'טלמאפ', ספקית מובילה בעולם של פתרונות מיפוי וניווט לסלולר, הודיעה היום כי חתמה הסכם פיתוח ושיווק עם חברות AOL ו- MapQuest, לאחר שנבחרה כחברת הטכנולוגיה לפיתוח מערכת ניווט סלולרי מתקדמת, ולהשקתה כשירות חדש ומשותף לשוק האמריקני. המערכת תשווק תחת המותג: MapQuest Navigator.
MapQuest נמצאת בבעלות מלאה של AOL, ומדורגת היום כחברת המיפוי באינטרנט הגדולה ביותר בעולם; MapQuest משרתת למעלה מ-40 מיליון משתמשים פרטיים ואלפי עסקים.
השותפות בין החברות משלבת את המותג החזק MapQuest ומאגר עצום של נקודות עניין (POI) כגון מסעדות, מלונות, מגרשי גולף ועוד, ביחד עם מוצר הניווט הסלולרי המתקדם של Telmap, המבוסס על טכנולוגיית MOND -Mobile Optimized Navigation Data.
נכסי המותג MapQuest כוללים, מלבד מאגר הלקוחות, את אתר המיפוי MapQuest.com באינטרנט, המספק ללקוחותיו מענה לכל צרכי החיפוש והמיפוי. בנוסף לניווט בזמן אמיתי, יוכלו כעת לקוחות MapQuest גם לתכנן את מסלולם מראש ולשלוח אותו למכשיר הסלולרי.
על-פי דברי החברה, שותפות זו מציגה לשוק בכללו וללקוחות MapQuest בפרט את פתרון המיפוי והניווט הסלולרי המתקדם ביותר בעולם, המאפשר להם מעבר פשוט מתכנון ניווט באתר אינטרנט - לניווט סלולרי ונייד בכל מקום ובכל זמן.
Telmap ו- MapQuest ישווקו במשותף את שירות הניווט החדש למפעילים הסלולאריים. במהלך הרבעון השלישי והרביעי השנה כבר צפויות השקות של השירות על-ידי כמה מהמפעילים הגדולים ביותר בארה"ב.
"השילוב בין הטכנולוגיה הייחודית של Telmap ושם המותג MapQuest בארה"ב, מאפשר לנו להציע הצעה מנצחת למפעילי הסלולר ברחבי היבשת האמריקנית", אומר אורן ניסים, מנכ"ל Telmap. "מוצר הניווט הסלולרי של Telmap כבר הושק בהצלחה עם כמה מפעילים אירופאים, כמו כן ע"י שני מפעילים סלולריים בארץ, 'נווט קולי' של חברת מירס והנווט הסלולרי של חברת סלקום. אנו רואים את ההסכם שנחתם עם MapQuest כגורם מרכזי במינוף תהליך ההתרחבות השיווקית שלנו והחדירה של Telmap לשוק האמריקני, ומאמינים שההתקשרות עם AOL תביא להכפלת הכנסות החברה בשנת 2007".
ג'ים גריינר, מנכ"ל MapQuest, מוסיף כי "Telmap היא השותפה האידיאלית לסייע ל- MapQuest לחדור לשוק הסלולר. טכנולוגיית הניווט החדשנית המותאמת לשוק הטלפונים הניידים מתאימה באופן מושלם למומחיות ולפריסה השיווקית הרחבה שלנו בשוק המיפוי והחיפוש אונליין".