חברת הביטוח מגדל החלה לשווק ביטוחי רכב ודירות באינטרנט, באמצעות יחידת "איחוד ישיר", שהיא חלק מקבוצת מגדל. החברה אומרת, כי הפרמיות שהיא גובה באמצעות איחוד ישיר נמוכות אף מאלו של שתי החברות לביטוח ישיר – חברת ביטוח ישיר של משפחת שנידמן וחברת AIG, הנוהגות לטעון שהן הזולות ביותר בשוק.
בשיטה החדשה, נכנס הלקוח לאתר של החברה, ומוסר את פרטי הרכב ואת מספר הטלפון שלו. החברה מבטיחה להציע לו פרמיה במחיר תחרותי. באתר דוגמאות לשלושה כלי רכב, שבהם הפרמיה באיחוד ישיר זולה במאות שקלים לעומת אלו של שתי החברות לביטוח ישיר. אין דוגמאות לגבי הפרמיה בביטוח דירה.
החברה מסרה היום לפירסום 3 דוגמאות לגבי תעריפיה: הפרמיה לביטוח מקיף לפורד פוקוס היא 2,280 שקל לשנה, לעומת 2,800 שקל בביטוח ישיר ו-2,500 ב-AIG; הפרמיה לרנו מגאן 2002 היא 2,453 שקל, לעומת 2,856 ו-3,197 שקל בהתאמה בחברות האחרות; הפרמיה למיצובישי 1996 (רכב ישן עם פרמיה נמוכה) היא 813 שקל באיחוד ישיר, לעומת 1,131 ו-1,033 שקל בחברות האחרות.
מנכ"ל איחוד ישיר, יניב לוי, אמר ל-Nfc כי בדיקות החברה העלו, ש-79% מהלקוחות מעדיפים לקבל מידע ולעשות עסקות באמצעות האינטרנט. החברה החליטה גם להשקיע 40 אלף דולר במסע פירסום לשיטת השיווק החדשה.