|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
עו"ד גיל קראוס דורג ב-DUNS100 כאחד המשרדים הבולטים בביטוח לאומי
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע

בופור: היום הגדול הגיע

אחרי הכנות ממושכות לקראת האוסקר, הרגע הגדול סוף סוף מגיע צוות הבופור יתייצב על השטיח האדום בתקווה לקטוף את פרס הקולנוע היוקרתי ביותר אנחנו נישאר ערים במיוחד
24/02/2008  |     |   חדשות   |   תגובות
מאת: שרון קביליו  |    |  תגובות
מתכוננים לרגע המרגש [צילום: AP]

מרגע שהוכרז כי הסרט הישראלי "בופור" נכנס לרשימת חמשת המתמודדים הסופיים בפרס הסרט הזר הטוב ביותר של האוסקר, מדינת ישראל ניצבה על רגליה בציפייה גדולה לכבוש עוד פסגה עולמית.

הלילה (25.02.08) יתקיים הטקס הנוצץ ביותר של עולם הקולנוע וצוות הבופור יצעד על השטיח האדום כאשר מסביב אורות הפלאשים יקיפו אותם מכל עבר.

מרגע שנודע על כניסתו של הבופור לרשימת המתמודדים העידו על עצמם השחקנים, הבימאים וכל יתר משתתפי הסרט כי ההתרגשות השתלטתה על חייהם וכי הציפייה והרצון העז לזכות בפסלון המוזהב גדולים מאוד.

רגע לפני שגם אנחנו, וגם אתם, מצטרפים לחגיגה הגדולה ומחזיקים את אצבעותנו חזק חזק לזכייתו של הבופור הנה לכם קצת ממה שצפוי לכם הלילה.

אז בואו נכיר את המתמודדים הגדולים

הבמאי הטוב ביותר
אולי הוא עוד יפתיע, ג'וליאן שנאבל [צילום: AP]

ג'ואל ואית'ן כהן - הם כבר קצרו שבחים על סרטם כמעט בכל מקום וחוץ מזה שם משפחתם "כהן" רק תורם להם לכל העניין. האחים כהן מועמדים לפרס בפעם המי יודע כמה, אך הפעם עם סרטם המצליח מאוד "ארץ קשוחה".

פול תומאס אנדרסון - "זה ייגמר בדם" מועמד לזכייה באוסקר ואף ההימורים על הסיכויים שלו לזכות לא נמוכים כל כך, אבל לא רק תסריט ומשחק נהדר יש בסרט הזה, גם הבמאי המוערך תומאס אנדרסון מועמד כאן לפרס על יצירתו המדהימה.

טוני גילרוי - את ג'ורג קלוני הוא הצליח לקחת לסרט, מי יודע אולי הוא גם יחזור עם הפסלון המוזהב אל ביתו בדכות סרטו "מייקל קלייטון".

ג'ייסון רייטמן - מועמד לאוסקר על בימוי הסרט המועמד אף הוא לפרס "ג'ונו".

ג'וליאן שנאבל - מועמד רציני לזכייה בזכות בימוי הסרט "הפרפר ופעמון הצלילה" שזכה לשבחים רבים ואף קצר את פרס הבמאי בגלובוס הזהב.

הימור שלנו - האחים כהן, אתם יכולים להגיד שזה לא פייר אבל מה לעשות אנחנו משוחדים!!!

הסרט הטוב ביותר
[צילום: AP]

"כפרה" - עד כה גרף הסרט את פרס הסרט הטוב ביותר של גלובוס הזהב וב-BAFTA, המהמרים הגדולים סבורים שהוא לא יצליח לקחת את הפסלון הביתה אבל הכל עוד פתוח.

"ארץ קשוחה" - הסרט כבר הספיק לזכות בפרסים רבים, ב-18 פסטיבלים שונים מסביב לעולם, והוא ללא ספק אחד המובילים ביותר לזכייה, גם המהמרים וגם הפרשנים סבורים שהסרט ימקם לבסוף עוד פסלון בארון הפרסים.

"זה יגמר בדם" - יש כמה יודעי דבר שאומרים שהסרט עוד עשוי להפתיע, אך בגדול הסיכויים הממשיים שלו לזכות בפרס נמוכים. הסרט אומנם זכה בשלושה פרסים זניחים אך ככל הנראה שעם האוסקר הוא לא ייצא מן האולם.

"מייקל קלייטון" - הסרט לא הצליח להרשים כל כך את המהמרים ואף לא זכה בשום פרס שירומם את ביטחונו. את הכבוד הגדול שלו הסרט כבר קיבל בכך שזכה להיכנס לרשימת חמשת הסרטים הטובים ביותר.

"ג'ונו" - הסרט אומנם הפך לשובר קופות אך באוסקר הוא ללא ספק לא יזכה אלא אם כן יהיה מהפך בלתי צפוי ואנשי האקדמיה יחליטו לספק לנו סנסציה.

הימור שלנו - אם כבר זכייה ב-18 פבטיסבלים שונים אז למה גם לא איזה אוסקר קטן למרכז ארון הפרסים, "ארץ קשוחה" ללא ספק!

השחקן הראשי הטוב ביותר
פעם כוכב תמיד כוכב [צילום: AP]

ג'וני דפ - המועמד לזכייה על תפקידו בסרט "סוויני טוד".

דניאל דיי לואיס - מועמד על תפקידו המדהים והמרשים ביותר בסרט "זה ייגמר בדם".

ויגו מורטנסן - מועמד לפרס בזכות דמותו בסרט "סימנים של כבוד". ואנחנו שואלים ויגו מה?

ג'ורג' קלוני - הוא האליל שלנו והוא שוב מועמד לאוסקר, הפעם בזכות דמותו בסרט "מייקל קלייטון".

טומי לי ג'ונס - לנצח הוא יישאר הגבר בשחור שלנו אבל הפעם הוא מועמד על השתתפותו בסרט "בעמק האלה".

הימור שלנו - למרות שג'ורג קלוני וג'וני דפ הם אלילי נעורינו אין ספק שדמות בכירה יותר וותיקה יותר תזכה השנה בפסלון המוזהב ותחזור הביתה לבלות איתו את שנת הלילה - דניאל דיי לואיס, כי השנים רק משבחות אותו ומשחקו מהפנט ומרגש כל פעם מחדש.

השחקנית הטובה ביותר
זכייה מובטחת, ג'ולי כריסטי [צילום: AP]

ג'ולי כריסטי - מועמדת לאוסקר על משחקה המרשים בסרט "הרחק ממנה".

מריון קוטליאר - זכתה במועמדות בעקבות השתתפותה בסרט המצליח "חיים בוורוד".

אלן פייג' - מועמדת לזכייה בפרס על דמותה בסרט "ג'ונו".

לורה ליני - מועמדת בזכות תפקידה הנפלא בסרט הכובש "לסגור מעגל".

קייט בלאנשט - אנחנו תמיד מסירים בפניה את הכובע, שחקנית מדהימה ונהדרת המועמדת כאן לאוסקר על דמותה בסרט הנהדר "אליזבת: תור הזהב".

הימור שלנו - קייט בלאנשט וג'ולי כריסטי הוותיקה יילחמו כאן בשיניים אחת בשנייה על הפסלון המוזהב. בנות, רק בבקשה עשו זאת בעדינות אינכן רוצות להשאיר חותם רע בפניהם של הנציגים הישראלים שלנו בהוליווד. הרי אחרי הכל אנחנו אנשים מתורבתים.

סיכום שלנו

ועכשיו אחרי שהפנמנו קצת חומר משמעותי ביותר נחזור שוב לנושא שמעניין אותנו יותר - "הבופור". אתם בטח מתים לדעת מי המתמודדים מולנו ומה הסיכוי שלהם לחטוף לנו את הפרס אם נרדם בשמירה. אז הנה לכם ארבעת הסרטים הנוספים שנאבקים על התואר:

"Katyn" - הסרט הפולני שמהווה בעצם את האיום הגדול ביותר על זכייתו של הבופור, בעצם מדובר בסרט לא רע בכלל, יכול להיות שהוא גם יקטוף את הפרס.

"אגדה מונגולית" - הסרט מקזחסטן שכנראה לא ממש מהווה איום עלינו, אבל כשאתה חלק מהחגיגה, אף פעם אל תגיד אף פעם.

"הזייפנים" - הסרט האוסטרי שהמהרים דווקא נותנים לו קרדיט גדול מאוד ואף בטוחים כי הוא עוד יחזור עם האוסקר לארצו.

"12" - הסרט מרוסיה שכמעט ולא דובר עליו, גם כאן אנחנו עוקפים את הרוסים.

הימור שלנו - אנחנו לא מפקירים את החיילים שלנו בשטח - ברור, אבל ברור שהבופור הוא הזוכה שלנו.

אז היום בלילה שבין ראשון לשני אנחנו נשב כולנו מחובקים בין השמיכות במיטתנו החמה ונמתין בקוצר רוח להקראת שמו של הסרט הזוכה בפרס הנחשק, ומי יודע אולי מחר בבוקר נתעורר ליום חדש בו הקולנוע הישראלי משתלט על הוליווד ומשאיר את חותמו בעוד נקודת ציון מסביב לעולם.

שחקן המשנה הטוב ביותר
הופמן רוצה לשחזר את ההיסטוריה [צילום: AP]

קייסי אפלק - זכה למועמדות בזכות תפקידו הנפלא בסרט "ההתנקשות בג'סי ג'יימס".

חוויאר בארדם - המועמד לאוסקר על התשתתפותו בסרט המצליח "ארץ קשוחה".

פיליפ סימור הופמן - הוא זכה באוסקר בעבר ואין לנו ספק שהוא מתמודד מוביל ביותר לזכייה נוספת בפרס. הופמן מועמד הפעם על השתתפותו בתפקיד משנה בסרט "מלחמתו של צ'רלי ווילסון".

האל הולברוק - אנחנו לא ממש יודעים מי זה אבל הוא כנראה ישלח חיוך רחב למצלמות כששמו של הזוכה ייקרא מהדף. מועמד על השתתפותו בסרט "Into The Wild".

טום ווילקינסון - אולי הוא יצליח להעניק פייט של ממש להופמן וזאת בזכות השתתפותו בסרט הנפלא "מייקל קלייטון" ומי יודע אולי הוא הספיק ללמוד כמה דברים טובים מקלוני.

הימור שלנו - פיליפ סימור הופמן צריך להכין רשימת תודות חדשה. בפעם הקודמת שזכה הוא נתן לנו נאום קטנטן ונחמד, אנחנו דורשים שהדבר יחזור גם השנה.

שחקנית המשנה הטובה ביותר
קייט בלנשט [צילום: יח"צ]

קייט בלנשט - כן אתם לא טועים בלנשט מועמדת פעמיים לאוסקר השנה, ומבחינתנו מה טוב אם היא תזכה בפרס אחד לפחות כך נזכה לראותה מנופפת בפרס. בקטגוריית שחקנית המשנה מועמדת בלנשט על השתתפותה בסרט "אני לא שם".

איימי ריאן - מועמדת לזכייה בזכות השתתפותה בסרט הנהדר "נראתה לאחרונה".

רובי די - גילמה דמות נהדרת לצדו של דנזל וושינגטון בסרט "אמריקן גנגסטר" ומועמדת מספיק ראויה לזכות בפרס, לא בטוח שהיא תצליח לעשות את זה בסוף אבל ללא ספק את המועמדות שלה היא קיבלה בכבוד.

סאוירס רונאן - זכתה למועמדות בעקבות השתתפותה בסרט המצליח "כפרה".

טילדה סווינטון - משחקת לצידו של האחד והיחיד ג'ורג קלוני בסרט "מייקל קלייטון", רק על זה כבר הייתי נותנת לה מועמדות. אנחנו מפרגנים ומי יודע אולי גם אנשי האקמיה יחליטו לפרגן.

הימור שלנו - זה לא בדיוק הימור זה יותר רצון, בלנשט היא האחת והיחידה ונשמח לשמוע את נאום הזכייה שלה.

תאריך:  24/02/2008   |   עודכן:  25/02/2008
שרון קביליו
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בופור: היום הגדול הגיע
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
dfgrter
24/02/08 16:44
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חברת טמבור בע"מ חתמה (יום א', 24.02.08) על הסכם לרכישת פעילות אבקות צבע אלקטרוסטטיות של חברת אבקות דוד, העוסקת שנים רבות בייצור ומכירה של אבקות, תמורת תשלום המוערך בין 13 - 15 מיליון ש"ח ו-5% מהרווח התפעולי השנתי של תחום האבקות בחברה בחמש השנים הקרובות. היקף המכירות של הפעילות הנרכשת מגיע בקירוב ל-18 מיליון ש"ח.
24/02/2008  |  איציק וולף  |   חדשות
חברת סולל בונה, חברה-בת של שיכון ובינוי מקבוצת אריסון, נבחרה על-ידי חברת נתיבי הגז הטבעי לישראל לבצע גם את השלב השלישי בפרויקט הנחת צינור הגז הטבעי. היא תבצע את הפרויקט בשיתוף עם חברת גיזוני האיטלקית. ההיקף הכספי של הפרויקט הוא כ-180 מיליון שקל להנחת צינור גז באזור יוקנעם-עפולה-חיפה. מנכ"ל סולל בונה, יהושע רפופורט, אומר כי החברות נמצאות על סף סיום השלב השני.
24/02/2008  |  דרור מרום  |   חדשות
אירן קבעה את התאריך 2 במרס ליום בו נשיאה, מחמוד אחמדינג'אד, יבקר בעירק. המדובר בביקור ראשון מצד נשיא אירן בעירק.
24/02/2008  |  מחלקה ראשונה  |   חדשות
במהלך חודש ינואר התחזק השקל במידה ניכרת הן כלפי הדולר והן כלפי האירו, בשיעורים של 5.7% ו-4.8% בהתאמה. ייסוף השקל התרחש על-רקע שתי הורדות ריבית בארה"ב, ביוזמת הנגיד בן ברנקי, בשיעור מצטבר של 1.25% במהלך חודש ינואר.
24/02/2008  |  דרור מרום  |   חדשות
תעשיית המתכת והחשמל הפסידה בשנת 2007 מכירות בהיקף של כ-540 מיליון דולר, בשל התרסקות הדולר. כך מסר (יום א', 24.02.08) אלי יפה, יו"ר איגוד תעשיות המתכת והחשמל בהתאחדות התעשיינים ומנכ"ל חישולי כרמל.
24/02/2008  |  איציק וולף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 347/88, איוון דמיאניוק נגד מדינת ישראל. השופטים מאיר שמגר, מנחם אלון, אהרן ברק, אליעזר גולדברג, יעקב מלץ. 29 ביולי 1993
יוסף אליעז
יוסף אליעז
יש לאפשר לאסירים שנאסרו בשל עבריינות "הצווארון הלבן" או חובשי המגבעות החרדיות, שנאסרו בשל עבירות-מס, מעילה, גניבות קלות ובעיקר עברייני-תנועה או עבירות כמעשני סמים קלים להגיש בקשות ...
בעז שפירא
בעז שפירא
נכון לרגע כתיבת שורות אלה מצטיירת התמונה העגומה היא שהחמאס לא הושמד וישראל מצויה במשבר רציני, מאות חללים מסרו נפשם בקרב ואלפים נפצעו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il