בית המשפט המחוזי בתל אביב קבע (יום ג', 26.6.07), כי חשיפת רעיון עסקי בין מתקשרים פוטנציאלים אינה בהכרח בגדר "סוד מסחרי". קביעת הדבר, על-פי בית המשפט, תלויה בשני גורמים: האם היה בהצעה משום חידוש, והאם היתה בגדר סוד. פסיקה זו באה כתוצאה מתביעה נגד ישראכרט בגין גניבת סוד מסחרי, שהגיש איתן מורגן, העוסק בפיתוח חשיבה יצירתית בשיווק. לטענתו, ישראכרט ניהלה עמו מו"מ בחוסר תום לב, במטרה להוציא ממנו סוד מסחרי ולשלול ממנו את זכויותיו עליו. מורגן תבע את חברת כרטיסי האשראי על סך 2.5 מ' ש', אולם בית המשפט דחה את תביעתו, לאחר שלא הוכחו הקריטריונים שלעיל.