|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
קפה של בוקר [צילום: אפיקרט ווינוונג/AP]

אנשים מתגעגעים לעצמם

אנשים מתגעגעים לבית, לעצים ולפרחים, לרוח הקיבוצית לרוח העירונית, לרוח המושב, לרוח היישוב, לרוח שהוכתמה בזעם השנאה ונפלה שדודה בחבל ארץ יפה כל כך, פורח כל כך, חבל חנק המשווע לנתיבי אויר ותקומה, תחייה מחדש
25/03/2024  |   עמנואל בן-סבו   |   יומני בלוגרים   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

אנשים מתגעגעים לאהבות, לחלומות, לזיכרונות, לרגעים, ללטיפה, לחיבוק, לנשיקה, לריח, לחיוך, לדמעה, לחיים שהיו, שישנם, שיהיו, מתגעגעים לחיים ולמתים, לדשא, למיטה, לבית, למקרר, לציור, לגיטרה, לטלית, לספר הקריאה, לתבשיל, לפרח, לתורנות, לשמירה, לביטחון, לתקווה, אנשים מתגעגעים.

אנשים מתגעגעים, להורים, לסבים ולסבתות, לנכדות, לבן הזוג, לרעייה, לחבר, לחברה, לבית, מתגעגעים לקהילה, לסודות, ללחישות, לשבילים, לפרצופים, לצחוקים, לבכיות, מתגעגעים כבר חמישה ומשהו חודשים לקיבוץ שנשרף, לדשא שהתייבש, לקירות הזועקים, לקודש שחולל, לבית המחורר מכדורים, לגן שציוריו הוכתמו בדם, לחדר האוכל הדומם.

אנשים מתגעגעים לבית, לעצים ולפרחים, לרוח הקיבוצית לרוח העירונית, לרוח המושב, לרוח היישוב, לרוח שהוכתמה בזעם השנאה ונפלה שדודה בחבל ארץ יפה כל כך, פורח כל כך, חבל חנק המשווע לנתיבי אויר ותקומה, תחייה מחדש.

אנשים מתגעגעים לאנשים, למכרים, לחברים, לבני משפחה, לפרצופים מתחנות חיים שונות שנעלמו ביום אחד, שנותרו כזיכרון, חלקם היו למראות זוועה המלווים בכל לילה, חלקם היו מושא לתפילה לשחרורם, חלקם היו ללא נודע, לנעלמים שאין יודעים אם חיים או אינם, חלקם נותרו אנדרטה אילמת מבועתת למראות, לתוצאות, לזוועות האדם.

אנשים מתגעגעים לבנים ולבנות, חללי המלחמה, לגיבורי האומה, לאריות שנחשפו לאחר שבשגרת היום היו אנשים רגילים, כאלה העומדים בתור לבנק, הרוקדים בהופעות זמרת אהובה, המתכננים את הטיול הגדול, המתקשרים שלוש פעמים ביום לילדיהם, המאמצים לסיים את הסמסטר, המקווים כי מקום עבודתם יישמר להם עם שובם, השולחים פרחים ללא סיבה לאהובה, מתגעגעים, אבא ואמא, אח ואחות, דוד ודודה, סבא וסבתא, חברות וחברים, עם שלם, מתגעגעים לפנים הניבטות בכל ערב לצד נר נשמה, מוחים דמעה של כאב וגעגוע, הופכים לתמונה ואבן שיש קרה, מקפלת בתוכה סיפור חיים גדול.

אנשים מתגעגעים לקפיצה לגובה, לריצה מהירה, להרמת התינוקת על הידיים, למסע קניות ושני סלים מלאים בכל טוב, מתגעגעים לריקוד עוצמתי עם חברה באמצע רחבה סוערת, לשחייה צורנית, לשקט, לשלווה, למבט מחויך, לדגדוגים בבטן התינוק, להכנת קפה של בוקר.

אנשים מתגעגעים לשגרה, לחיים שלפני מחלקות השיקום בבתי החולים, מביטים על המחירים האישיים הנוראים, מתגעגעים לרגל, ליד, ללסת, לעיניים, מתגעגעים לדברים הפשוטים והברורים אשר בשגרת המלחמה התבררה חשיבותם, מתגעגעים לאוהבים, מצפים להיפרד מהמלאכים בלבן, להתחיל את מסע השיקום הארוך, המייסר, המורכב והמאתגר.

אנשים מתגעגעים לעירם, לשכונה, לרחוב, לסמטה, לבית, לחצר, לגינה, לחבלי הכביסה, לרעש המזגן הנוטף, ליללת החתולים המעיקה, לקולות בכיים של ילדים, לגן שעשועים הומה, לתור בסופר, לשכנות, לשכנים, לילד המציק בכיתה, למלכת השכבה, למורה למתמטיקה ארוכת השיער, למנהלת הבוחנת בקפידה את התלבושת האחידה, לרעש המפוח האסור בשימוש, לפקח הרושם דוח ומתנצל.

אנשים מתגעגעים לאוויר הדחוס, לפיח היוצא מאגזוז האוטובוס, למאבקים הפנימיים, לחיוך מהמרפסת העליונה, לחבורת הפנסיונרים המשחקים בשח, לגברת היושבת מול השמש ועל ראשה ניירות כסף, עוד רגע הפסים יזהרו והמחמאות יתקבלו.

אנשים מתגעגעים לקולנוע הריק, לבית הכנסת הומה האדם, לסוכריות שניתכו על חתן בר המצווה, מתגעגעים אל ה-יחד, אל המיטה, אל המקלחת, אל מה שהיה עד לפני חמישה חודשים ומשהו ועתה....הגעגועים היו לחדר בבית מלון, באכסניית נוער, בבית חברים, בשכירות זמנית, געגוע של אורחים נוטים ללון, גולים בתוך עמם.

אנשים מתגעגעים לשקט, לשלווה, לפרטיות, לאנונימיות, אינם מתגעגעים למה שהיה עד לפני חמישה חודשים ומשהו, לטפטופים, לחוסר הביטחון, לפחד והאימה, לאזעקות ולממ"ד, לחוסר האונים. אנשים מתגעגעים למתים, לחיים, לחטופים, לגולים, אנשים מתגעגעים ומייחלים להכרעה בשדות המערכה, לביטחון מוחלט, לשוב החטופים, לשיבה ליישובים, לבנייתם מחדש, לימים של תקומה ותחייה.

אנשים מתגעגעים לימים של שמירה על אחדות העם, ימים של שיקום החוסן הלאומי, ימים של ביצור המכנה המשותף, אנשים מתגעגעים למדינת ישראל השבה אל ימי תפארתה, ימים של עוז ורוח, ימים של רוח יהודית-ישראלית, ימי העם היהודי הממשיכים מאז עומדו של העם העתיק על בימת ההיסטוריה, אנשים מתגעגעים לעצמם, לחיים.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  25/03/2024   |   עודכן:  25/03/2024
עמנואל בן-סבו
+צה"ל השמיד משגר חמאס שהוצב בתוך מחסה הומניטרי בדיר אל בלאח
21:49 25/03/24  |  עידן יוסף
מספר שיגורים חצו משטח רצועת עזה, לעבר מרחב העיר אשדוד, חלקם יורטו על-ידי לוחמי ההגנה האווירית והשאר לא יורטו על-פי מדיניות. השיגורים בוצעו ממרחב הומניטרי באזור דיר אל בלח שבמרכז רצועת עזה, בו שהתה אוכלוסייה אזרחית.

מטוסי קרב של חיל-האוויר תקפו והשמידו את עמדת השיגור במרחב ממנה בוצע הירי, בתום התקיפה זוהו פיצוצי משנה אשר העידו על הימצאות של אמצעי לחימה נוספים במרחב.
+סי"צ: גורם בכיר בחמאס נמלט נמלט מתקיפת צה"ל בבקעת הלבנון
21:46 25/03/24  |  עידן יוסף
סוכנות הידיעות הצרפתית מדווחת מפי מקור ביטחוני בלבנון כי יעד התקיפה הישראלית אתמול בא-סווירי שבבקעת הלבנון היה גורם בכיר בחמאס שנמלט. בתקיפה נהרג פועל סורי.
תקיפת שני מחבלי חיזבאללה שפעלו במרחב מיס אל ג'בל שבדרום לבנון
+ארה"ב טוענת כאילו החלטת מועצת הביטחון מאשררת קריאה לשחרור חטופים
21:45 25/03/24  |  עידן יוסף
דובר מחלקת המדינה הערב מבהיר איך ארה"ב רואה מה שאושר באו"ם: "היום במועצת הביטחון של האו"ם, ארה"ב אישררה כי כל הפסקת אש חייבת להגיע כחלק מהסכם לשחרור חטופים. אנו חוזרים ומדגישים את הצורך להאיץ ולהעביר את הסיוע ההומניטרי בכל המסלולים הזמינים".
+‏ישראל הוסיפה סעיפי אישום חמורים למחבלי הנוח׳בה
21:42 25/03/24  |  עידן יוסף
‏ישראל הוסיפה סעיפי אישום חמורים למחבלי הנוח׳בה. גולת הכותרת: שימוש תקדימי בסעיף מחוק העונשין של ״פגיעה בריבונות המדינה״ המאפשר לגזור על המחבלים גזר דין מוות (כאן חדשות).
+נתניהו: דוחה את הצעת גנץ לשלוח את המשלחת לארה"ב
19:36 25/03/24  |  עידן יוסף
השר בני גנץ: "לא רק שנכון שהמשלחת תיסע - טוב היה עושה ראש הממשלה אם היה נוסע בעצמו לארה״ב, ומקיים שיח ישיר עם הנשיא ביידן ועם בכירי הממשל. זה נכון בשגרה, וזה בוודאי נכון כעת, כשמשקל התמיכה של ארה״ב בישראל כה קריטי".

ראש הממשלה נתניהו הגיב לדבריו: "לאחר שחמאס בירך על החלטת מועצת הביטחון שעברה בהימנעות ארה"ב, בני גנץ עוד מציע הערב לשלוח משלחת לארה"ב. דוחה את הצעתו".
+גורם אמריקני רשמי: נרשמה התקדמות במגעים לעסקת חטופים
19:34 25/03/24  |  עידן יוסף
גורם אמריקני רשמי לרויטרס: נרשמה השבוע התקדמות בשיחות על הפסקת אש ושחרור חטופים.
+יהרג ואל יעבור
18:44 25/03/24  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
לאחר 170 ימי המלחמה, לא נסכים עוד שנכדינו ונכדותינו ישלמו בדמים אלה או בדמים אלה את מחיר הטפילות של החרדים
גלנט. נהג כשורה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+חמאס מברך על הקריאה של מועצת הביטחון באו״ם להפסקת אש
18:25 25/03/24  |  עידן יוסף
ארגון הטרור חמאס מברך על החלטת מועצת הביטחון של האו"ם וקורא למועצת הביטחון להפעיל לחץ על ישראל כדי שזו תהיה מחויבת להחלטה.
+סמוטריץ': מגבה את החלטתו של ראש הממשלה מול ארה"ב
18:22 25/03/24  |  עידן יוסף
השר בצלאל סמוטריץ׳: "החלטת ארה"ב שלא להטיל וטו במועצת הביטחון משחקת לידי חמאס ופוגעת במאמצים להשיב את החטופים ולייצב את האזור באמצעות חיסול הכוחות הרדיקליים וחיזוק הכוחות המתונים. מדינת ישראל לא תעצור עד להשמדה מוחלטת של החמאס ולהשבת החטופים הביתה.

עוד אמר יו״ר הציונות הדתית: "מערכת היחסים שלנו עם ארה"ב היתה מאז ומעולם של שותפים אבל לא של מדינת חסות. אין זו הפעם הראשונה שבה ממשלה ישראלית נדרשת לקבל החלטות מנוגדות לעמדת הממשל בארה"ב. כך היה בהחלטה על הקמת המדינה, כך ברבות ממלחמות ישראל, וכך כעת בהחלטה להמשיך להילחם בנאצים של דעאש-חמאס עד הניצחון המוחלט. אני מגבה את החלטתו של ראש הממשלה וקורא ברגע הקיומי הזה לכל המנהיגים בישראל להתעלות מעל לשיקולים פוליטיים צרים ולהתייצב מאחורי ממשלת ישראל והעומד בראשה עד הניצחון".
+גלנט בוושינגטון: נעצור את המלחמה ברגע שנחזיר את כל החטופים לביתם
18:16 25/03/24  |  עידן יוסף
אחרי החלטת ארה״ב לא להטיל וטו באו״ם, אומר שר הביטחון יואב גלנט, לפני פגישותיו עם בכירי הממשל בוושינגטון: ״אין לנו זכות מוסרית לעצור את המלחמה בעזה עד שנחזיר את כל החטופים לביתם. אם לא נשיג הכרעה ברורה ומוחלטת בעזה - עלולים לקרב מלחמה מצפון".

המשלחת של ראש הממשלה לא תגיע לוושינגטון אמנם, אבל גלנט ייפגש בעוד זמן קצר עם היועץ לביטחון לאומי בבית הלבן ג׳ייק סאליבן.
[צילום: אלעז מלכה]
+סוכלה הברחת אמצעי לחימה מתקדמים מאירן שנועדה לפיגועים קשים בישראל
18:09 25/03/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
גורמי ביטחון אירניים ניסוי להבריח גם טילי נ"ט וחומרי נפץ, לשטחי יהודה ושומרון במטרה לבצע פיגועים נגד מטרות ישראליות  ▪  הפעילות האירנית הוכוונה ע"י אגף 4000 של משמרות המהפכה וכוח קדס בסוריה, והיא נחשפה בעקבות מעצרים וחקירות של גורמים פלשתינים שגויסו לביצוע פיגועים
אמצעי לחימה שנתפסו [צילום: תקשורת שב"כ]
+לראשונה מאז דצמבר: אזעקות וירי רקטות לעבר אשדוד
14:01 25/03/24  |  מירב ארד
לראשונה מאז דצמבר: אזעקות וירי רקטות לעבר אשדוד.
+ספר הג'ונגל
12:35 25/03/24  |  יוסי אחימאיר   |   לרשימה המלאה
במקרה שלנו התמונה המדומיינת הפוכה: ישראל היא האריה, המותקף משום-מה על-ידי עדר זברות מתייהרות  ▪  היוכלו החיות המפוספסות, עטויות כפיות וסרטים ירוקים למצחם ללביא הבודד?
עם כלביא [צילום: מוסאב אלשמי/AP]
+לראשונה מזה חודשיים: 8 רקטות נורו לאשדוד
12:27 25/03/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
סא"ל א' מפקד פלגת לוחמים בשייטת 13 על המבצע בשיפא: אמל"ח רב הוסתר בין ציוד רפואי ובין חולים  ▪  תא"ל הגרי בהצהרה לתקשורת הזרה: חמאס הורס את בית החולים, חמאס יורה מתוך חדרי המיון והיולדות של שיפא וזורק מטענים מתוך המחלקה לטיפול בכוויות
יירוטים [צילום: חיים גולדברג[פלאש 90]
[צילום: דובר צה"ל]
+כמה עצות שימושיות
12:11 25/03/24  |  יעקב אחימאיר   |   לרשימה המלאה
בנתב"ג חונה המטוס שתוכנן במקור לטיסות הנשיא או ראש הממשלה, אבל המטוס "כנף מציון" מושבת  ▪  מדוע לא יוכשר מטוס זה לטיסותיהם של הבכירים לארה"ב?
כנף ציון [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+מטוסי קרב תקפו הלילה מבנה צבאי של חיזבאללה, במרחב מיס אל ג׳בל
10:36 25/03/24  |  מירב ארד
מטוסי קרב תקפו הלילה מבנה צבאי של ארגון הטרור חיזבאללה, במרחב מיס אל ג׳בל, בו שהו מחבלים. במהלך הלילה זוהו כ-15 שיגורים שחצו משטח לבנון לעבר מוצב צה״ל סמוך למנרה, שנפלו בשטחים פתוחים, אין נפגעים.
+דובר צה"ל לתקשורת הזרה: "המבצע בשיפא מהמוצלחים במלחמה"

10:22 25/03/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
עד כה נעצרו כ-500 מחבלי חמאס וג׳יהאד איסלאמי  ▪  בפעילות מרחב אל אמלחוסלו מעל 20 מחבלים במהלך הלחימה במרחב ביממה האחרונה  ▪  מטוסי קרב של חיל-האוויר תקפו כ-50 מטרות טרור ברחבי הרצועה
[צילום: דובר צה"ל]
+למעלה מ-100,000 קשישים נזקקו לסיוע ברכישת מזון
10:13 25/03/24  |  מאיר חוטקובסקי   |   לרשימה המלאה
94% מהקשישים התכוננו מראש לשעת החירום והצטיידו עם רשימת טלפונים של קרובי משפחה, תרופות וכסף מזומן
מקרי הונאה [צילום: AP]
+מדוע מפקדים מוצלחים מקבלים החלטות הרות אסון בשדה הקרב (חלק א)
10:10 25/03/24  |  אורי מילשטיין   |   לרשימה המלאה
חלק ראשון בשיחת עומק בין בתי, ד"ר למדעי הקוגניציה דלית מילשטיין, לביני על מחקר מדעי שפרסמנו בכתב-עת מדעי אמריקני, "Defence Studdies", ביחד עם פרופ' אבישי הנינג ואביתר בן צדף, על השאלה: מדוע מפקדים מוצלחים מקבלים החלטות הרות אסון בשדה הקרב
[צילום: דובר צה"ל]
+דובר צה"ל מדבר
09:17 25/03/24  |  רון בריימן   |   לרשימה המלאה
תמלול של קטע מרתק ומאלף מתוך ראיון של דובר צה"ל לשעבר, המותח ביקורת נוקבת על התרבות הארגונית של צה"ל  ▪  לא מיותר לציין שתרבות זו היא של צה"ל בפרט, אבל של החברה הישראלית בכלל, לפחות ב-30 השנים האחרונות, המתפתה שוב ושוב ונאחזת בקש של תפיסות - קונספציות - מסוכנות, שאבד עליהן הכלח
רונן מנליס [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+ליברמן: חוק אי-גיוס - בגידה בחיילים בסדיר ובמילואים
07:12 25/03/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ישראל ביתנו קרא לשרים גנץ ואיזנקוט להתפטר מהממשלה ולשרי הליכוד והציונות הדתית להתנגד להצעה המנוגדת לדבריו למורשת ז'בוטינסקי והרב קוק
האם שרי המחנה הממלכתי יישארו בממשלה [צילום: פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אנשים מתגעגעים לעצמם
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
מרמלדה
27/03/24 13:49
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, קורא לשרים בני גנץ וגדי איזנקוט להתנגד להצעת ההחלטה לאישור טיוטת חוק השתמטות חדש מצה"ל עבור המגזר החרדי, וקורא להם להתפטר מיד מהממשלה. טיוטת החוק אמורה לעלות בפני הממשלה להצבעה בישיבה המתוכננת להתקיים מחר.
25/03/2024  |  איציק וולף  |   חדשות
ערב ביקורה במזרח התיכון של שרת החוץ של גרמניה, אנלנה ברבוק, מותחת האורחת ביקורת חריפה ביותר על ישראל מאז תחילת המלחמה ואומרת: "בגהינם של עזה, יותר ממיליון ילדים, נשים וגברים נמצאים בסכנת רעב. זה לא יכול להימשך אפילו יום אחד נוסף. ממשלת ישראל חייבת סוף-סוף לפתוח את מעברי הגבול להרבה יותר סיוע".
24/03/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
בעקבות מידע מודיעיני מדויק על מחבלים שמשתמשים בתשתיות אזרחיות למטרות טרור, החלו (יום א', 24.3.24) צה"ל ושב"כ לפעול במרחב בית החולים "אל אמל" בח'אן יונס.
24/03/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
הפיגוע הקשה במוסקבה לא עוצר את פוטין מלהמשיך במלחמתו באוקראינה: הבוקר (יום א', 24.3.24) שוגרו 57 טילים וכטב"מים אירניים לקייב וללבוב שבמערב אוקראינה. לא דווח על נפגעים, אך נגרם נזק לתשתיות בלבוב. אוקראינה דיווחה, כי במתקפה הבוקר שוגרו בסך-הכל 29 טילים ו-28 כטב"מים, מתוכם יורטו לדבריו 18 טילים ו-25 כטב"מים.
24/03/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
מישהו יודע אם האיש הזה מספיק אטום או נוכל, שלאחר הכתבה ב"אולפן שישי" בערוץ-12 הוא יצא בשבת מביתו? מישהו זוכר על איזשהו זגזוג סיטוני, שקרים ונוכלויות כאלה אצל מישהו באיזושהי מפלגה ישראלית?
24/03/2024  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il