ועדת הכלכלה של הכנסת אישרה, לקריאה ראשונה, את הצעת החוק המאפשר הצבת שלטי חוצות לאורך נתיבי איילון בלבד. הצעת החוק שיזם ח"כ יורם מרציאנו (עבודה) וזוכה לתמיכתו של ח"כ יואל חסון (קדימה) אשר יזם הצעת חוק דומה, אושרה למרות התנגדותם של משרדי הפנים, המשפטים והגנת הסביבה, וכן בניגוד לעמדת משטרת ישראל.
בדיון קודם שנערך בנושא, משרד התחבורה הודיע כי בטרם יגבש עמדה מקצועית, ברצונו לערוך מחקר בנושא ההשלכות הבטיחותיות של שלטי חוצות. מאחר שהמחקר לא יסתיים בחודשים הקרובים, נמנע משרד התחבורה מלהביע עמדה רשמית.
רפ"ק ערן סדן, מהנדס תנועה ארצי במשטרה, טען כי העתקת מבט מהדרך למשך זמן ארוך משתי שניות, מכפיל את הסכנה לתאונה או לכמעט תאונה. על-פי הנתונים שהוצגו בפני הוועדה, ב-22% מהתאונות שאירעו במהלך מחקר, נמצא שדעתו של הנהג הוסחה לפני התאונה, אם בגלל מסיחי דעת חיצוניים או אם בגלל מסיחי דעת בתוך המכונית.
יו"ר הוועדה, ח"כ גלעד ארדן (ליכוד), דרש כי משרד התחבורה יסיים את המחקר בהקדם האפשר. "תהיה לי בעיה קשה מאוד לעלות את החוק להצבעה בהמשך, מבלי שהמשרד יסיים את המחקר".