|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
סוכנות ראש
עריכת הסכמי ממון: השלבים המומלצים בדרך להסכם מוצלח
כתיבת המומחים
בית חולים לניאדו בנתניה - המרכז הרפואי המוביל בשרון
[צילום: Freepik]

קורס Full Stack, מה לומדים, כמה מרוויחים והאם זה מתאים לי?

06/09/2023  |   כתיבת המומחים   |   כתבות שיווקיות   |   תגובות

קורס פול סטאק הנקרא גם קורס בניית אתרים. כנס לכתבה ותבין מה זה front, back, כל מה שביניהם וגם AI.

קורס Full Stack


תוכן עניינים

  • מה עושה מתכנת Full Stack

  • קורס פול סטאק - האם זה מתאים עבורי

  • מה לומדים בקורס פול סטאק

  • תנאי הקבלה

  • מתכונת הקורס

  • פול סטאק שכר

  • למה כדאי ללמוד קורס Full Stack?

  • קורס Full Stack - למה דווקא ב Real Time

קורס Full Stack מכין אתכם להשתלבות מהירה כמתכנתי פול סטאק בתחום ההייטק. זהו אחד התחומים החמים ביותר בתחום התכנות, ויש לו ביקוש רב בכל חברות ההייטק בישראל ובעולם. ומייד תבינו למה חברות ההייטק כל כך רוצות מתכנתי פול סטאק.

במסגרת קורס פול סטאק לומדים ורוכשים ניסיון בתחומים שונים של הפיתוח, הן מצד השרת והן מצד המשתמש. כלומר תחום זה מאחד שני עולמות שונים של עולם התכנות. וכך, בוגרי הלימודים, לומדים להיות מתכנתים יעילים המבינים ושולטים באספקטים שונים של הפיתוח ומוכנים להתמודד עם משימות שונות.

האינטגרציה בין שני התחומים מעניקה למעסיקים כוח אדם יעיל ושימושי יותר בתהליכי הפיתוח, ולכן ישנו ביקוש גדול למפתחי פול סטאק בשוק.

לימודי Full Stack יאפשרו לכם להשתלב בחברות הייטק בקלות ובמהירות, וליהנות מעבודה בשכר גבוה ופוטנציאל לקידום ופיתוח קריירה.

מה עושה מתכנת Full Stack
בכל יישום שאתם משתמשים בו, ישנם שני צדדים. צד אחד הוא הצד של המשתמש, כמו למשל הממשק של אתר הבנק בו אתם רואים את מצב החשבון ומבצעים פעולות. ומהצד השני ישנו הצד של השרת שנועד להבטיח כי כולם יוכלו לעשות את השימושים השונים על כל המשתמע מזה.

בעבר הגישה בעולם ההייטק הייתה להפריד בין שלבי הפיתוח הקשורים לצד השרת, לבין צד המשתמש. אך בשלב מסוים התפתחה ההבנה כי מוטב לחבר בין שני הצדדים, וכך נולדו מסלולי ה Full Stack. קורס Full Stack מוציא לשוק מתכנתים ליישומי WEB השולטים בשני צידי המטבע.

מתכנת פול סטאק עובד עם שפות תכנות רבות, ומעניק פתרונות בצד המשתמש ובצד השרת.

מצד המשתמש, המפתח מתמקד באלמנטים הוויזולאים של היישום ומוודאי כי השימוש ביישום או האתר פועל בצורה חלקה. ובצד השרת, המפתח מתעסק בכל מה שצריך על-מנת שהמערכת תפעל. זה כולל את בניית הקוד, ניהול מסדי הנתונים, ארכיטקטורה, פתרון בעיות ועוד.

בשורה התחתונה, מפתח הפול סטאק מביא איתו ארגז כלים המאפשר לו להשתלב באינספור תחומים, הוא אינו מוגבל לתחום ספציפי.

קורס פול סטאק - האם זה מתאים עבורי

קורס Full Stack יכול להיות הדרך שלך לעולם ההייטק, תחום הנחשב לאטרקטיבי ומתגמל מאוד. אך חשוב להבין האם העבודה בפועל אכן מתאימה עבורכם; הלימודים יעניקו לכם את הידע הטכני, אך עליכם לשאול את עצמכם האם יש לכם את האופי המתאים.

מפתחי פול סטאק נדרשים לכמה תכונות אופי חשובות הכוללות יצירתיות וחשיבה אסטרטגית. עליהם להבין את מטרות הפרויקט, ולחשוב בצורה אסטרטגית על-מנת לפתח את המערכת הרצויה. זה דורש מהם גם חשיבה אנליטית, כלומר היכולת לקבל מידע ולקבל את ההחלטות הנכונות. וכל זאת לצד היכולת לפתור בעיות המתגלות בתהליך הפיתוח, ולדעת כיצד לנהל נכון את הזמן.

קורס Full Stack - למי מתאים הקורס

• מתכנתים מתחילים - הקורס מתאים עבור מתכנתים בתחילת דרכם, המעוניינים להתפתח בתחום תכנות ווב (Web Developmentׂ).

• הסבת אקדמיים - אקדמיים המעוניינים לעבור הסבה מקצועית לתחום ההייטק.

• מתכנתים הרוצים להתמקצע - בעלי רקע בסיסי הרוצים לשפר את יכולות תכנות הווב שלהם.

מה לומדים בקורס פול סטאק

מכללת Real Time מציעה מספר מסלולי לימוד. מסלול מקיף המתאים למי שאין לו רקע בתחום, או מעט רקע, וכולל את כל תחומי הלימוד הרלוונטיים. וזאת לצד קורס רגיל או קורס בהתאמה אישית עבור אנשים בעלי רקע בתחום אשר זקוקים רק להשלמות.

המסלול המקיף מורכב מ 3 חלקים:

צד השרת / Server Side

ראשית בסיסי הנתונים בשימוש בצד השרת:

• קורס SQL - עבודה עם בסיסי נתונים, תקשורת, הרצת שאילתות ושליפת מידע וביצוע פעולות שונות.

• קורס MongoDB - מערכת נוספת המשמשת לאחסון מידע וקביעת אינדקסים.

בנוסף שפות התכנות בשימוש בצד השרת:

• קורס פייתון (Python) - במהלך הקורס תלמדו כיצד לפתח תכנה באמצעות פייתון, אחת משפות התכנות הפונקציונלי החזקות ביותר, המתאימה למגוון יישומים.

• קורס Java - קורס זה יעניק לכם הכרות ושליטה בשפת ג‘אווה המתאימה למגוון שימושים וענפים בתעשיה.

• קורס NodeJS - זוהי פלטפורמת פיתוח חשובה המאפשרת להריץ פיתוח בשפת ג‘אווה בצד השרת, ובכך לאחד את תהליכי הפיתוח.

• קורס אבטחת אפליקציות ברשת - קורס זה יעניק לכם את הכלים לצורך שילוב תכונות אבטחה בפיתוח היישומים השונים.

• קורס Development to Production - קורס זה יעניק לכם את הכלים הדרושים בשביל לעבור משלב בפיתוח, לשלב של אפליקציית ענן.

• קורס GIT (Version Control) - קורס זה יסייע למפתחים בניהול קוד, תיאום עבודת צוות ומעקב אחר שינויים בקובצי תוכנה.

צד הלקוח / Client Side

• קורס Web Foundations - זהו קורס מבוא בו נלמד את אבני הבניין החשובות של הפיתוח (הלקוח והשרת), ועל כל התקשורת ביניהן.

• קורס לינוקס (Linux Admin) - בקורס זה נכיר את מערכת ההפעלה לינוקס, מערכת הפעלה חשובה עבור תפעול שרתים.

• קורס HTML5 - קורס זה יעניק לכם את כל הכלים לצורך בניית דפי HTML המשמשת כתקן מוסכם בעולם האינטרנט.

• קורס CSS3 - בקורס זה נלמד את שפת CSS3 המאפשרת להתאים את היישומים לסביבות עבודה שונות.

• קורס Bootstrap - סביבת עבודה המעניקה כלים רבים המאיצים ומייעלים את הפיתוח לצד הלקוח.

• קורס Javascript - בקורס זה נלמד את שפת הסקריפטים המשמשת עבור אפליקציות ואתרי אינטרנט.

Framework

• קורס React - בקורס זה נלמד כיצד לעבוד עם ספריית React על-מנת לבנות ממשקי משתמש דינמיים המתאימים לשימושים רבים.

• קורס Angular - (אם יידרש) בקורס זה נלמד כיצד לעבוד עם ספריית React על-מנת לבנות ממשקי משתמש דינמיים המתאימים לשימושים רבים.

תנאי הקבלה

• יכולת בסיסית של עבודה מול מחשב.

• אנגלית ברמה גבוהה.

• רקע או ניסיון בפיתוח תוכנה בשפות עיליות - יתרון, אך לא הכרחי.

• ראיון קבלה אישי.

מתכונת הקורס

מכללת Real Time מציעה לכם קורס Full Stack מקיף של 600 שעות אקדמיות וזאת לא כוללת את העבודה העצמית בבית.

החברה אף מציעה התמחות מעשית (סטאז' מעשי) במחלקת הפיתוח שלה, כאשר במהלכה מחלקת משאבי האנוש מלווה את הבוגרים בבניית קו"ח, דף LinkedIn ופניה לראיונות עבודה בחברות ההייטק.

משנים שעברו ידוע כי מעל 90% מהבוגרים שעברו התמחות מוצאים עבודה בשנה הראשונה!

ניתן לסיים את הקורס בין תוך 8 עד 12 חודשים, במתכונת של 2-3 מפגשים שבועיים בערב או 6 חודשים במתכונת בוקר ולהצטרף לשוק העבודה.

הלימודים מתקיימים במתכונת היברידית (פרונטלית בתל אביב וגם מקוונת - בחירה שלכם), כאשר כל השיעורים מוקלטים וניתן לחזור ולצפות בהם לצורך חזרה וריענון.

כמו-כן, הנרשמים יכולים ליהנות משיעורים פרטיים במתכונת אחד על אחד, ללא צורך בתוספת תשלום!

הלימודים מתקיימים בערב ובבוקר.

פול סטאק שכר

כיום ישנו ביקוש גודל למפתחי פול סטאק, והם יכולים להשתלב בענפים שונים של תעשיית ההייטק. בזכות מפתחי Full Stack המעסיקים יכולים להאיץ את תהליכי הפיתוח, וגם להזיז עובדים בין פרויקטים בצורה גמישה יותר; זאת בזכות ההכרות של כל מפתח עם אספקטים שונים של תהליך הפיתוח. ובהתאם לכך גם שכר מפתח פול סטאק הוא גבוה.

מפתח פול סטאק ללא ניסיון יכול ליהנות משכר התחלתי של 17000-13,000 שקל, ותוך שנתיים שלוש להגיע לשכר של כ 23,000 ש“ח. אלו שיתקדמו ויגיעו לתפקידים ניהוליים בקלות יכולים להגיע למשכורות המגרדות את ה 40,0000 שקלים!

למה כדאי ללמוד קורס Full Stack?

קורס פול סטאק הוא קורס ייחודי מאוד מבחינת ההיקף הרוחבי שלו. הוא מתעסק בהיבטים רבים של תהליך הפיתוח, וזהו יתרון גדול עבור התלמידים. כך ניתן להשתלב בתחומים שונים, וגם לזכות ביתרון על פני אחרים בתהליכי הגיוס.

זהו מסלול מעניין מאוד, וניתן להשתלב בתחומי הייטק שונים המתאימים להעדפותיכם. וגם נתוני השכר מראים כי זה מסלול משתלם.

קורס -Full Stack למה דווקא ב Real Time

מכללת Real Time מציעה לכם תוכנית לימודית עדכנית המעניקה לכם את כל הידע והכלים הדרושים להשתלבות בשוק. תכני הלימוד רלוונטיים, והם מוגשים לכם עם הרבה מאוד תרגול. אנו מעמידים לרשותכם משאבים הכוללים תרגול אישי ללא תוספת תשלום, כמו גם שיעורים מוקלטים.

צוות ההוראה שלנו מגיע מהשטח, העובד בחברות ההייטק, ויכול לתת לכם טיפים מועילים והכנה אמיתית להשתלבות בשוק העבודה. וזאת לצד התמיכה הרבה של מחלקת ההשמה, שתעזור לכם בכתיבת קורות החיים, הכנה לראיונות עבודה ותלווה אתכם עד להשתלבות בשוק העבודה.

תאריך:  06/09/2023   |   עודכן:  06/09/2023
כתיבת המומחים
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כשמדובר בשינוי המראה והתחושה של אזור המגורים או העבודה שלכם, לא הרבה פתרונות יעילים כמו טפטים באיכות גבוהה. מהוספת צבעוניות ועד יצירת קיר אמירה, לטפטים יש את הכוח להעלות את עיצוב הפנים שלכם רמה אחת למעלה. עם זאת, מציאת החנות המתאימה לרכישת טפטים יכולה להיות משימה לא פשוטה. לכן אנחנו כאן כדי להציג בפניכם חנות מומלצת המציעה מגוון רחב של עיצובים משובחים שיתאמו לסגנון ולהעדפותיכם.
גופנו הוא מכונה נפלאה אשר מווסתת ללא הרף תהליכים שונים לשמירה על בריאות מיטבית. אחד מהתהליכים החשובים הללו הוא פינוי של פסולת מהגוף. פעולה זו דורשת את עבודת של חלקים שונים, כאשר מערכת השתן היא בעלת תפקיד מכריע בתהליך. במאמר זה נחקור את הדרך שבה הגוף מפנה פסולת נוזלית ומהו תפקידה של שלפוחית השתן.
31/08/2023  |  קבוצת ירדן  |   כתבות שיווקיות
בעולם הבנייה והקבלנות, קבלת רישיון קבלן חיונית לאנשי מקצוע המעוניינים לבסס את אמינותם ולהצליח בענף. רישיון קבלן לא רק משמש כדרישה משפטית בתחומי שיפוט רבים אלא גם מעיד על מומחיות, מקצועיות ומחויבות של קבלן למתן שירותים באיכות גבוהה. מדריך מקיף זה נועד לשפוך אור על תהליך קבלת רישיון קבלן, להדגיש את משמעותו ולספק תובנות חשובות שיסייעו לקבלנים לנווט את מסע הרישוי בהצלחה.
28/08/2023  |  קבוצת ירדן  |   כתבות שיווקיות
אם אתם מחפשים שף פרטי שיגיע עד לבית שלכם, ייתכן כי לא פעם נתקלתם בבחירה הפופולרית ביותר שמלווה את העידן המודרני - שף בשרים. למעשה, שף בשרים עד הבית הוא איש מקצוע שמסוגל להכין שורה רחבה של מנות מגוונות שמתאימות לכל סוגי האירועים השונים. עם זאת, עליכם לזכור כי לאור העובדה שרמת הביקוש לשפים פרטיים היא גבוהה, הרי שהיצע האפשרויות שתיחשפו אליו יהיה מגוון במיוחד ומכאן, הדרך לבלבול קצרה במיוחד. על כן, במטרה לוודא כי אתם אכן ניחנים בפני בחירה מוצלחת של שף בשרים עד הבית, החלטנו לרכז עבורכם למאמר הבא את הפרמטרים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון לפני פנייה לשירותיו של השף עליו שמתם עין:
לא משנה איזה תואר אתם רוצים ללמוד בין אם לימודי פסיכולוגיה, לימודי כלכלה, לימודי תקשורת כל תואר אחר.. קיימת חשיבות גבוהה שתגיעו ללימודים כשאתם רגועים ושקטים ויודעים איך אתם הולכים לממן את כל ההוצאות אשר הולכות להוות את נחלתכם באותה התקופה (ויש לא מעט כאלו). כידוע, לימודים לתואר כוללים בין היתר את הצורך לשלם שכר לימוד, את הוצאות המחיה, דיור ועוד.. ואם אתם לא מתכננים להישאר ולגור בבית ההורים לאורך תקופת הלימודים, קחו בחשבון שמדובר בהוצאה כספית חודשית כוללת שיכולה להגיע לאלפי שקלים. אז להן 5 דרכים באמצעותן תוכלו להשיג את המטרה ולממן את לימודי התואר שלכם:
28/08/2023  |  קבוצת ירדן  |   כתבות שיווקיות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין  |  
המסר של יום העצמאות תשפ"ד הוא שביום העצמאות תשפ"ה חייבת להיות פה ממשלה אחרת, שתתחיל במלאכת השיקום הגדולה ביותר בתולדות המדינה    אירועי השבוע האחרון רק מחדדים את הצורך הקיומי הזה
יצחק בריק
יצחק בריק
לנתניהו, גלנט, הרצי הלוי, בני גנץ וגדי איזנקוט יש גם אשמה ישירה על שהפסדנו לחמאס במלחמה ברצועת עזה, והרע מכול - עוד לפנינו    איך זה ייתכן שהחבורה הזו שאחראית על המחדל והאסון הגדול ...
דן מרגלית
דן מרגלית
ישראלים נבונים חייבים לשטוף עתה את הרחובות והכיכרות ולהתייצב מול קלגסי המשטרה הפועלים בשליחותו של איתמר בן-גביר, ולמנוע את מה שעלול להיהפך ל"בכיה לדורות"
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il