מנכ"ל חברת פרטנר, דוד אבנר, הודיע היום כי ארז פז יחליף את איריס בק כסמנכ"ל השיווק והתוכן של החברה. ארז יחל בתהליך של חפיפה ולימוד, וצפוי להיכנס לתפקידו באחד בינואר 2008.
ארז פז כיהן בשלוש השנים האחרונות כסמנכ"ל השיווק של חברת Cal ובמהלך תקופה זו הוביל את אסטרטגיית האשראי הצרכני החוץ בנקאי של החברה. כמו כן הוביל את השקת כרטיס האשראי Revolving - "אקטיב", ויצר מהלך שיווקי של כרטיסי אשראי מעוצבים, המאפשר לצרכן לעצב בעצמו את כרטיס האשראי שלו.
לפני שעבר בחברת Cal היה פז סמנכ"ל השיווק בחברת "קוקה קולה ישראל", שם מילא שורה של תפקידים בכירים בחברה במשך 12 שנים.
פז הוא בעל תואר מוסמך במנהל עסקים מאוניברסיטת Bradford באנגליה ותואר ראשון בתעשיה הנדסת תעשיה וניהול באוניברסיטת בן- גוריון.
מנכ"ל פרטנר, דוד אבנר, הודה לאיריס בק על תרומתה המשמעותית לחברה במהלך 5 שנים של פעילות אינטנסיבית וענפה, שנים שבהן היתה אחראית על חטיבת השיווק והתוכן בחברה, ובתחומי אחריותה היו פעילות השיווק במגזר העסקי והפרטי, פיתוח יישומים ומוצרים טכנולוגיים מתקדמים, פעילות הפורטלים וספקי התוכן, ציוד קצה, מחקר ופרסום.
"בתקופת עבודתה של איריס המשיכה חברת פרטנר להוביל את שוק התקשורת בישראל. בתקופה זו איריס היתה אחראית על השקת טכנולוגיית הדור השלישי והטמעתו בהצלחה בתודעת הציבור הישראלי", אמרו בהנהלת פרטנר.