|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
[צילום: freepik]

ענן ארץ ישראלי: "נביוס ישראל"

02/10/2023  |   קבוצת ירדן   |   כתבות שיווקיות   |   תגובות

בעידן הטכנולוגי המתקדם תמידית, תחום הענן הפך לגורם מרכזי בתעשיות העסקיות והטכנולוגיות. הצורך הגובר בשירותים מבוססים ענן משתקף באופן מיוחד בחברה הישראלית בשנים האחרונות. חברת "נביוס ישראל" מובילה את תחום שירותי הענן בארץ ומספקת פתרונות מתקדמים ואיכותיים לצרכים המשתנים של לקוחותינו. אנו מביאים לשוק הישראלי יתרונות משמעותיים דרך שירות אישי בשפה העברית, אבטחה מתקדמת, פתרונות חדשניים ועוד. במאמר זה נציג את תחום הענן, מדוע הדרישה אליו עולה, את האינטגרציה שלו בתעשיה הישראלית ולאחר מכן - את חברת "נביוס ישראל" ואת כל שאנו מציעים ללקוחותינו.

מבוא לעננים: מה משמעות המונח "ענן"?

בעולם הטכנולוגיה, "ענן" הוא מרחב וירטואלי בו מאוחסנים ונגישים נתונים, הזמינים בסביבה המקוונת דרך רשת האינטרנט. מרחב וירטואלי זה מקנה אחסון ועיבוד נתונים, ואגירתם במערכות מידע באמצעות שרתים מרחוקים הנגישים מכל מקום, בכל רגע נתון. טכנולוגיה מהפכנית זו מקנה יתרונות רבים, ועל כן תהליך האינטגרציה של תשתיות ענן בישראל הינו מתפתח תמידית ומתויג כעדיפות ראשונה בהיבט של פיתוח טכנולוגי.

לא רק שמיים בהירים: יתרונות הענן

השימוש באחסון ענן מקנה יתרונות רבים. טכנולוגיה מהפכנית זו מקנה גמישות רבה, פוטנציאל ייעול תהליכים עסקיים עצום ויכולת התרחבות למרבית סוגי העסקים הפועלים בחברה המודרנית בה אנו חיים כיום. בנוסף ליתרונות תשואתיים אלו, האינטגרציה של מערכות אחסון ענן בתשתיות העסקיות כקולקטיב מאפשרת חסיכון משמעותי בעלויות תפעול ואחסון, ועל כן - הצורך באחסון פיזי כמעט ונעלם מהעולם שלנו. היבט נוסף של יתרון המתאפשר בגין שימוש בענן הינו תחום עיבוד וניתוח הנתונים. בעבר, בכדי לבצע פעולות מסובכות הדורשות אנליטיקה מעמיקה, נדרשו מעסקים וארגונים פעולות מאתגרות ומסורבלות, מביניהן העברת נתונים ממקום למקום, ניתוח הנתונים בסביבה מיועדת חיצונית מתחום פעילות העסק, שמירה על אבטחת נתונים אלו ועל תקינותם וכד'. על כן, היכולת להעביר בכמה רגעים בודדים כמויות עצומות של תוכן דרך הרשת המקוונת, ליעד שיבצע עיבוד נתונים זה (לעתים אף בצורה דיגיטלית מלאה בעזרת תוכנות חדשניות נוספות), ולבסוף ישיב את המידע המדויק - והכל במספר רגעים בודדים - הינה יכולת יקרה מפז לבעלי עסקים, לארגונים ולחברות.

כשהשמש נכנסה מאחורי ענן: המעבר משרתים פיזיים לאחסון מבוסס ענן

המעבר מתשתיות השרתים הפיזיים המסורתיים, אשר היו האופציה היחיסה להקניית אחסון מאז המהפכה הדיגיטלית ועד לפני מספר שנים, שינה את פני העולם התעשייתי בין רגע. מרגע השמת הענן בתשתיות תעשייתיות עולמיות, הצורה שבה עסקים מנהלים את פעולותיהם הפכה ליעילה ואופטימלית. שינוי זה מאפשר לחברות רבות ברחבי העולם להסתגל בזריזות ובדיוק לדרישות המשתנות במהירות, להתפתח למקומות עסקיים שלפני כן לא היו נראים כברי השגה, לנצל טכנולוגיות חדשניות מבלי לעזוב את מתחם העסק בכלל, ועוד. תהליך זה הינו מהפכני - מאז מהפכת האינטרנט, ועד למהפכת הAI אותה אנו חווים כיום, לא נראה עוד תהליך משמעותי בפרפופורציות כה אדירות בעולם המודרני.

הענן בנוף הישראלי: דרישה גוברת לפתרונות ענן בישראל

במדינת ישראל הקטנה שלנו, הדרישה לפתרונות ענן הולכת וגוברת. מרגע כניסת תחום הענן לתודעת השוק התעשייתי הישראלי וחשיפתו ליתרונות הרבים שהענן מקנה בהיבט עסקי, נוצר ביקוש מונומנטלי לבניית תשתיות ענן בישראל ולאינטגרציה של שירותי ענן לעסקים מכל הגדלים - מעסקים קטנים ועד לארגונים בסדר גודל ארצי ואף עולמי. כאן אנחנו נכנסים לתמונה.

הענן בנוף הישראלי: דרישה גוברת לפתרונות ענן בישראל

במדינת ישראל הקטנה שלנו, הדרישה לפתרונות ענן הולכת וגוברת. מרגע כניסת תחום הענן לתודעת השוק התעשייתי הישראלי וחשיפתו ליתרונות הרבים שהענן מקנה בהיבט עסקי, נוצר ביקוש מונומנטלי לבניית תשתיות ענן בישראל ולאינטגרציה של שירותי ענן לעסקים מכל הגדלים - מעסקים קטנים ועד לארגונים בסדר גודל ארצי ואף עולמי. כאן אנחנו נכנסים לתמונה.

"נביוס ישראל": הצצה אל תוך הענן הישראלי

חברת "נביוס ישראל" הינה יזמית וספקית מובילה של פתרונות ענן מותאמים אישית לעסקים בישראל. אנו מציעים מעל לכ-50 שירותים ופתרונות איכותיים ומשתלמים בתחום טכנולוגית הענן. אנו מתגאים בהתמתחותנו בהתאמה אישית של שירותים לצרכים הייחודיים של כלל לקוחותינו, ביכולתנו לספק אבטחת מידע מתקדמת ובטוחה ובתמיכה מלאה בשפה העברית. בכל זאת, "נביוס ישראל" הוקמה ובנוייה מצוות ישראלי אסלי לחלוטין!

לא רק ענני גשם: השירותים השונים שאנו מציעים

אנו בנביוס ישראל מתגאים בסטטוס שלנו כחברה העומדת בראש התחום הישראלי למתן שירותי ענן. תוך התחייבות לאיכות, שירות מותאם אישית ואבטחה מקיפה ואמינה אנו מציעים מגוון רחב של שירותים חדישים במחירים תחרותיים, שנוצרו במטרה לאפשר התאמה עדכנית לכלים הטכנולוגיים החדשים שמקנה הענן בהתאמה לצרכי עסקים בארץ. שירותים אלו מאפשרים לחברות לשפר ולייעל את פעילותיהן, להגדיל את היקף עבודתם, למקסם את רווחיהם ולשמור על ראש שקט בגין אבטחת המידע שאני מספקים. אנו מציעים מעל לכ-50 שירותים ייחודיים ונחשקים, מביניהם:

- אחסון אובייקטים מנוהל - פתרונות אחסון ענן מאובטחים: אנו מציעים פתרונות אחסון ענן מנוהלים המספקים אבטחת מידע אופטימלית לנתונים המאוחסנים בענן, ניהול כלל הנתונים בסביבת הענן ועוד.

- שירותי מסדי נתונים מנוהלים - ניהול נתונים אופטימלי, גישה מלאה בכל רגע: מהשירותים הבולטים שחברתנו מציעה. שירות זה מבטיח כי הנתונים שמאוחסנים במסדי הנתונים השונים המנוהלים על ידינו מאובטחים ברמה מקסימלית, מאוחסנים בסביבה מסודרת, מנוהלים ללא רבב ונגישים בכל עת לפי מידת הצורך. (כולל שרתי Clickhouse, MySQL וpostgreSQL).

נביוס ישראל - ערך מוסף, מעל הכל

אנו בנביוס ישראל, כמצופה מהחברה שעומדת בנוחות בחוד החנית של תחום הענן בישראל, מביאים לשולחן העסקים ערך מוסף ייחודי במתן שירותינו ללקוחותינו הרבים והשונים. היות שאנו נשפטים ונמדדים על-פי שירותינו, וכי השאיפה שלנו היא לספק שירותים אלו בצורה אידאלית ללקוחותינו, ערך מוסף זה שנביוס ישראל מציעה הינו היבט מרכזי בהבאתנו עד הלום.

אבטחת מידע מוחלטת - ענן מוגן ובטוח

נביוס ישראל מספקת אבטחת מידע ברמה בינלאומית, על כך אנו מתחייבים מבלי להסס. פעולותינו בפן זה עוטפות את כלל נתוני לקוחותינו בשכבות רבות של אבטחת מידע, תוך שמירה על נגישות אפקטיבית ואופטימלית. אבטחת המידע מתבצעת דרך מנגנוני בטיחות מתקדמים, ותוך אינטגרציה באחסון הענן שלנו מצמצמת סיכונים כמו פריצות על-ידי גורמים זדוניים, שליפת ושימוש במידע לרעה ועוד.

מחירים תחרותיים - אופטימליות כלכלית במתן שירותינו

המחירים למתן השירותים שאנו מציעים מאפשרים לעסקים רבים ליהנות מפתרונות מתקדמים בעלויות אטרקטיביות שלא דורשות שבירת כיס. ההתאמה האישית של מחיר שירותינו לצרכי הלקוח מבטיחה פתרונות כלכליים אופטימליים, מבלי להרגיש ירידה באיכות השירותים בכלל. זהו סידור מושלם לכל חברה, עסק או ארגון המעוניין לרכוש את שירותינו.

מתאימים עצמנו לצרכי לקוחותינו - שירותים מותאמים אישית

מעבר להתאמה האישית שאנו מבצעים בהיבט הכלכלי של מתן שירותינו, ותוך הבנה מעמיקה של הצורך הייחודי של כל ארגון, אנו מציעים שירותים מתאימים אישית תוך התחשבות בצרכים השונים של לקוחותינו. על כן, שירותינו מתאימים לצרכי הלקוח, מבלי להתפשר על רמת מתן הפתרונות שאנו מציעים. גישה אישית זו מטיבה ומבטיחה רווחיות מקסימלית לכלל לקוחותינו.

גאווה ישראלית - חברה ישראלית, צוות ישראלי

נביוס ישראל הינה חברה ישראלית אסלית. כלל צוות העובדים שלנו הינו ישראלי, ועל כן, אנו מציעים שירותים רבים תוך הבנה של צרכי החברה הישראלית. מבין השירותים הללו, אנו דואגים לספק שירות לקוחות אופטימלי, אינטרקטיבי ונדיב ללקוחותינו, הפועל בשפה העברית. זהו צורך בסיסי לניהול עסקים בארץ, ולכן אנו מתגאים ביכולת שלנו לספק שירותים ללקוחותינו שאינם דורשים התערבות חיצונית או המרה לשפה לועזית זרה.

[צילום: freepik]
תאריך:  02/10/2023   |   עודכן:  02/10/2023
קבוצת ירדן
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חאניה זו אחת מהערים המוכרות ביותר באי כרתים. למעשה, מדובר על יעד מושלם עבור חופשה משפחתית שכן, חאניה מכילה מגוון רחב מאוד של אפשרויות של בתי מלון ומרכזי קניות, כך שתמצאו מה לעשות בעת הגעה לשם. בכתבה זו, תוכלו למצוא את כל מה שצריך לדעת על-מנת שתוכלו לתכנן חופשה נהדרת ובלתי נשכחת בחאניה החלומית.
בעולם שאפליקציות הפכו לחלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלנו, יש חברה שעומדת בחוד החנית של כלכלת האפליקציות, ומניעה חדשנות והעצמה עבור יוצרי תוכן סלולרי ברחבי העולם.
בשנים האחרונות פרויקטים מתחום הפינוי בינוי הפכו להיות יותר ויותר ומדובר בבשורה חיובית, הודות לעובדה שהם טומנים בחובם יתרונות משמעותיים עבור כל הנוגעים בדבר. עם זאת, בכדי למצות ולמקסם את היתרונות, קיימת חשיבות גבוהה להקפיד ולהתנהל בצורה נכונה וידע יכול לסייע לכך במידה רבה. אז אם גם אתם נמצאים לקראת פרויקט כזה להלן 5 דברים שחשוב שתדעו בנושא:
28/09/2023  |  קבוצת ירדן  |   כתבות שיווקיות
אין כל ספק שתמיד כיף להתחדש ברכב חדש, מדגם מתקדם, עם כל הפינוקים והמערכות המשוכללות ביותר וכמובן, רכב שמספק חווית נסיעה כיפית, בטוחה ונעימה. אבל, בואו נודה על האמת.. רובינו לא יכולים לקבל החלטה אימפולסיבית לרכוש רכב חדש - בכל זאת, מדובר בהוצאה של בין עשרות למאות אלפי שקלים ורובינו צריכים לעבוד ולחסוך במשך תקופת זמן ארוכה בשביל להגיע לסכומי כסף כאלו. אז כאן יכולה לעלות השאלה, האם לבצע את הרכישה או לא.. ולפני שמקבלים החלטה יש מספר שיקולים שכדאי לקחת בחשבון בדרך לקבלת ההחלטה הנכונה.
28/09/2023  |  קבוצת ירדן  |   כתבות שיווקיות
מוצרי קוסמטיקה טבעיים, העשויים לרוב מרכיבים צמחיים ובמקבלים הינם גם כימיקלים סינתטיים מסוימים, צברו פופולריות בשנים האחרונות בשל היתרונות הרבים המזוהים איתם - ובראש ובראשונה העובדה שהם נחשבים לבריאים יותר לשימוש. עם זאת, יש להם גם יתרונות וגם חסרונות שחשוב להכיר. אז אם אתן מתלבטות אם להשתמש באותם מוצרים להלן סקירה כללית של היתרונות והחסרונות.
28/09/2023  |  קבוצת ירדן  |   כתבות שיווקיות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
קל וחומר ממכבי חיפה והפועל תל אביב    הדחיינות של נתניהו והרס משרד החוץ    התנ"ך נגד הרב יצחק יוסף    ההפקרות והטמטום של יצחק גולדקנופף    וכרגיל - איתמר בן-גביר
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הרב הכריז למעשה, שכל עולם הערכים של האזרחים הלא חרדים הוא חסר משמעות    מה שקובע הוא מה שהרבנים, המקבלים משכורתם מקופת המדינה, קובעים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
היתרון של מערכת ציבורית היא שכל עוד היא עובדת, גם העשיר וגם העני יקבלו טיפול טוב. כשיש עומס נוצרות שתי בעיות: החזק והעשיר הולך למערכת הפרטית, אבל החלש צריך לצעוק חזק יותר כדי לקבל ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il