אתר אינטרנט של רשת חברתית לאמריקנים מעל גיל 50 עלה לאוויר השבוע (ב') והוא מספק בין היתר גם שירות הודעות על מודעות אבל של החברים. למרות שהאתר מתהדר בשירותים וטיפים לחיים טובים יותר, דווקא יחסי הציבור בארה"ב בחרו להציג את הצד "האפל" יותר שלו אם כי המועיל במידה מסוימת: בין היתר מציע האתר שירות של "עשה זאת בעצמך" בכל הנוגע לשירותי הקבורה.
האתר מציע גם חדשות בידור, תחביבים לאנשים מבוגרים, מחשבון אריכות ימים וטיפים - כיצד לחיות יותר. כאמור, האתר מציע שירות הודעות על נפרטים בזכות בסיס נתונים לאומי של מודעות אבל אשר מגיעות אחורה עד לשנות השלושים.
מייסד האתר אמר כי מספר מרקי המוות בארצות הברית עלה לאחרונה, ל- 2.4 מיליון ב- 2005 מ- 2.2 מיליון ב- 2000 וצפוי לעלות ל- 4.1 ב- 2040.
חברי האתר יכולים להכניס פרטים, כולל טקסט ותמונות, של המתים ובנוסף להירשם לשירות אשר מוידע להם כשמי מהאנשים הגרים באזור, או שעבדו בחברה שלהם וכד', הולך לעולמו.
כך מציע האתר גם שירות ללוויה מתוכננת מראש, כולל איזו מוזיקה תנוגן בטקס, היכן יוכלו חברים ובני משפחה להיפגש לאחר הלוויה ולשוחח וכד'.
למעשה ראה מייסד האתר את הפוטנציאל הגלום בכ- 44 מיליון מתוך 86 מיליון אמריקנים בני 50+ אשר גולשים באינטרנט ואת מיעוט האתרים העוסקים ברשת החברתית לגילאים אלה. מדובר כידוע בקבוצה בעלת אמצעים.
על-פי נתוני האתר, 61% מהגולשים בו הם בני 49-59. 34% מהם הם ממרכז המדינה.
לאתר 50+