ישראכרט וחברת גזית יישומים, המפעילה את קופות המכירה ברשתות המובילות בארץ, פיתחו מיזם טכנולוגי ראשון מסוגו המאפשר ללקוח לצבור סכומי קנייה במגוון חנויות ורשתות.
החידוש באמצעותו ניתן לשלב רכישה בארבע רשתות למבצע אחד, מתאפשר באמצעות טכנולוגיה חדשה שפיתחה חברת גזית ישומים, אשר חולשת על מחשוב נקודות המכירה ומרכזי הרשתות של רוב הרשתות הקמעונאיות הפזורות בקניונים בישראל. לדברי שי דרחי, סמנכ"ל השיווק ותפעול של גזית ישומים, "ברשותנו מעל ל-100 רשתות מובילות בתחום הקימעונאות במדינת ישראל אשר מחוברות אלינו ב-ON LINE. בשנתיים האחרונות בנינו פלטפורמה טכנולוגית המקשרת בין כל הרשתות אשר תוכל לתת לצרכנים ליהנות ממבצעים והטבות משותפים בין הרשתות".
בשלב ראשון מציעה ישראכרט ללקוחותיה לצבור במשך שבועיים קניות ברשתות פוקס, ורדינון, אפרודיטה ואופטיקה הלפרין בסכום כולל של 400 ש"ח ולקבל 100 ש"ח מתנה לרכישה באחת מהרשתות הללו לבחירת הלקוח. ההטבה תיטען על גבי כרטיס האשראי שברשות הלקוח ללא כל צורך בשובר או כרטיס נוסף.
חיים קרופסקי, מנכ"ל ישראכרט, ציין כי "ישראכרט ממשיכה להשקיע בפיתוחים טכנולוגיים המשפרים את טיב המוצר הניתן ללקוח. לאחרונה השקנו את כרטיס ה-וישראכרט או קיי המבוסס על טכנולוגיית contactless המאפשר שימוש באשראי ללא פס מגנטי. אנו ממשיכים לפתח שירותים וחידושים טכנולוגיים יחד עם שותפים בתחומים שונים. לאחר שנלמד את תוצאות המיזם הראשוני עם חברת גזית יישומים, נשקול להרחיב את הפיתוח גם למבצעים נוספים".