לודמילה ומרק צ'רניאק תבעו את חברת swl tehno service בבית המשפט לתביעות קטנות בירושלים לאחר שמכשיר לסינון מים שנקנה מהחברה, תמורת 2,640 שקל, היה לקוי. לטענתם, המכשיר "סבל", תדירות, מנזילות ותקלות שונות ושירות התיקונים היה קלוקל.
בחודש אוקטובר 2006, ביקר בביתם טכנאי ולאחר שהזוג סירב להצעתו להאריך את הסכם ההתקשרות זכה ליחס מחפיר ובלתי ראוי מהנתבעת. הזוג הדגיש שהטכנאי לא פתר את הבעיה, ובצר לו פנה לטכנאי חיצוני, שתיקן את המכשיר. התובעים ביקשו החזר עבור מכתב התראה ששוגר לנתבעת באמצעות עו"ד.
בכתב ההגנה השיבה הנתבעת שתיקנה את המכשיר וביצעה את כל מבוקשם של התובעים. לדבריה, התובעים נהגו באופן לא ראוי בטכנאי והעלו דרישות בלתי סבירות. "התובעים הזמינו נציג של חברה אחרת בניגוד לתנאי ההסכם". הנתבעת ביקשה לדחות את התביעה ולחייב את התובעים בהוצאות משפט.
בפסק דין שניתן בחודש שעבר, בהעדר הצדדים, קיבל השופט רפאל יעקובי את התביעה וחייב את הנתבעת לשלם לתובעים 4,000 שקל בתוספת 300 שקל הוצאות משפט. "הגעתי לכלל מסקנה שטענות התובעים בעניין התקלות במכשיר והלחץ הפסול שהופעל עליהם בנושא המשך ההתקשרות - מהימנות. מקובל עלי שהטכנאי שהגיע בחודש אוקטובר 2006, לא הצליח לפתור את הבעיות שהתגלו ובהמשך לכל אלה אין לזקוף לחובת התובעים את פנייתם לחברה אחרת".