חברת MS&P החלה השבוע לגבות תשלום עבור שירותיה, שמהלך ארבעת השנים האחרונות סופקו חינם לגולשי האינטרנט. החברה מספקת מידע על אודות פרטיהם האישיים של 30,000 בכירים ונבחרים בישראל לצורך התקשרות.
עד כה היתה מותנית הגישה למאגר המידע הענק באמצעות הרשמה בלבד לאתר
[קישור]. המאגר מספק מידע לתקשורת ישירה עם נושאי תפקידים בתחום הממשל, התקשורת והעסקים, או עם המופקדים על משרדיהם, וכולל את שמותיהם, תפקידם המדויק, מספרי טלפון ופקסימיליה, דואר אלקטרוני ודפי הבית (URL).
בענף הממשל ניתן למצוא את כל בעלי הממסד, לרבות השלטון המקומי, חברות ממשלתיות, עמותות, שרי ממשלה וחברי כנסת, גופי סמך ואחרים. גם דיפלומטים, ועדות הכנסת ואגפים עירוניים מופיעים במאגר. בענף התקשורת מופיעים 3,000 אנשי תקשורת ביניהם עיתונאים מקומיים וזרים, טאלנטים, עורכים, מגישים, מפיקים, מנהלי עיתונים, רשתות שידור, דוברים, פרסומאים, יחצנים, שירותי קד"ם, מנהלי שיווק ועוד כ-2,250 אתרי אינטרנט רלוונטיים. בענף העיסקי יש 800 מנהלי שיווק, 2,500 מנהלים ויושבי ראש, 700-600 מנהלי רכש, מנהלי כוח אדם, ראשי ועדי עובדים, 600 רופאים מומחים, אנשי במה ושחקנים, ידוענים, סופרים, אומנים ובמאים.
"כבר ארבע שנים שאנו עמלים על פיתוח המוצר", סיפר יובל בר-נר, מנכ"ל חברת MS&P. לשאלת Nfc כיצד נאספים הפרטים משיב ברנע: "בצורה הכי פרימיטיבית. אנחנו מטלפנים לכל המשרדים ושואלים את הפרטים. כל יום נוספים לנו 50 איש. אנו מתעדכנים במינויים החדשים ומעדכנים בהתאם".
תימחור המידע מתאפר בשני מסלולים: לפי משך הזמן או לפי מספר חיפושים. בחברה טוענים כי המחיר שהם מציעים זול יחסית לשירות 144 של בזק הגובה 1.83 ש"ח עבור כל מספר, וכן ל-DBI, יפעת ו-D&B, הגובות מאות עד אלפי שקלים (בהתאם לשירות).
נכון להיום חתומה החברה על שני הסכמים אסטרטגיים עם Ynet ו-TheMarker.