אודי לוגסי תבע את איילה נסיעות ותיירות בע"מ בבית המשפט לתביעות קטנות בירושלים בסך של 5,000 שקל לאחר שפספס טיסה. מכתב התביעה עלה שלוגסי אמור היה לעלות, בחודש מרס אשתקד, על טיסה 7609 AA של אמריקן איירליינס ממדריד למיאמי בשעה 12:05 ובשדה התעופה במדריד נאמר לו שטיסה 69 AA היא היחידה למיאמי וכבר יצאה בשעה 11:10. בצר לו, שהה לוגסי לילה במדריד ונגרמו לו הוצאות. הוא ביקש פיצוי בגין הנזק הממוני.
בכתב ההגנה טענה הנתבעת שטיסת התובע יצאה כסדרה למיאמי ולראיה הציגה מסמך מחברת אמריקן איירליינס. כמו כן שהתובע התבלבל ולא התייחס לכרטיס הטיסה ודף המסלול שהיו בידו ופנה לדלפק של איבריה שם הוטעה. הנתבעת ביקשה לדחות את התביעה ולחייב את התובע בהוצאות. בכתב תשובה טען התובע שלא היה ברשותו כרטיס עלייה למטוס לטיסת ההמשך למיאמי ובדלפק איבריה נאמר לו שהוא רשום לטיסה 69 AA.
בפסק דין שניתן בשבוע שעבר, בהעדר הצדדים, דחתה השופטת אנה שניידר את התביעה ללא חיוב בהוצאות לפנים משורת הדין. לדבריה, סביר להניח שהתובע קיבל מידע מוטעה בשדה התעופה במדריד, ובעטיו לא עלה על הטיסות למיאמי באותו יום. "מידע מוטעה זה אינו קשור לנתבעת, אשר מסרה מידע נכון לגבי טיסותיו ולא הוכח שהתרשלה בדרך כלשהי".