מבצעי שיווק אגרסיבים של אתרי ההימורים באינטרנט החלו בשבועות האחרונים. כך עולה מסקירה בתחום השיווק שנערכה בשלוחת אוניברסיטת דרבי. בשבועיים האחרונים הודבקו על מכוניות רבות בצפון ת"א, סביון, הרצליה וחלקים מרעננה כרטיסי פרסום ממוגנטים של-
www.casino.co.il - פורטל אשר הבטיח בונוסים מיוחדים למהמרים באינטרנט.
בדיקת דרבי גילתה שמדובר באתר שהוקם על-ידי אתרי הימורים כגורם שישווק אותם למהמרים. האתר מפנה את הפונים לאתרי הימורים כמו: play65,imperial casino, lux, glamour, king, imternet1x2 ורבים נוספים.
זו הפעם הראשונה במערך השווק של פורטלי הימורים שמתבצע מהלך פרסום באמצעות מאות אלפי מדבקות על מכוניות. בדרבי מציינים כי פילוח מהלך השיווק מצביע על אזורי חלוקה אשר לדעת אתרי ההימורים ניתן לאתר בהם מהמרים פוטנציאלים נוספים, דהיינו מקומות עם חוסן כלכלי יחסי בהשוואה לאזורים אחרים בארץ.
אתרי ההימורים משקיעים בתקופה האחרונה משאבים רבים בשיווק ובגיוס מהמרים ישראלים, כיוון שמהמר הישראלי נחשב למהמר כבד יחסית. אתרי ההימורים, שמרבית פעילותם בארה"ב נפסקה, מחפשים אלטרנטיבות להכנסה וישראל היא אחד מהיעדים להפניית נתח הפרסום במטרה להגדיל את מחזור העסקים.
אתר השיווק המרכזי החדש ממשיך בשיטת הפיתוי המקובלת בענף בשימוש בסיסמאות כמו: "יש זוכה ב- 6,000 דולר היום", "על כל 100 דולר השקעה קבלו 100 דולר בונוס מהקזינו", "בין המצטרפים השבוע יחולק פרס של 5,000 דולר" ועוד פיתויים.