   תגובות

כל מי שמתעתד ללמוד משפטים חייב להביא בחשבון שלימודי משפטים - כמוהם כמו לימודים איך להרכיב פצצה חכמה שבכוחה להכחיד מדינה בסדר גודל בינוני.

אחרת אין להבין את דבריו של ראש הממשלה יאיר לפיד שבכנס התנועה לאיכות השלטון נשרו מבין שיניו המילים הבאות: "לא במקרה סמוטריץ' ובן-גביר למדו משפטים. הם עשו את זה כדי להחליש את המערכת ולהביא עלינו את סוף הדמוקרטיה".

הדוקטור חסר תעודת הבגרות לא מצא נימוק משכנע יותר להנחלת הבערות ולביעור ההשכלה. כי לשיטתו של הדוקטור ישנם מקצועות מסוכנים כמו משפטים, פיזיקה, כימיה ותושב"ע, שכדי להתקבל אליהם יש לעבור בדיקות ביטחוניות - לרבות בדיקות נפשיות - כדי למנוע אפשרות שיסתנן אליהם חס וחלילה אדם מפוקפק שזומם להשתמש במיומנות שרכש כדי להחריב את המדינה.

כי הוא חושש לדמוקרטיה - האיש הזה שהדמוקרטיה מפעפעת בדמה של המפלגה שהקים בצלמו - עד שצריך מיקרוסקופ של חיידקים כדי להבחין בהבדלים שבין נתיניו חברי הכנסת שנוצקו בדמותו וסרים למרותו - כמו היו פקידים צפון קוריאנים מן המניין.

מה שמדאיג כאן הוא האופן שבו מסודרים גלגלי השיניים בקודקודו של יאיר לפיד עד שהביאו אותו לפלוט את הדברים שפלט. כי יאיר לפיד והרב גולדקנופף נטולי תעודת בגרות - רואים בלימודי ליבה חיה מסוכנת שעלולה ביום מן הימים להכשיר אותנו ללימודי משפטים, רחמנא לצלן, ולהביא לקץ הדמוקרטיה.

תאריך:  26/10/2022   |   עודכן:  26/10/2022
עו"ד יוסי דר
+גנץ: סמוטריץ' רוצה לקדם קצינים בצבא זה על בסיס אמונתם וכיפתם
09:46 27/10/22  |  עידן יוסף
שר הביטחון בני גנץ אמר בראיון לכאן רשת ב': "מבין שהרצון של סמוטריץ' לקדם קצינים בצבא זה על בסיס אמונתם וכיפתם - לא נראה לי שזה משהו שמתאים למדינת ישראל".

עוד אמר יו"ר המחנה הממלכתי: "נתניהו לא טרח לעשות אף דבר ממה שעשיתי, ההתנגדות שלו להסכם הגבול הימי עם לבנון היא אך ורק ממקום פוליטי. אין מצב שאני יושב תחת נתניהו - הוא צריך כרגע להתקדם קדימה ולעזוב את הלפיתה הפוליטית הזו".
+מדבר סקר תרחק
09:45 27/10/22  |  מנחם רהט   |   לרשימה המלאה
הוד מעלתו הבוחר נקרא להצביע על-פי מיטב מאוויי ליבו והשקפתו, ולהתעלם מהסקרים שמעולם, אבל מעולם, לא הוכיחו אמינותם
לצאת ולהצביע [צילום: ג'מאל עוואד/פלאש 90]
+נחשף דף המסרים של הליכוד נגד איילת שקד
09:41 27/10/22  |  עידן יוסף
בליכוד עולים להתקפה חריפה על שקד וכתבו בדף המסרים "איילת שקד לתקוף" ואת המסרים הבאים: רוצה בחירות שישיות, שיקרה שלא תשב עם רעמ ולפיד וישבה, אי-אפשר להאמין לשקד, הסכימה לאלפי איחוד משפחות של פלשתינים דבר שמסכן את ביטחון ישראל. לא דאגה לציבור הדתי מעניין אותה רק הכיסא (ישראל היום).
+מקלב נגד בן-גביר: "זו לא ציונות דתית"
09:38 27/10/22  |  עידן יוסף
ח"כ אורי מקלב במתקפה כנגד ח"כ איתמר בן-גביר: "אצל בן-גביר יש אנשים חילונים, אנשים שאין ביניהם לתורה ומצוות שום דבר, הם באו להביא קולות לא דתיים, ומחויבים לציבור החילוני. הם לא יעזרו לנו במה שנצטרך גם אם יהיה 61. היא לא ציונות דתית זו ציונות לא דתית'.
+סקר ישראל היום: 49% מהציבור סבורים שיוקר המחיה הוא הנושא המטריד ביותר
09:32 27/10/22  |  מירב ארד
מסקר "ישראל היום", שהוא למעשה הסקר האחרון למערכת בחירות זו, עולה כי כ־49% מהאוכלוסייה בעלת זכות הבחירה בישראל מגדירים את המשבר הכלכלי כנושא המטריד ביותר כעת. מדובר בפער גדול לעומת הנושאים האחרים שמטרידים את הציבור הישראלי: המצב הביטחוני והסכסוך המדיני (19%), השסע בעם (12%), המשילות בנגב, בגליל ובערים המעורבות (9%), האיום האירני (3%) ובעיות התחבורה (2%).
+ראש רת"א נגד מיכאלי: "לא נתקלתי בשרה כ"כ גרועה"
09:27 27/10/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יואל פלדשו, שבעשור האחרון שימש כראש רשות התעופה האזרחית, תוקף את מרב מיכאלי: "לא מחליטה החלטות, דוחה כל דבר, משקרת, סקטוריאלית, ולא מבינה כלום מהחיים שלה"
מיכאלי. "המשרד לא מעניין אותה" [צילום: Ritvo Photography]
+"מנסור עבאס הוא זאב בעור של כבש. מדובר בתומך טרור על מלא"
09:16 27/10/22  |  עידן יוסף
ברשימת הציונות הדתית עוצמה יהודית מגיבים לפרסום בכאן רשת ב' על הקלטה בה נשמע ראש הרשות לפיתוח הבדואים בנגב מאשים את מנסור עבאס שניצל את כוחו בממשלה כדי להתערב במכרז קרקעות בנגב ולמנוע העדפה לחיילים בדואים.

ח"כ בצלאל סמוטריץ' אמר: "נחשפנו שוב לנזקים האדירים של ממשלת השמאל שנסחטה על-ידי האחים המוסלמים, הפעם על חשבון חיילי צה"ל. הבחירות הללו יכריעו מי יהיה כאן הריבון". ח"כ איתמר בן כביר אמר: "כשהמפתחות להנהגת המדינה מסורים לידי התנועה האיסלאמית תומכת הטרור - אלו התוצאות המרות. מדובר בחשיפה שמהווה עוד הוכיחה למה שכבר כולנו ידענו: מנסור עבאס הוא זאב בעור של כבש. מדובר בתומך טרור על מלא - שאיתו לפיד נחוש להקים ממשלה בהמשך. עבאס צריך להיזרק מהכנסת, ולא להיות הבסיס לממשלה בישראל".
+יו"ר רע"ם התערב בהטבת הקרקעות לחיילים ברהט
08:33 27/10/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בכאן חדשות נחשפה הקלטה בה נשמע ראש הרשות לפיתוח הבדואים בנגב מאשים את מנסור עבאס על שניצל את כוחו בממשלה - והתערב במכרז קרקעות בנגב
עבאס. השפעה עצומה על הממשלה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+דרושה כמוסה חלופית לקלונקס
08:05 27/10/22  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
ימי הבחירות הדופקים בחלוננו מספקים לרבים מאזרחי ישראל סיבות ממשיות לצריכת הקלונקס  ▪  החרדה מעליית בנימין נתניהו ושותפיו הטבעיים, לשלטון מחד-גיסא, ובחירת יאיר לפיד ושותפיו הטבעיים מאידך
החרדה מקץ היקום [צילום: AP]
+קארה עשוי להודיע על פרישה ותמיכה בשקד
18:59 26/10/22  |  עידן יוסף
איילת שקד ואביר קארה יחדשו את שיתוף הפעולה? ב-ynet דווח על מגעים לפרישתו ולהבעת תמיכה בה בבחירות. שלשום דווח בחדשות 12 כי בשיחות שקיימה שקד עם אביר קארה, נבחנה האפשרות שקארה יפרוש מהמרוץ ויביע בה תמיכה, תמורת הבטחה לתיק הכלכלה אם תעבור. לבסוף העסקה לא הבשילה כי קארה ביקש לפרסם את כוונתם ולבחון את התגובות ושקד דרשה הצהרה מיידית. קארה נשאל בנושא והשיב כי לא ענה לשקד.
+גנץ: אוכל להקים ממשלה רחבה בלי הליכוד
17:45 26/10/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר המחנה הממלכתי טוען כי יצליח לאחד מפלגות מקצוות שונים של המערכת הפוליטית, אך מתעלם מסירובן של יש עתיד והמפלגות החרדיות לשבת תחתיו
שלט חוצות של המחנה הממלכתי [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+יוליה מלינובסקי: את עסקני שס נשים לא מעניינות
16:48 26/10/22  |  עידן יוסף
ח"כ יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו) תוקפת את סרטון הבחירות של שס שקורא לנשים להצביע למפלגה, ואומרת: "שס הוציאו סרטון בחירות על נשים אבל שימו לב, הסרטון לא מדבר על זכויות נשים, על קידום נשים, על ייצוג נשים בפוליטיקה, על מאבק באלימות נגד נשים, נגד הדרת נשים ששס בעצמה מקדמת. לא לא, הסרטון מדבר על כך שכל אישה צריכה להביא עוד שלוש נשים להצביע שס ממש כמו ברשימת מכולת. את עסקני שס נשים לא מעניינות, הם רואים בנו רק קול בקלפי, אנחנו מבחינתם רק מספר, לא מעבר לכך...אני קוראת לנשים לצאת להצביע כדי שלא נתעורר ב-2 בנובמבר באירן".
+נתניהו: קול לאיילת שקד - קול להפלת הימין
14:40 26/10/22  |  עידן יוסף
יו"ר הליכוד, ח"כ בנימין נתניהו, צייץ בטוויטר: "קול לאיילת = קול להפלת הימין. הבחירות צמודות מתמיד ואסור לבזבז אף קול בימין!".

+מועמד הבית היהודי מודה: נתמודד למרות שלא נעבור
14:15 26/10/22  |  עידן יוסף
אמיתי פורת, מקום שלישי ברשימת בית היהודי, מודה כי למרות שמפלגתו לא צפויה לעבור את אחוז החסימה, היא אינה מסירה את מועמדותה כדי שיידעו להעריך את כוחם בפעם הבאה. בחוג בית שנערך שלשום (ב') אמר פורת כי "זאת לא תוכנית מלכתחילה אבל בדיעבד זה חשוב".

פורת הסביר כי מדובר במהלך דומה לזה שעשה ח"כ איתמר בן-גביר באחד הסבבים הקודמים בבחירות לכנסת. "איתמר בנה את עצמו ככוח שצריך להתחשב בו. יש ציבור שלם בבית היהודי שצריך לתת לו התייחסות, צריך לעשות את המאמץ הזה". הוא הוסיף, "מה האלטרנטיבה? לציבור גדול שנמצא אצלנו, זה או להצביע גנץ או לא להצביע, ולפי הסקרים שנבדקו זה לא משפיע על הגושים" (וואלה).
+הצעה אחרונה לפני הבחירות
13:51 26/10/22  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
היועצים האסטרטגיים של יש עתיד והמחנה הממלכתי הם מקצוענים שמנהלים את הקרבות מהמלחמה הקודמת  ▪  כמוצא וכמאמץ של הרגע האחרון אני מגיש להם הצעה מהפכנית מחוץ לקופסה
גנץ. תצלומי ענק [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+איזנקוט מגלה: הצבעתי פעם אחת לליכוד
13:49 26/10/22  |  עידן יוסף
‏מועמד המחנה הממלכתי, גדי איזנקוט, בגלי צה"ל: "מי שנאשם בפלילים לא יכול להתמודד על תפקיד ציבורי במדינת ישראל, ואני אומר את זה כאדם שנבחר לרמטכ"ל על-ידי נתניהו ואפילו הצביע פעם אחת לליכוד".
+גפני: בלי פסקת התגברות - לא נהיה בקואליציה
12:26 26/10/22  |  עידן יוסף
ח"כ משה גפני: "אם אין פסקת התגברות אנחנו לא נהיה בקואליציה. אם ראשי הגוש יפחדו לקבל את ההחלטה על פסקת ההתגברות ויחששו ממה יכתבו עליהם בעיתון הארץ - אני קם והולך".

עוד אמר בראיון לרדיו גלי ישראל: ״גנץ בונה עלי? תראיינו אותו, אני מעולם לא הלכתי עם השמאל אלא רק עם הימין כי הציבור המסורתי נמצא בימין. אני מקווה שנעבור את ה-61, הציבור עבר פה שנה קשה של ממשלת ערב-רב. אם חלילה חלום הבלהות יתממש ולא תהיה הכרעה - לא נפרק את הגוש״.
+לראשונה במערכת הבחירות: כנס משותף של סמוטריץ' ובן-גביר
12:23 26/10/22  |  עידן יוסף
בשדרות צפוי להערך הערב (ד') כינוס בחירות מרכזי של רשימת הציונות הדתית-עוצמה יהודית בהשתתפות יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' ויו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן-גביר.

שתי המפלגות, המציגות קמפיינים נפרדים ומתמודדות כגוש טכני, מנהלות קמפיינים נפרדים לקהלים שונים. גם מפלגת נעם מנהלת קמפיין נפרד, ולא ידוע האם ח"כ אבי מעוז הוזמן לאירוע.
+המחנה הממלכתי: מסירת הביטחון לציונות הדתית - הפקרת ביטחון המדינה
12:14 26/10/22  |  עידן יוסף
רשימת המחנה הממלכתי פרסמה סרטון נגד רשימת הציונות הדתית, שבו נטען כי מסירת האחריות על הביטחון לסמוטריץ' ולבן-גביר פירושה הפקרת הביטחון. בסרטון נאמר: "תרעד כל יד הבוחרת בקלפי להפקיר את גורל ביטחון ישראל בידי מי שלא שירת בצבא - קבינט של פירומנים חסרי אחריות וחסרי ניסיון".

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' הגיב לסרטון, שבו נטען כאילו לא שירת בצבא: "גנץ, הפקרת את ביטחון אזרחי ישראל, נכנעת לטרור ונכשלת בתפקידך כישלון חרוץ שעולה בדם. אני מבין שאתה בלחץ, ולכן גם משקר, למרות שאתה יודע ששרתתי בחטיבת המבצעים במטכ"ל. שתה כוס מים, בקרוב אנחנו נחזיר את הביטחון וההרתעה למדינת ישראל".
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2022
יו"ר רשימת המחנה הממלכתי, השר בני גנץ, טוען (יום ד', 26.10.22) בסרטון תעמולה כי ביכולתו להקים ממשלה רחבה שבה הליכוד לא יהיה חבר, וכמובן - לא הציונות הדתית וחד"ש-תע"ל. על-פי התרחיש שמעלה גנץ, הוא יוכל להרכיב ממשלה שבה יהיו 72 חברי כנסת, שבה יהיו חברות, מלבד מפלגתו, גם רע"ם, ישראל ביתנו, שס, יהדות התורה, העבודה, מרצ ויש עתיד.
26/10/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
מפלגות הקואליציה החריבו במו פיהן את מסע הבחירות שלהן ואת הישגי תנועת המחאה. ההצעה להקים ועדת תיאום עליונה של שלושתן לחסום במאמץ משותף את בנימין נתניהו ולהניח להן מרחב עצמאי לקדם את עצמן - יכלה לבלום את הנאשם בפלילים.
26/10/2022  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
יש עתיד משגרת מסר נחרץ ליו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ, ולפיו הסיפור שבו מועמד שבקושי מקבל תמיכה, כפי שהיה בתקופת נפתלי בנט, יתמנה לראשות הממשלה. גורמים ביש עתיד שצוטטו בכאן חדשות אומרים כי גם אם גנץ יביא את החרדים "לא נשב תחתיו".
26/10/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
חבר הכנסת יואב גלנט מהליכוד תקף (יום ד', 26.10.22) את יו"ר הציונות הדתית בעקבות אמירתו כי אם תהיה מפלגתו גדולה תוכל לדרוש תיק הביטחון. בראיון לכאן רשת ב' אמר גלנט: "סמוטריץ' אדם נבון. אני חושב שביטחון ישראל חשוב לו. הוא גם היה שר מוצלח, אך מה סמכותו המוסרית של אדם לשלוח אנשים למשימות שיכול להיות שהם לא יחזרו מהם, כאשר הוא עצמו לא עשה את זה?".
26/10/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
סמוטריץ' חבר עם בן-גביר, ולמרות שדעותיו על ביבי הן כפי שפורסמו ["שקרן בן שקרן"] וכו' סמוטריץ' ממשיך לדבוק בו, בביבי. כך נוספו לביבי, בלי היסוס, עוד שני כוחות סוס ככתוב: "כסוס כפרד אין הבין" הצמד מהמפד"ל כמוהו כשני העופות הטמאים: עורב וזרזיר. ושניהם חסידיו של בנימין נתניהו.
26/10/2022  |  יוסף אליעז  |   מכתבים/הערות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
נכס של החברה בדרזדן [צילום: ארגו פרופרטיז]
תומר קורנפלד
ארגו פועלת בתחום הנדל"ן למגורים לגרמניה וכבר רכשה כ-4,000 יחידות דיור במודל ייחודי והרבה פוטנציאל השבחה    ארגו נסחרת כיום לפי שווי של כ-1.3 מיליארד שקל - מעט מתחת להון העצמי החשבונ...
דן מרגלית
דן מרגלית
ראיתי בגיליון של "מקור ראשון" לרגל יום העצמאות כי גם סיעת הדתיים הלאומיים שותפה לעמדתנו, על החרדים לשרת    כך גם הדתיים הלאומיים ואחים לנשק
צבי גיל
צבי גיל
אל לקחי השואה יש להוסיף לקח חשוב והוא ולהשקיע מרץ וכל המשאבים לרבות ממון כדי להתמודד עם אותם ערוצי רשע ורעל שמאיימים על קיומנו כחברה חופשית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il