עלייה חדה לגוגל, ירידה קשה לאתרי הכלכלה, וירידה גם לאתרי החדשות. בכך ניתן לסכם את סקר TIM™ לאוקטובר 2007. הסקר המקוון נערך בקרב מדגם של 798 גולשים באמצעות MySeker הלוח האינטרנטי של TNS ישראל, ונדגמו בו גולשים מגיל 13 ומעלה.
גוגל מתרוממת, Ynet צונח
google וגוגל ישראל חצתה לראשונה את רף התשעים אחוזים, והגיעה ל-90.6% חשיפה שבועיים - עלייה של 2.9%, לעומת החצי שנה שקדמה. אחריה בפער ניכר פורטן וואלה עם 72.5% - ירידה של 1.06%.
במקום השלישי מדורג Ynet עם 57.9% - ירידה משמעותית של 4.09%. אחריו מדורגת נענע, שחברה לאחרונה לערוץ 10, עם 34% - ירידה קלה של פחות מאחוז.
הארץ עולה, nrg יורד
עלייה נרשמה אצל המדורגת במקום החמישי. MSN ו-Hotmail ישראל זכתה ל-31 אחוזי חשיפה המהווים עלייה של 2.8%. nrg מעריב המדורג שישי קיבל 27.5% - ירידה של 3.24%, ואילו אתר הארץ OnLine המדורג במקום ה-15 דווקא עלה ב-1.62% ל-12.5 אחוזי חשיפה.
קרב צמוד בין אתרי הכלכלה
מי שיורדים ובגדול הם דווקא אתרי חדשות הכלכלה. בין אתר דה-מרקר לאתר גלובס קיים מרוץ צמוד ביתרון קל לדה-מרקר. זה האחרון מדורג במקום ה-18 וקיבל 12% - ירידה של 4.23%, לעומת גלובס שמדורג במקום ה-19 עם 11.8% - ירידה של 5.6%.
נשים גולשות במדורי בריאות וגברים בספורט
הסקר בדק גם אתרים מובילים אחרים שאינם מתמקדים בחדשות, ובמקומות 14-7 דורגו לפי הסדר האתרים הבאים: יו-טיוב, דפי זהב, תפוז, זאפ, יד, 2, יאהו, ואתרי הספורט ONE וספורט 5.
עוד עולה מן הסקר כי היקף השימוש באינטרנט בישראל נאמד בכ-55% מכלל האוכלוסיה (3.9 מתוך 7.15 מיליון), וכ-72% מכלל אוכלוסיית גילאי 13 ואילך (3.9 מתוך 5.4 מיליון).
בחינת המדורים וערוצי התוכן של האתרים המובילים מעלה כי יש אבחנה ברורה בין גברים ונשים בכל הקשור לנושאי התוכן שמעניינים אותם. כך למשל בתחום הספורט, 90-80 אחוזים מהמבקרים במדורי הספורט הם גברים, וכ-60 אחוזים מהמבקרים במדורי הבריאות הם נשים.