חברת פרטנר אורנג' מגייסת למעלה מ-300 עובדים נוספים למערך שירות הלקוחות. דוד אבנר, מנכ"ל פרטנר, הודיע (יום ד', 5.3.08) על פתיחת ארבעה מוקדי שרות טלפוניים של החברה בערים רחובות, חדרה, עפולה ובאר שבע.
מוקדים אלו מצטרפים אל 39 מרכזי השירות והמכירה הפרונטליים הפזורים ברחבי הארץ מקרית שמונה ועד אילת ולארבעה מרכזי שירות טלפוניים בערים חיפה, ירושלים, כרמיאל וראש העין. מוקדים אלו יספקו שירות ללמעלה מ- 2.86 מיליון לקוחות.
אבנר ציין כי ברבעון האחרון נוספו לחברה 65,000 לקוחות חדשים. "לאור הביקוש הרב, החלטנו לתגבר את מערך השירות באמצעות הקמת מוקדים טלפוניים נוספים וגיוס עובדים, לטובת קהל לקוחותינו וכמענה כולל לכל פעילויות החברה".
הוא הדגיש כי בחירת מיקומי המרכזים נעשתה לאחר עבודת מיפוי גיאוגרפי, ו"מתוך רצון להעניק אפשרות תעסוקה בסביבת עבודה נעימה ומתקדמת, דינאמית ומאתגרת ובעיקר כזו המתחשבת בצרכי העובד".
מוקד השרות הטלפוני החדש ברחובות ממוקם בפארק המדע, אזור מרכזי בעל נגישות גבוהה, בסמוך לתחנת רכבת. המוקד יאויש בכ-200 עובדים חדשים בגילאי 20 עד 30, לרבות סטודנטים.