מיקרוסופט עולה לאוויר (יום ב', 14.10.02) עם קמפיין הפרסום הגדול בהיסטוריה שלה בתחום שירותי האינטרנט. ענקית התוכנה תשקיע 300 מיליון דולר (!) בקידום המכירות של גרסה 8 לשירות ה-MSN, שתכלול שירותי גלישה שבפיתוחם הושקע סכום עתק של חצי מיליארד דולר.
בארה"ב, משמשת חברת הבת של מיקרוסופט, MSN, כספקית אינטרנט לכל דבר. החברה היא השניה בגודלה בתחום זה, בשוק האמריקני, אחרי AOL והיא משרתת 35 מיליון מנויים.
בישראל, שבה נכון להיום, משמשת החברה רק כספקית תוכן ושירותי תוכן באינטרנט, צפויה החברה להפוך לספקית אינטרנט גם כן. לפני מספר חודשים, קיבלה החברה מהמדינה, רשיון להפעלת שירותי גלישה באינטרנט.
במיקרוסופט יבטיחו במהלך הקמפיין, כי MSN 8 תאפשר לשפר את ההתאמה של הדפדפן לצרכים האישיים של הגולש, ותזרים תוכן בלעדי מהאתר של מיקרוסופט.