תבונה מילניום, מקבוצת SQLink, הקימה פורטל ארגוני חדש בבנק אגוד, בהיקף כספי המוערך בכחצי מיליון שקל, אשר מטרתו לתמוך מבפנים, במהלכי ההתחדשות שעובר הבנק בשנים האחרונות ולייעל את השירותים העומדים לרשות עובדיו.
הפורטל של בנק אגוד נבנה על תשתיות של Share Point 2010 והוא נותן מענה לשלושה מוקדי ידע בבנק: מידע שימושי, שירותים מקצועיים ושירותים לעובד. הפורטל מכיל מנוע חיפוש וממשקי משתמש מתקדמים במיוחד. הגישה אל הפורטל מבוססת על הרשאות למשתמשים השונים, בהתאם לתפקיד הארגוני כך שכל משתמש רואה על גבי המסך את הסרגל האישי שלו, ויכול לגשת למערכות הרלוונטיות לעבודתו.
תהליך העבודה כולו נמשך כ-8 חודשים. תהליך הקמת הפורטל, כלל שיתוף נציגים מ-20 יחידות שונות בבנק, מיפוי מקיף של צרכי היחידות השונות, טיוב הנתונים, שכתוב תכנים קיימים ובניית מודל תקני ואחיד עבור כל יחידות הבנק לצורך הצגת תוכן מקצועי וממוקד.
בני גורביץ, מנמ"ר בנק אגוד: "בנק אגוד מוביל בשנים האחרונות מהלך מקיף לשדרוג תשתית השירות ללקוח. במסגרת זו הורחבה פריסת הסניפים ושודרגה נראות הסניף, הוטמע מיתוג חדש והוגדר קוד אתי המתווה את אופן ההתנהלות של הבנק אל מול גורמי ההשפעה השונים והלקוח במרכזם. אחד הגורמים המרכזיים להצלחת מהלכים אלו הינו תקשורת איכותית ושיתוף מידע בין כלל גורמי הבנק. הפורטל הארגוני מהווה כלי מרכזי המאפשר תקשורת כזו, באמצעות פלטפורמה נוחה לשימוש, הצגת מידע ארגוני ומתן במה איכותית למסרים ולתוכן הארגוניים. הפורטל גם מסייע בשמירה על אחידות המסרים ביחידות השונות ומאפשר סטנדרטיזציה של מידע".
יעקב פרידמן, מנהל שילוב מערכות בתבונה מילניום, מקבוצת SQLlink: "האתגר הגדול אשר עמד לפנינו ביישום הפורטל בבנק אגוד היה תכנון ארכיטקטורת המידע במערכת, כך שכל עובד בכל תפקיד ובכל אתר של הבנק, יעשה שימוש ויחוש בחיוניות הפורטל, כמו גם, יצליח לאתר את כל המידע והידע הדרוש לו, תוך מספר שניות".
בעקבות תהליך ההטמעה המוצלח והשימוש הנרחב לו זוכה הפורטל, מגיעות ללא הרף דרישות נוספות מן השטח והצוות המשולב של בנק אגוד ותבונה מילניום שוקד על מציאת פתרונות איכותיים.