חברת התקשורת וה
סלולר לפרטנר רשמה הכנסות של 1,054 מיליון ש"ח ברבעון הראשון של 2015, ירידה של 4% ביחס לרבעון המקביל. הכנסות משירותים הסתכמו ב-759 מיליון ש"ח, ירידה של 13%. כך עולה (יום ד', 20.5.15) מפרסום דוחותיה הרבעוניים לבורסה.
אתמול הודיעה החברה על פרישתו של המנכ"ל
חיים רומנו, והחלפתו באיציק בנבנישתי.
הכנסות משירותים במגזר הסלולרי הסתכמו ב-579 מיליון ש"ח, ירידה של 15% מ-680 מיליון ש"ח ברבעון הראשון 2014. הירידה נבעה בעיקרה מהמשך שחיקת המחירים של שירותים סלולריים ללקוחות Post-Paid ו-Pre-Paid בעקבות התחרות החריפה, אשר קוזזה בחלקה מעליה בהכנסות משירותי אירוח שמספקת החברה למפעילים אחרים המתארחים על רשת החברה ובמיוחד כתוצאה מהסכם זכויות השימוש שנחתם עם הוט מובייל.
ההכנסות מציוד ברבעון הסתכמו ב-295 מיליון ש"ח, עלייה של 30% בהשוואה ל-227 מיליון ש"ח ברבעון הראשון 2014. העלייה משקפת בעיקרה ממוצע גבוה יותר של מחיר ליחידה שנמכרה, עקב
תמהיל מוצרים שונה.
הרווח לרבעון הראשון הסתכם ב-25 מיליון ש"ח, ירידה של 52% בהשוואה לרווח של 52 מיליון ש"ח ברבעון הראשון 2014. הירידה נובעת בעיקרה מקיטון ב-Adjusted EBITDA אשר קוזז בחלקו מקיטון בהוצאות המימון, נטו והוצאות המיסים.
נכון לסוף הרבעון הראשון 2015, בסיס מנויי הסלולר של החברה (כולל מנויי מודם סלולרי ו-012 מובייל) הסתכם בכ-2.77 מיליון מנויים. במהלך הרבעון ירד בסיס מנויי הסלולר בכ-63 אלף מנויים. בסיס מנויי ה-Post-Paid ירד בכ-20 אלף
מנויים בעוד שבסיס מנויי ה-Pre-Paid ירד בכ-43 אלף מנויים.
שיעור הנטישה הרבעוני של מנויי סלולר ברבעון הסתכם ב-12.7%, בהשוואה ל-11.6% ברבעון המקביל.
נתח השוק הסלולרי של החברה (בהתבסס על מספר מנויי הסלולר) נכון לסוף הרבעון הראשון 2015 מוערך בכ-28%, ללא שינוי מסוף שנת 2014.