ליהי וסיליה גלבוע מגבעתיים, קנו בחודש ינואר אשתקד טלוויזיה lcd ספקטרה 32 של חברת תדיראן. "הובטח שנקבל את הטלוויזיה תוך יומיים עד ארבעה ימי עסקים וקיבלנו אותה תוך 10 ימים".
למרבה הצער, הטלוויזיה לא פעלה וטכנאי של חברת "פל" הגיע לביתו של הזוג ומכר להם כבל בעלות 65 שקלים, "שבלעדיו הטלוויזיה לא יכולה לפעול".
בהמשך הטלוויזיה ה"סוררת" שבקה חיים והזוג תבע את חברת אמפא תדיראן מנתניה וחנות big box מרמת-גן, בבית המשפט לתביעות קטנות בתל אביב בסכום של 15,000 שקל.
"כבר מההתחלה לא ראו טוב התמונה והקול נעלמו והטכנאי לא הגיע. לפני ערב ליל הסדר הטלוויזיה שוב לא עבדה ונלקחה למעבדה. לאחר תלאות וימים רבים הודיעו שלא ניתן לתקן אותה ושלחו דגם שלא התאים והוחזר".
הזוג גלבוע התרעם שמאז שהטלוויזיה נלקחה, "נשארנו בלי טלוויזיה ובלי כסף. בחנות לא נותנים מכשיר אחר ללא תשלום וחברת השירות 'פל' לא מעניקה שירות אם אין מן הסתם טלוויזיה".
לטענתם, השאירו מספר הודעות במחלקת שירות הלקוחות של תדיראן ולא זכו למענה. "לבסוף נוצר קשר עם נציגה שהיתה מעודכנת בסיפור אך לא ידעה פרט עיקרי - שאין לנו טלוויזיה".
הזוג הדגיש שחברת "פל", רצתה להעניק טלוויזיה באיחור והוא סרב. "נציגת תדיראן הפנתה אותנו לחנות לבטל את העסקה אך זה לא סיפק אותנו".
הזוג גלבוע התעקש שיש לפצות אותו עבור התקופה שבה נותר ללא טלוויזיה. "לא צפינו בטלוויזיה בחופשת פסח, עצמאות, שבועות ולא ראינו את המונדיאל".
הזג הוסיף שיש לשלם לו הוצאות כבלים ואת עלות הכבל תמורתו שילם 65 שקלים. "ציפינו שחברת אמפא תדיראן תהיה 'אמא ואבא' למכשיר ותיקח אחריות. בו ביום שלחנו פקס לסמנכ"ל השירות".
לדברי הזוג, לאחר אין ספור טלפונים, פקסים ו"איומים", קיבלו תשובה שחברת תדיראן נושאת באחריות ותפצה בטלפון אלחוטי, "שמחירו כנראה 20 שקל" וביקשה לשלוח תצלום של חשבוניות.
"כספנו לא הוחזר ולא קיבלנו פיצוי למרות ששלחנו חשבוניות. בית המשפט מתבקש להורות לנתבעים להחזיר את כספנו בתוספת הוצאות עבור שיחות טלפון וזמן וכן פיצוי בגין עוגמת נפש ופגיעה בבריאות למען יראו וייראו".
כאמור הנתבעות טרם קיבלו את כתב התביעה ובית המשפט ידון בתיק בחודש מרס.