חברת התקשורת אקספון 018 יוצאת לראשונה בקמפיין פרסום חוצה מדיות המכוון במיוחד למגזר החילוני. הקמפיין יפעל להגברת המודעות לחברה במגזר ומיתוג החברה. פעילות משרד הפרסום תתמקד אך ורק במגזר הציבורי, תוך הדגשת היתרונות של חברת אקספון 018 על פני החברות האחרות.
הקמפיין ירוץ תחת הסיסמה "לא משנה לאן מסביב לעולם אתה מתקשר- אקספון 018 פשוט יותר זול". לצורך כך שכרה החברה את שירותיו של משרד הפרסום TBWA DIGITAL מקבוצת יהושוע .TBWA התקציב עומד בשלב הראשון על כחצי מיליון שקל.
השלב הראשון של הקמפיין, יכלול מתן חסות לתוכניתו של אלי יצפאן בערוץ 2 "שלום אנד גוד איבנינג". במסגרת זו עלה ברשת משחק משותף ל-018 ולתוכנית של יצפאן הנקרא "מסביב לעולם ב-80 שאלות", במסגרתו עונים הגולשים על שאלות כמו "האם התמקחתם עם מוכר הודי", "עשיתם קניות בניו-יורק?" ויכולים לזכות בזוג כרטיסי טיסה לתאילנד וחבילת תקשורת מתנת אקספון.
הבחירה דווקא בתוכנית של יצפאן נבעה מעיסוקה בעולם הרחב, ואקספון מבקשת לנצל את העניין לטובת פרסום שיחות במחירים זולים מרחבי העולם. הפעילות מגובה גם בקמפיין באנרים משעשעים באינטרנט.
רוני חליבה, מנכ"ל אקספון 018, אמר כי כניסתה של אקספון לתחום התוכן השיווקי הינו צעד נוסף להשגת מטרותיה למצב את עצמה כשחקן משמעותי בתחום שירותי התקשרות בקרב המגזר הציבורי הכללי. הוא הבטיח לצאת בצעדים שיווקיים נוספים מסוג זה כבר בעתיד הקרוב.