חוגלה-קימברלי, יצרנית משיקה השבוע תכנית הטבות ראשונה מסוגה בישראל, ללקוחות האגיס (חיתולים ומגבונים). עמוד השדרה של התכנית החדשה הינו קטלוג הפתעות שיציע ללקוחות מגוון של 20 מוצרים המיועדים לתינוקות, אותם ניתן יהיה לממש בהנחה משמעותית ממחירם בשוק, וזאת תמורת אריזות ריקות של חיתולי האגיס ומגבוני האגיס.
תוכנית ההטבות תופעל לאורך 3 חודשים, עד סוף פברואר 2003, או עד גמר המלאי. היקף ההשקעה בקמפיין החדרת התכנית החדשה יעמוד על כ-3 מיליון ש"ח. 250,000 קטלוגים יופצו לכל ההורים במדינת ישראל בדיוור-ישיר ומוקד שירות הלקוחות של התוכנית. בנוסף, את תכנית ההטבות החדשה ילווה קמפיין פרסומי של האגיס שיעלה בטלוויזיה ובעיתונות הורים באמצעות מקאן קשר בראל.
סרט הפרסום בקמפיין יעסוק בעולם ההפתעות של האגיס, שבו נראים ילדים המשחקים עם מתנות מהקטלוג בארץ פנטזיות וחלומות. הסרט מתחיל בכניסה של 2 תינוקות על אופנוע אל תוך העולם הקסום של קטלוג ההפתעות של האגיס, ובדרך פוגשים תינוקות באינטראקציה עם המתנות: ילדים בתוך מכונית חיפושית, ילדים על אופנוע הארלי דייוידסון, תינוקת על פטרייה שרה קריוקי, תינוק מנגן על מערכת תופים וילדים משחקים בכדורגל.
ההחלטה בהאגיס, כך צופים היום בכירים בענף המוצרים לתינוקות בישראל, תגרור אחריה "מלחמת חיתולים" שיווקית. מדובר בשוק שגם כך, נחשב לאחד מהתחרותיים ביותר בעולם מוצרי הצריכה המקומי, עם היקף כמותי של כ-500 מיליון חיתולים בשנה. מדובר בשוק של כ- 100 מיליון דולר במחירי מכירה לצרכן, בו ההתפלגות לפי מותגים על-פי דוחות נילסן הכמותיים ברבעון השני של השנה היתה: האגיס 40%, פמפרס 23%, טיטולים 20%, טפנוקים 6%, ליטופים 7%, אחרים - 4%
לדברי ארי מלמוד, מנהל תחום תינוקות וילדים בחוגלה-קימברלי: "מטרת תכנית ההטבות החדשה היא להיטיב עם צרכני האגיס ולאפשר להם במהלך שלושת החודשים בהם תמשך התוכנית, ליהנות ממוצרי תינוקות אטרקטיביים ואיכותיים במחירים נמוכים חסרי תקדים. דרך כך אנו מקווים לטפח את הקשר עם הצרכנים, ולחזק את נאמנותם".
לדוגמא: מכונית חיפושית או אופנוע הארלי ממונעים שעולים בשוק 1,100 ש"ח ניתן יהיה להשיג בתוכנית ב- 600 ש"ח בלבד בתוספת של 10 אריזות האגיס. לול מתקפל שעלותו 520 ש"ח ניתן לרכוש בתוכנית של האגיס ב- 220 ש"ח בתוספת 6 אריזות האגיס. מעיל חורף מניילון ופליז שניתן לרכוש ב- 210 ש"ח, ניתן לקבל ב- 60 ש"ח בלבד עם 3 אריזות האגיס.
התוכנית פועלת במתכונת המקובלת בארה"ב ואירופה: אוספים אריזות האגיס (חיתולים ומגבונים לחים), ובוחרים אחת ממגוון של 20 ההפתעות המדהימות שבקטלוג. המוצרים המוצעים הם מוצרי תינוקות אטרקטיביים ומבוקשים ביותר והם מגונים ומותאמים לכל
הגילאים מלידה ועד גיל 3. מחליטים כמה משלמים וכמה אריזות מוסיפים - לכל מוצר בקטלוג מוצמד מחיר שוק ומחיר האגיס שהוא המחיר המינימלי בו ניתן לרכוש את המוצר מהחברה, בתוספת
אריזות האגיס.
הצרכן יוכל לרכוש את המוצר בכל מחיר, בטווח שבין מחיר השוק למחיר האגיס - הכל תלוי במספר האריזות שאסף. אריזת חיתולים אחת של האגיס שווה לצורך העניין - 50 ש"ח. אריזות מגבונים של האגיס שווה 10 ש"ח. ההפתעות מגיעות הישר לבית הלקוח עם דואר שליחים.
בחנוכה, יופעלו בקניונים בכל רחבי הארץ משחקיות של האגיס שיאפשרו להורים לשחק ולהתרשם מהמוצרים המוצעים בקטלוג. בנוסף, יקבלו ההורים והילדים מתנה - צילום מקצועי של הילד או הילדה על האופנוע של האגיס. למען התכנית החדשה יוקם Call Center, שמטרתו תהיה לתת שירות ומידע על התוכנית ולבצע את ההזמנות ותיאום המשלוחים לבית הלקוח.
קרדיטים על קמפיין הפרסום:
סופרוויזר: שירי כצהנדל, תקציבאית: שירי גולדשטיין, סמנכ"ל קריאייטיב: אלון זייפרט, מנהל קריאייטיב: בני ברונסקי, צוות קריאייטיב: אידה מרקוביץ ועדי מנור. פלנרים: תמר בירם ושלומית אביגור, מדיה פלנר: חגית שוכמן, מפיקת משרד: מנדי מוריס, חברת הפקה: ערן בירן, במאי: גבעון שניר.