בתקופה האחרונה ניתן לראות כי החברות השונות מעדיפות לצרף "סלבס" כפרזנטורים על-פני דוגמנים או זמרים, הנמצאים בשיא הקריירה המקצועית שלהם.
כך ניתן לראות, למשל, שמעצב האופנה ובגדי הים - גדעון אוברזון מוביל את קמפיין הדלתות של רב-בריח, גדי סוקניק מוביל את קמפיין בנק לאומי למשכנתאות, מודי בראון מוביל קמפיין לבנק דיסקונט, גאידמק לפלאפון וסנדי בר שחתמה בימים אלה על הסכם להוביל קמפיין של המשביר לצרכן.
ישראל אהרוני - פרזנטור של מטבחי סמל
השף ישראל אהרוני ישמש כפרזנטור של חברת מטבחי סמל, לקראת פתיחת מרכז מכירות שמקימה החברה בנמל תל אביב הישן בהשקעה של כ-10 מיליון שקלים. המרכז עתיד להיפתח בחודש יולי 2008.
במסגרת ההסכם, במהלך השנה, מפתיחת מרכז המכירות, אחת לשבועיים בימי שישי, יבשל אהרוני עם צוות של שני עוזרי שף, מאכלים ותבשילים שיחולקו לטעימת המבקרים והלקוחות בחנות. כמו-כן, יעניק אהרוני ייעוץ מקצועי, מתכונים וטיפים ללקוחות החנות.
בנוסף לכך, יהיה אהרוני שותף בהכנת אירועי הפתיחה של מרכז המכירות וישתתף בהכנת סרט וידאו, שיכלול בין 15-10 צילומי הכנת מתכונים ויוקרן על מסכים בכל סניפי הרשת בארץ.