פלאפון עלתה בסוף השבוע בקמפיין פרסומי חדש בטלוויזיה ובאינטרנט להשקת מכשיר הסמארטפון החדש, ה- Moto Q, מבית Motorola. ביום חמישי עלה "טיזר" לקראת עליית הקמפיין בסוף השבוע. הקמפיין עלה באמצעות פרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי בטלוויזיה ובאמצעות יורו אינטראקטיב באינטרנט, בהיקף של 3 מיליון ש"ח.
מכשיר ה-Q של מוטורולה הוא מכשיר ה"סמארטפון" הדק בעולם, הפועל בדור ה-3 של פלאפון ומשלב אופנתיות ופונקציונאליות המאפשרת ניידות וזמינות בכל מקום ו"חווית משתמש מושלמת". המכשיר מצוייד במערכת הפעלה של מיקרוסופט Windows Mobile 5 עם סנכרון מלא לתוכנת Outlook שבמחשב האישי.
טלי קידר, מנהלת התקשורת השיווקית בפלאפון, מסרה כי סרטון הטלוויזיה נוצר בהשראת הסרט "שליחות קטלנית" הוא ומציג באמצעות אנימציה ואפקטים תלת ממדיים עולם עתידני ואת היום בו מכונות ישלטו בעולם. לדברי קידר, הסרטון מתאר כיצד נוצר ה- Q- המכשיר שלטענת החברה, מביא את העתיד. "ה-Q של Motorola הוא מכשיר המביא עמו מהפכה אמיתית", אמרה קידר, "וככזה הוחלט להציג אותו - באמצעות סרט מיוחד שימחיש את המהפיכה".
הסרטון, אשר בוים על-ידי אילן בוני, נסגר בסיסמא: "תגידו אסטה לה ויסטה לסלולרי הישן שלכם". המוזיקה המלווה את הסרטון, שנכתבה ע"י תומר בירן, הוקלטה במיוחד בכנסייה בפראג ע"י מקהלת ילדים.