|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
עלויות יישור שיניים: כל מה שצריך לדעת
כתיבת המומחים
ברלין בלוז - המלצה לבינג'
[צילום: freepik]

אסטרטגיות מתקדמות להגדלת מכירות באמצעות פרסום בגוגל שופינג

04/02/2024  |   קבוצת ירדן   |   כתבות שיווקיות   |   תגובות

נסקור עבורכם אסטרטגיות מתקדמות להגדלת מכירות באמצעות גוגל שופינג. אסטרטגיות אלו יסייעו לכם להציג את המוצרים שלכם בצורה יעילה יותר לקונים פוטנציאליים, ולשפר את המכירות שלכם.

יתרונות קמפיין שופינג:

לקמפיין פרסום בגוגל שופינג מגוון יתרונות חשובים ואיכותיים, והם:

  • חשיפה רחבה לקהל יעד רלוונטי - אנשים שהמודעה שלנו תוצג בפניהם אלו אנשים שחיפשו את המוצר שאנחנו משווקים.

  • משלמים רק כשגולש לוחץ על המודעה - אם גולש לא לוחץ על המודעה שלנו אנחנו לא משלמים עליה.

  • המודעות הן ויזואליות - המודעה כוללת תמונה של המוצר, ככה שהגולש יוכל לראות במה מדובר ומיד להבין אם זה רלוונטי אליו או לא. כמובן הוא גם יוכל לראות את מחיר המוצר, שם, תיאור ודירוג.

  • מופיע בראש דף התוצאות - מודעות של קמפיין גוגל שופינג מופיעות בראש הדף של תוצאות החיפוש, מעל מודעות החיפוש הממומנות ומעל התוצאות האורגניות.

השוואת מחירי המתחרים

לפעמים הכל יכול להיות מושלם. האתר שלנו, הגדרות הקמפיין שלנו, המוצרים שלנו, קהל יעד, ביטויים והכל.

ובכל זאת אנחנו לא נקבל מכירות.

אחת הסיבות שזה קורה, שהרבה בעלי עסקים לא טורחים לבדוק מראש - זה מחיר המוצרים אצל המתחרים.

אם המתחרים שלכם מוכרים את אותו המוצר או משהו שהוא מאוד דומה לו ומבצע את אותה מטרה, באותה נוחות שהמוצר שלכם מציע אבל במחיר זול יותר - הוא עלול לקחת לכם את הלקוחות.

לכן חשוב מאוד לבצע מחקר מקדים לפני שאנחנו מפעילים קמפיין כזה על מחירי המוצרים אצל המתחרים, כדי שנוכל להבין איפה אנחנו עומדים ואיך אנחנו יכולים להתחרות בהם.

הגדרת הקמפיין כמו שצריך עם אותות קהל

כדי שהקמפיין שלנו יצליח, מעבר למחירים טובים צריך גם להגדיר אותו כמו שצריך.

יש את ההגדרות הרגילות שמגיעות מוכנות ויש הגדרות ואפשרויות שצריך לשים עליהם דגש.

במאמר הזה אנחנו מדברים על אסטרטגיות מתקדמות ולא על מדריכים למתחילים, לכן נתייחס רק לדברים החשובים בהקמה.

הדבר הראשון שחשוב לנו לבחור בהקמת הקמפיין גוגל שופינג שלנו הוא באפשרות של Performance Max campaign. מה שמיוחד באפשרות הזאת זה שהמוצרים שלנו יופיעו בצורה חכמה במגוון רחב של מיקומים ברשת, למשל ביוטיוב, ג'ימייל, גוגל דיסקבר ואתרים שהם שותפים בתוכנית הפרסום של גוגל. הבחירה הזאת עוזרת לנו להופיע בפני הלקוחות הפוטנציאליים שלנו בתוך אתרים נוספים ומיקומים שהם גולשים בהם.

[צילום: SFB Digital Marketing Ltd]

הדבר השני שחשוב שנגדיר בקמפיין שלנו הוא את סוג הביד שאנחנו רוצים, כלומר במה אנחנו רוצים להתמקד בפרסום של הקמפיין הזה.

אם אנחנו נרצה להגדיל את ערך ההמרה באתר כדי לקבל רכישות בסכומים גבוהים יותר, אנחנו נבחר בConversion value. נוכל להגדיר את יעד החזר ההשקעה שלנו.

אם אנחנו רוצים להתמקד בכמות המרות באתר בלי קשר לערך שלהם אנחנו נבחר בMaximum Conversions. נוכל להגדיר את יעד עלות ההמרה שלנו, על-מנת שנוכל להגביל את גוגל במחיר שאנחנו מוכנים לשלם עבור כל המרה.

[צילום: SFB Digital Marketing Ltd]

הדבר השלישי שחשוב מאוד להגדיר בקמפיין שלנו הוא מידע רלוונטי שיעזור לקמפיין החכם שלנו למצוא את הלקוחות האידיאליים שלנו. אנחנו עושים זאת ב2 דרכים:

  • מונחי חיפוש - אפשרות חדשה שגוגל השיקו, כרגע בגרסאת בטא, היא אות קהל בצורת מונחי חיפוש רלוונטים לעסק או למוצרים שלנו. בעצם אנחנו נזין מונחי חיפוש שגולשים שמחפשים את העסק שלנו או המוצרים שלנו כנראה מחפשים או יחפשו בגוגל. עד 25 מונחים.

[צילום: SFB Digital Marketing Ltd]

  • אותות קהל - אם יש לנו קבצי לקוחות שיצרנו או קהלים רלוונטים שביקרו אצלנו באתר שיצרנו בגוגל אנליטיקס 4 או בגוגל אדס, נוכל לבקש מגוגל להשתמש בהם כדוגמה לסוג הגולשים שיכולים להתאים. ככל שיש לנו מידע מדויק יותר ובכמות גדולה על סוג הגולשים שרלוונטים לקמפיין שלנו, כך הקמפיין יופיע בפני האנשים הרלוונטים ביותר. למשל, אם יש לכם רשימה של 2000 לקוחות שרכשו מכם, מומלץ להשתמש בה במקרה הזה. דוגמה נוספת, קהל של רוכשים ב30 ימים אחרונים באתר.

[צילום: SFB Digital Marketing Ltd]

מעבר לדברים הללו כמובן חשוב להגדיר מיקומים, שפות וכל מה שהקמפיין צריך, ברמה הגבוהה ביותר.

ניתוח נתונים

חלק מההצלחה היא ניתוח הנתונים בקמפיינים ובאתר שלנו. כשגולשים מתחילים להיכנס אלינו לאתר אנחנו חייבים לבדוק באיזה מוצר או דף יש את הזמני שהייה הכי ארוכים, את המעורבות הכי גבוהה, איזה מוצר מוסיפים הכי הרבה לעגלה, איזה מוצר רוכשים הכי הרבה ואיזה מוצר נותן לנו את החזר ההשקעה הכי גדול.

נוכל ללמוד גם דברים על-אודות הקהל שלנו, למשל מאיזה אזור גאוגרפי, גילאים ומגדר מגיעים רוב הגולשים, מי מהם רוכש הכי הרבה ועוד. כל המידע הזה יעזור לנו לבצע אופטימיזציה יסודית ומדויקת.

אופטימיזציה בכל הרמות

השלב הסופי באסטרטגיות מתקדמות להגדלת המכירות באמצעות גוגל שופינג זה אופטימיזציה יסודית מא' ועד ת'.

אחרי שחקרנו וגילינו כל כך הרבה מידע חשוב הגיע הזמן להשתמש בו כדי למקסם ולייעל את הקמפיין שלנו.

אחרי שבדקנו מה קורה ברמת המוצרים בקמפיין ובאתר, עלינו לכבות את המוצרים שמוציאים המון כסף שגם אם יביאו המרה או 2 כבר לא יהיו רווחיים לנו.

זה דבר כל כך חשוב שאם לא עושים אותו ברמה החודשית או הדו חודשית(תלוי בתקציב היומי של הקמפיין) אתם פשוט תשרפו כסף שיכל להביא המרות ממוצרים אחרים.

חשוב שנבדוק שהמוצרים שנותנים את החזר ההשקעה הגבוה ביותר מנצלים את רוב התקציב ולא ההפך.

הגיע הזמן לכבות מיקומים גאוגרפיים שמבזבזים כסף ולא מביאים המרות, לעומת שאר המיקומים.

וכמובן אם אנחנו מקבלים המון המרות אבל בערך המרה נמוך, אפשר לנסות להחליף את שיטת הביד וערך המרה.

לסיכום

על-מנת להצליח להגדיל את כמות המכירות חשוב להיעזר במומחים שמנהלים קמפיינים מהסוג הזה כל יום כמו SFB Digital Marketing, צריך להכיר את כלל האפשרויות של הקמפיין, צריך להכיר את כל הדאטה שאנחנו מקבלים מהקמפיין לאתר שלנו, לנתח הכל ולייעל את הקמפיינים באמצעות המידע הזה. ככה נוכל כל הזמן לייעל ולשפר את ביצועי הקמפיין וליהנות מביצועים ורווחים גבוהים.

בהצלחה!

תאריך:  04/02/2024   |   עודכן:  04/02/2024
קבוצת ירדן
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אנשים, מכינים בשלוף מצלמות כדי שיהיו להם הוכחות שרימו אותם. אם אתה טכנאי מקצועי, אמין, שבא לעשות את העבודה שלו על הצד הטוב ביותר, אתה צריך לעבוד קשה יותר כדי להוכיח שאתה כזה.
04/02/2024  |  קבוצת ירדן  |   כתבות שיווקיות
המילה "מזגן" מעוררת אצל רובנו אסוציאציה של קיץ, שכן הפונקציה המרכזית של מכשיר זה היא למזג ולקרר את הבית או המשרד בחודשים הלוהטים והמהבילים של השנה. אך דווקא עכשיו, בשיאו של החורף, מדובר בזמן הטוב ביותר לרכוש מזגן חדש. מי שנזכר עכשיו יכול לחסוך לעצמו לא מעט כסף, ולצייד את הבית או את מקום העבודה במערך המיזוג הנכון והמתאים.
השקעה בנדל"ן יכולה להיות מיזם משתלם, במיוחד כאשר בוחנים את הפוטנציאל של דירות יד שנייה בקפריסין. עם הכלכלה המשגשגת ושוק הנכסים האטרקטיבי שלה, קפריסין הפכה לנקודה חמה עבור משקיעים המבקשים למקסם את רווחיהם. במאמר זה נבדוק את הסיבות לכך שהשקעה בדירות יד שנייה בקפריסין יכולה להיות מהלך פיננסי חכם.
31/01/2024  |  קבוצת ירדן  |   כתבות שיווקיות
אם אתם זקוקים למקום אחסון עבור תכולת הדירה שלכם, שירותי אחסון תכולת דירה יכולים להיות פתרון מעולה, שיספק לכם מידה גבוהה של שקט נפשי. לא משנה מה הסיבה שהובילה אתכם לבחור באחסון, המקום שבו מאחסנים את תכולת הדירה יכול לעשות הבדל גדול, ולהבטיח שכל הפריטים שאחסנתם ישמרו על הצד הטוב ביותר, עד ליום שתרצו להשתמש בהם שוב.
30/01/2024  |  קבוצת ירדן  |   כתבות שיווקיות
רתם שר מונתה לראש סגל הנהלה (Chief of Staff) בחברת קלארוטי (Claroty), המתמחה בהגנת מערכות סייבר-פיזיות. זהו תפקיד חדש בחברה על-רקע צמיחתה המהירה ולקראת כניסתה לשווקים חדשים. במסגרת תפקידה תתמקד שר בשיפור היעילות התפעולית בארגון, ותהווה שותפה מלאה לחברי ההנהלה בבנייה ובמימוש האסטרטגיה התפעולית ובהשגת יעדי הארגון. זאת, תוך ניטור ובקרה של סוגיות שוטפות ומעורבות בפרויקטים חוצי ארגון.
30/01/2024  |  יפעת גדות  |   כתבות שיווקיות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בעז שפירא
בעז שפירא
נכון לרגע כתיבת שורות אלה מצטיירת התמונה העגומה היא שהחמאס לא הושמד וישראל מצויה במשבר רציני, מאות חללים מסרו נפשם בקרב ואלפים נפצעו
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
אמנת החמאס מצטטת את מוחמד: "לא תגיע עת הגאולה עד אשר יילחמו המוסלמים ביהודים ויהרגו אותם המוסלמים, עד אשר יסתתר היהודי מאחורי האבנים והעצים, ויאמרו האבנים והעצים: הוי מוסלמי! הוי ע...
דן מרגלית
דן מרגלית
היה מזג אוויר נעים, ותנועה די דלילה אך שוטפת, ושתי חיילות שביקשו הסבר בקרבת נחל עוז, ומה לא היה? צה"ל - יוק    כי תמה המלחמה מול רוב רצועת עזה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il