בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
חברת סייסנס הישראלית זכתה בפרס
|
חברת סייסנס הישראלית זכתה בפרס "בחירת הקהל" בכנס סטרטה היוקרתי בארה"ב
חברת סייסנס (SiSense) הישראלית, המספקת מוצר עסקי לניתוח מידע בנפחים גדולים, זכתה בפרס "בחירת הקהל" בכנס היוקרתי סטרטה (Strata) המתקיים בימים אלה בקליפורניה. החברה זכתה בפרס לאחר שהציגה כיצד המוצר שלה מאפשר עיבוד של מיליארדי רשומות תוך שניות, באמצעות מחשב סטנדרטי יחיד. מול קהל מופתע הראה אלדד פרקש, יזם ומנהל הטכנולוגיות של סייסנס, כיצד הוא בונה דוח היסטורי בזמן אמת באמצעות מוצר החברה (Prism) מעל מידע בגודל 10 טרה-בייט, תוך שימוש בשרת סטנדרטי אחד של DELL שעלותו כ-10,000 דולר. כאשר נשאל, אמר פרקש: "אנו מאושרים לזכות בפרס. זה מדהים כמה מידע ניתן לעבד היום במהירות, באמצעות שילוב של חומרה סטנדרטית וטכנולוגיות תוכנה מעולות שנכתבו על-מנת לנצל אותה עד תום. חשפנו היום פריצת דרך טכנולוגית המאפשרת להחליף חוות שרתים בת 20 מחשבים במחשב אחד מרכזי, ולא פחות חשוב מכך - סטנדרטי." "המטרה שלנו היא לבטל את המחסומים העומדים בין מקבלי ההחלטות בארגון מכל סוג שהוא וכמויות המידע האדירות היכולות לשרת אותם בעבודתם", מספר עמית בן דב, מנכ"ל סייסנס. "טכנולוגית ElastiCube שלנו מהווה פריצת דרך אדירה בתחום המידע הארגוני, משום שהיא מאפשרת להסיר את מחסומי העלויות והסיבוכיות הנלווים לפרויקטים מסוג זה. על בסיס טכנולוגיה זו, הפתרון הארגוני שלנו מאפשר למשתמשי קצה שאינם טכניים לעבוד ישירות מול מידע בגודל עצום, לנתחו, להפיק ממנו דוחות ולשתפם עם אחרים בקלות." לחברת סייסנס לקוחות ב-48 מדינות שונות, כגון ענקית התרופות Merck, רשת הספורט ESPN, הסטרטאפ הישראלי Wix וסוכנות החלל האמריקנית NASA. מוצר החברה ניתן להתנסות חינם באתר החברה www.sisense.com Media Contact: Leron Kornreich leron@sisense.com
|
תאריך:
|
28/02/2013
|
|
|
עודכן:
|
28/02/2013
|
|
זהר נוי
|
חברת סייסנס הישראלית זכתה בפרס
|
|
השחקנית מיכל ינאי, הפרזנטורית מזה כשנה של חברת א.א מראות, מהמובילות בישראל בתחום הזכוכית, הוחתמה על-ידי החברה לשנתיים נוספות. עבור השתתפותה במסע הפרסום, הצפוי לכלול עיתונות מקצועית, שלטי חוצות וקמפיין טלוויזיוני, תקבל ינאי סכום המוערך בכ-80 אלף דולר לעונה . כבר השבוע הצטלם הקמפיין הטלוויזיוני הראשון, אשר צפוי לעלות במקבץ הפרסומות של התוכנית "אייל גולן קורא לך" בערוץ 24. בקמפיין הנוכחי השקיעה החברה כ-200 אלף דולר, תחת הסלוגן "א.א מראות- זכוכית בהתאמה מושלמת".
|
|
|
בול "המכס בישראל" שהנפיק השירות הבולאי של דואר ישראל, הושק היום בטקס חגיגי במעמד מנכ"ל משרד האוצר דורון כהן, מנהל רשות המיסים דורון ארבלי ומנהל השרות הבולאי ירון רצון. השקת הבול, המוקדש למכס בארץ, מבטאת את הערכת המדינה למכס הישראלי ולתרומתו הייחודית לכלכלה ולמסחר. אירוע ההשקה נערך היום במסגרת כנס תוכניות עבודה של מינהל המכס שנערך במעלה החמישה. ערכו הנקוב של הבול החדש עומד על - 9.50 ש"ח.
|
|
|
חברת ג'נסיס (Genesys) השיקה פתרון חדשני למתן שירות ללקוחות ניידים. הפתרון החדש מאפשר למשתמשים באפליקציה סלולרית של חברה מסחרית ליהנות מגישה מיידית לנציגי שירות באמצעות לחיצת כפתור, היישר מתוך האפליקציה של החברה. האפליקציה החדשה, Genesys Mobile Engagement, זמינה מהיום, והיא מאפשרת לארגונים להעשיר את חוויית השימוש של הצרכנים באפליקציה שלהם, באמצעות מתן אפשרות ללקוחות הזקוקים לתמיכה ליצור קשר מהיר ומיידי עם נציגי שירות או עובדי ידע מומחים, כגון בנקאים אישיים או סוכני נסיעות. הפתרון מספק הקשר אישי ובכך הופך את חוויית השימוש בטלפון הנייד לחוויה פרסונלית ומעצים את כוחם של נציגי השירות, באופן המאפשר חוויה ותוצאות שירות אפקטיביות יותר. בסופו של דבר, החברות ייזמו את הקשר האישי עם הצרכנים הניידים שלהן ובכך יאפשרו רמה חדשה של שיח עם הלקוחות באמצעות סמארטפונים.
|
|
|
חברת CA Technologies הכריזה על ההשקה של פתרון לניהול זהויות וגישה (IAM), CA CloudMinder. CA CloudMinder כולל תמיכה בזהויות חברתיות ויישומים נוספים לארגון ולענן מחשוב דוגמת Microsoft Office 365. הפתרון מסייע לארגונים לחזק את קשרי הלקוחות שלהם, תוך שיפור הניהול של המשתמשים ושל הגישה - מה שמוביל להתייעלות בתפעול ובעלויות.
|
|
|
ג'ון ברייס מכללת הי-טק, חטיבת ההדרכה וההטמעה של מטריקס, מציגה לראשונה בישראל את קורס ההכשרה המקיף והמתקדם ביותר לתואר מנהל רשתות מוסמך MCSA 2012 , הכולל התמחות בניהול תשתיות מובייל.
|
|
|
|