נביל עבאס תבע את חברת נטוויז'ן בע"מ בבית המשפט לתביעות קטנות בעכו בסכום של 17,000 שקל. עבאס שקיבל מהנתבעת (ספקית אינטרנט) שירותי גלישה, התנתק ממנה בשנת 2001. בחודש יוני אשתקד נשלח לביתו חשבון ובו חיוב, בכרטיס אשראי, עבור שימוש בשירותי גלישה. עבאס המופתע גילה שהחברה חידשה את המנוי שלו שלא בידיעתו וללא הסכמתו. לדבריו, כספו הוחזר רק לאחר טרטורים ופניות חוזרות לחברה בכתב, בטלפון ובאמצעות עורך דין.
בכתב ההגנה טענה הנתבעת שאינה יודעת אם התובע חובר בטעות והדבר נעשה לאחר שנציגה התרשם, בשיחה עמו, שהוא מעוניין להתחבר מחדש. לדבריה, פנייתו של התובע טופלה וכספו הוחזר למרות שעל-פי תנאי השירות, "אי מתן הודעת ביטול בתוך יומיים ממועד תחילת מתן השירותים והמשך השימוש בהם מעיד על הסכמתו ואישורו לתנאים אלה". הנתבעת הוסיפה שלתובע לא נגרם נזק וסכום התביעה מופרז וחסר פרופורציה, "וברצונו לעשות הון ורווח על גבנו".
בפסק דין שניתן לפני שבוע וחצי, בהעדר הצדדים, קיבל השופט משה אלטר את התביעה והסכים עם הנתבעת שסכומה מנופח. לדבריו, לא הוכח שתנאי השירות הובאו לתשומת לבו של התובע ומשכך אינם מחייבים אותו. "הנתבעת אכן טעתה כאשר חיברה את התובע מחדש לשירות הגלישה באינטרנט ואין זה משנה אם מקורה של טעות זאת ברושם מוטעה שקיבל נציג הנתבעת. עוד אני קובע שהתנהגותה לאחר קבלת פנייתו הראשונה בתחילת חודש יולי 2006, היתה בלתי ראויה. בנסיבות המקרה היה עליה להפסיק ההתקשרות באופן מיידי ולהחזיר לו את הסכום שגבתה ממנו עבור חודש יוני 2006. משלא פעלה כך גרמה לתובע הוצאות וטרטורים מיותרים, שבגינם הוא זכאי לפיצוי".
בסופו של דבר השופט חייב את חברת נטוויז'ן, לשלם לתובע פיצוי בסך של 800 שקל הכוללים הוצאות התביעה.