לפני ימים ספורים חשפה קרייזלר את מחליפתה של הסברינג, עם מנוע חדש ומודרני, ממדים שגדלו ברובם ותוספות משמעותיות לאבזור. מבחינת ממדים צמחה כאמור המכונית והיא מציעה כעת אורך כללי של 484 ס"מ (הזהה לדגם הנוכחי), רוחב שגדל בשני ס"מ, גובה שצמח ב- 11 ס"מ ובסיס גלגלים שגדל בשני ס"מ לכדי 276.5 ס"מ.
על הנעת המכונית יהיו אחראים מספר מנועים שהמרכזי שבהם הוא מנוע 2.4 ליטרים מרובע צילינדרים עם תזמון שסתומים משתנה והספק של 172 כ"ס. המנוע הזה מיוצר במפעל המשותף לדיימלר-קרייזלר, מיצובישי ויונדאי והוא משרת מספר מכוניות דוגמת הסונטה של יונדאי, אם כי בגרסה מוחלשת מעט.
מנוע נוסף הוא מנוע הקיים גם בדגם הנוכחי - 2.7 ליטרים V6. מנוע זה נחלש קצת בהספקו (190 לעומת 200 כ"ס) והוויתור על 10 סוסים בא במטרה לשפר את יעילות המומנט (מומנט זהה שיאו מתקבל כבר בסל"ד נמוך יותר לעומת המנוע בדגם הנוכחי). השוק האמריקני יקבל את המכונית גם עם מנוע 3.5 ליטרים V6 עם הספק של 235 כ"ס, מנוע המשרת אף הוא דגמים שונים בקונצרן.
לשוק האירופאי התווספה גם גרסת דיזל בנפח שני ליטרים עם 140 כ"ס. לדברי החברה שיפור ושדרוג משמעותיים בוצעו בתחום האבזור. הסברינג החדשה תגיע כשהיא מצוידת במערכת שמע + ניווט מבית הארמן קרדון עם פונקצית פיקוד קולי, כונן קשיח של 20 ג'יגה (לאחסון קבצי MP3, הקלטת מזכרים קוליים ועוד) עם חיבור USB ותוספת של מסכים וכונני DVD במושביים האחוריים, רדיו לוויני, מושבים מחוממים, אפשרות להתנעה מרחוק על-ידי כרטסי חכם, מחזיקי כוסות מחוממים והרשימה עוד ארוכה. מתי? לקראת סוף שנת 2006 בארה"ב בלבד ובמהלך 2007 בשאר העולם, כולל אצלנו.