|
אילת כמוצר חורף עולמי מוביל
|
|
|
|
|
משרד התיירות פותח את עונת תיירות החורף הנכנסת 2007/8, בהשקעה כוללת של למעלה מ-15 מיליון דולר, במטרה לשווק את ישראל כיעד תיירותי לעונת החורף הקרובה - אוקטובר-אפריל. היעד שקבע המשרד הוא הבאת 1.4 מיליון תיירים בעונה הנחשבת לחלשה ביותר בשנה במדינת קיץ כמו ישראל. בשנת 2008 ישקיע המשרד 20 מיליון דולר נוספים, בהתאם ליעדו - העומד על 2.8 מיליון תיירים בשנה כולה.
במסגרת תוכנית השיווק לחורף הקרוב, השקיע המשרד במהלך השנה בקמפיינים פרסומיים, שיימשכו גם בחודשים הקרובים, במדינות יעד (ארה"ב, רוסיה, גרמניה, בריטניה, צרפת, סקנדינביה והולנד) ובמדינות חדשות המגלות בישראל עניין כיעד תיירות - בהן דרום-קוריאה, יפן, פולין, ברזיל וסין. עם זו האחרונה נחתם בשבוע שעבר הסכם תיירות, הצפוי להביא לגידול משמעותי בכניסות תיירים מאזרחיה לישראל.
מטרת מסע הפרסום הנוכחי היא לשפר את תדמית ישראל ולהדגיש את ייחודיות המוצר התיירותי שלה, עם דגש על אילת כמוצר חורף מוביל. הקמפיינים מלווים לדברי המשרד בפעילות אינטנסיבית להוספת סיטונאים המשווקים את ישראל ולהגדת הקיבולת המושבים באמצעות הרחבת היקף הטיסות המגיעות לארץ מיעדים שונים.
לדברי שר התיירות, יצחק אהרונוביץ', הצלחת פעולות השיווק וגידול בתנועת התיירות לישראל בעונת החורף, הם בעלי חשיבות רבה למינוף תעשיית התיירות בשנת 2008. "אנו פועלים להגעתם של 2.8 מיליון תיירים בשנה הקרובה - ולהגעת 5 מיליון תיירים ב-2012. החורף הישראלי מהווה אטרקציה לתיירים ממדינות רבות בעולם, ואני מקווה כי תיירות החורף תתבסס ותתייצב כחלק משמעותי מהמוצר התיירותי הישראלי".
השבוע נפתח ביוזמת המשרד התיירות גם קמפיין ארצי גדול, במטרה להרחיב את היקף תיירות הפנים כגורם משלים וחשוב לתיירות הנכנסת.