יוניליוור ישראל עולה בקמפיין פרסום נרחב למותג המוביל קנור, לחיזוק סדרת התיבוליות. הקמפיין, בהשקעה של כ-2 מיליון ש"ח, כולל סרטון טלוויזיה ומודעות עיתונות לקטגוריית התיבוליות, תחת הסיסמא: "תיבוליות מעוררות את התבשיל לחיים".
הסרטון החדש מעביר את המסר כיצד מסייעות תיבוליות קנור להפוך תבשילים פשוטים ויומיומיים לתבשילים עשירים ומיוחדים, בפשטות ובקלות.
סרטון הפרסום הופק במקור עבור טורקיה, אולם צולם עם במאי ישראלי (רם ברוך) וקאסט ישראלי וכן נערך בחברת הפוסט הישראלית JCS. בעקבות הצלחתו הוחלט להעלותו לאוויר גם בישראל ובמדינות נוספות באזור.
יעל בן צבי, מנהלת תחום תיבול בקנור, יוניליוור ישראל: "תיבוליות הן מוצר ייחודי למותג קנור. היקף המכירות שלהן נאמד בכ-11 מיליון ש"ח בשנה בישראל והן גדלות בקצב שנתי של 9%. הצלחתן נובעת מהיותן פתרון קל ופשוט לתיבול ושדרוג של מגוון רחב של תבשילים, והן נותנות מענה אידיאלי לכל אותן בשלנים ובשלניות המחפשים רעיונות טעימים ואיכותיים לגיוון הבישול היומיומי. מטרת המהלך הנוכחי היא להרחיב את קהל המשתמשים בתיבוליות ע"י חיזוק המודעות למוצר ולמגוון השימושים שלו".
קוביות התיבול של קנור פשוטות וקלות לשימוש, וללא חומרים משמרים וצבעי מאכל. ניתן להפוך באמצעותן כל מאכל למעדן תוך דקות, והן מתאימות למגוון רחב של תבשילים- החל מתבשילי קדירה חגיגיים ועד מאכלים פשוטים ויומיומיים, כמו אורז, פסטה, מרקים, תבשילי עוף ובשר. הקוביות, המכילות שילובים נפלאים של תבלינים ריחניים ועשבי תיבול שונים, מגיעות במבחר טעמים: צ'ילי פיקנטי, ניחוח צלי, בצל, בזיליקום, תיבול הודי, שום ופטרוזיליה, עשבי תיבול, טעם עוף ופטריות.
המותג קנור הוא אחד המותגים המובילים בעולם בתחום המרקים, התבשילים ועזרי הבישול אשר הושק בישראל בחורף 1994 על-ידי חברת יוניליוור ישראל. קנור מחזיק בנתח של 49% מהשוק הקולינרי הכולל אבקות מרק, תבשילים, רטבים ועזרים לתיבול ובישול. קנור מחזיק בנתח של 52% משוק המרקים המוכנים, 68% משוק המרקים באריזות אישיות (במותג "קנור נמס בכוס") ו-42% משוק אבקות המרק לתיבול.