|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
האם ניתן לקיים צוואה על בסיס העתק הצוואה?
סוכנות ראש
עריכת הסכמי ממון: השלבים המומלצים בדרך להסכם מוצלח

תיירות כשרה לפסח

איטליה ואמסטרדם בין היעדים הפופולריים ביותר לחופשת הפסח הקרובה וכ-18 אלף ישראלים צפויים לטייל ביעדים אלה. גם טורקיה נשארת יעד בולט בפסח השנה והטורקים מתכוננים להגעתם של כ-30 אלף ישראלים בחופשת הפסח הקרובה
30/03/2008  |     |   חדשות   |   חגים ומועדים   |   תגובות
מאת: נאור רוני  |    |  אינדקס מדיה  |  index.co.il  |  תגובות    חגים ומועדים

חופשת הפסח מתקרבת והמוני ישראלים כבר מתכננים את החופשה הקרובה שלהם בחו"ל. דורי שושן, סמנכ"ל השיווק של קבוצת ישראייר, מדווח כי למעלה מ-330 אלף ישראלים צפויים לבלות את החג מעבר לים, "ישנה עלייה של יותר מ-30 בביקוש לכלל מוצרי התיירות כגון טיסות, חבילות נופש, טיולים מאורגנים ועוד לעומת פסח אשתקד. בין היעדים הבולטים בהזמנות איטליה, אמסטרדם וארצות הברית. הביקושים לפסח החלו כבר מאמצע פברואר כחלק מתהליך של שינוי שחל בשנתיים האחרונות בו ישראלים מזמינים את כרטיסי הטיסה לחופשת הפסח זמן רב מראש על-מנת להבטיח את מקומם".

איטליה ואמסטרדם בין היעדים הפופולריים ביותר לחופשת הפסח הקרובה וכ-18 אלף ישראלים צפויים לטייל ביעדים אלה. גם טורקיה נשארת יעד בולט בפסח השנה והטורקים מתכוננים להגעתם של כ-30 אלף ישראלים בחופשת הפסח הקרובה. חשוב לציין שבמהלך החודשים האחרונים נפתחו מספר מועדוני נופש משפחתיים חדשים בטורקיה הערוכים לעונת התיירות המתחילה באפריל.

גם ארצות הברית זוכה לביקוש גבוה וישנה עלייה של 10 אחוז בביקוש לטיולים מאורגנים וטיולי משפחות לאזור. הביקוש הגבוה ליעד זה נובע ככל הנראה מירידת ערך הדולר.

בעבר נתפס חג הפסח כחג משפחתי חשוב והנסיעות תואמו רק למחרת ערב החג. בשנה האחרונה לעומת פסח שנה שעברה, בולטת מאוד המגמה של חופשות פסח מחוץ לבית משפחות שלמות מתארגנות ויוצאות לפני החג לבלות את ליל הסדר ואת החג בחוץ לארץ, דבר שמסביר את הביקושים המוקדמים לפסח, מאחר שההזמנות מתאפיינות בכמות גדולה של אנשים בכל הזמנה לעומת הזמנות בתקופה אחרת של השנה.

ברמת מגמות תיירותיות בפסח, ניתן לראות עלייה של 40 אחוז בהזמנת חבילות ספא ובריאות. כמו כן במקביל למגמת העלייה הכלל עולמית בהזמנות חופשות באוניות פאר, גם אצל הישראלים נרשמת מגמה דומה וישנה עלייה של יותר מ-25 אחוז בהזמנות במחלקת השייט של נתור לקראת פסח. העדפה ייחודית של הישראלים שבולטת בעיקר בפסח היא לטיולים קצרים וממוקדים וישנה עלייה של 25 אחוז בהזמנות לטיולים מסוג זה.

בהקשר זה אומרת מנהלת מחלקת הטיולים המאורגנים בנתור, אביבית פלג, כי התייר הישראלי שכבר נסע ליעדים רבים וראה עולם, מחפש היום טיולים קצרים וממוקדים, "הטיולים האלה נותנים מענה מדויק מבחינת טיימינג לחופשת הפסח". בין היעדים המבוקשים לטיולים מסוג זה סיציליה, חבל טוסקנה וחבל קאמפניה שבאיטליה.

נופשים על המים בטורקיה: שייט על ספינות גולאט ציוריות
כולם מכירים את החופשה הישראלית הטיפוסית בטורקיה במלון מלא בישראלים או בקלאב הכול כלול המוני. ובכן, יש גם דרך אחרת לבלות חופשה בטורקיה. כל מי שביקר לאחרונה בטורקיה בוודאי הבחין בגולאטים המשייטים להם על פני מימייה הכחולים והצלולים של טורקיה.

הגולאט (Gulette) היא סירת מפרש טורקית מסורתית מעץ עם מנוע, ששימשה במקור כספינת דייג. בשנים האחרונות הותאמו ספינות הגולאט לשייט תענוגות לאורך החופים המפורצים של טורקיה ונוספו להן כל היתרונות של יאכטות נוחות.

הגולאטים מצטיינים בסיפון רחב, ביציבות ששמורה לכלי שיט לא מהירים וביכולת להפליג בביטחון במפרצים לא עמוקים במיוחד. רוב הגולאטים שמשייטים בחופי טורקיה הותאמו ל-10 עד 12 איש. יש בהם חמישה או שישה חדרי שינה נוחים, מטבח משוכלל וספות מרווחות על הסיפונים. ניתן להשכיר גולאטים המתאימים לזוגות ועד כאלה המתאימים ל-20 איש.

בגולאטים ישנם ארבעה אנשי צוות: קפטן, שף ועוד 2 אנשי צוות שדואגים לניקיון ולכל שאר הפינוקים. הגולאט אינו יוצא אל הים הפתוח אלא משוטט בין המפרצונים לאורך החופים ועוגן בכל פעם במקום קסום חדש.

קפטן הספינה המקומי, המכיר את כל נבכי החוף, מוביל את הנופשים בבטחה ללגונות יפיפיות, שם ניתן ליהנות מסוגי ספורט ימי שוני ומגוונים, לרבות צלילה, סקי מים, ג'ט סקי, דייג, גלשן רוח, קיאקים, שנורקלים ועוד אטרקציות רבות ומגוונות, או סתם לשכב על המזרונים והספות שנמצאות על הסיפון עם כוס בירה טורקית ביד ומוזיקה מתנגנת ברקע.

השייט מתאים גם לאלה שחוששים ממחלת ים, מפני שהגולאט בדרך כלל לא יוצאת לים הפתוח, אלא משוטטת בין המפרצונים ולאורך החופים היפיפיים של טורקיה והשייט בה הוא מאוד נוח.

פנים הספינה לא מבייש מלונות פאר. הפאר ניכר כבר מרצפת הפרקט המבריקה, בר המשקאות העשיר והחדרים האינטימיים שכוללים בתוכם חדרי מקלחת ושירותים, מזגן, טלוויזיה, DVD, מערכת סראונד וטלפון.

בנוגע לאוכל, הנופשים בוחרים לעצמם מה ומתי הם רוצים לאכול והשף מכין זאת עבורם. החל מפירות ים טריים, בשרים על האש, עופות בגריל וכלה בכל דבר שהחך יחפוץ בו באותו הרגע.

בשנים האחרונות הישראלים גילו את הגולאטים וידי שנה נרשמת עלייה במספר ההשכרות. החופשה היא חוויה שמתאימה לקהלים רבים: משפחות עם ילדים, זוגות, חברים, וגם לחברות הרוצות לערוך טיולי גיבוש. אומנם ניתן להשכיר גולאט גם ליום אחד בלבד, אבל רוב ההזמנות שאנו מקבלים מישראלים הן להשכרה של 5 ימים עד שבוע.

מחירי ההשכרה משתנים לפי גודל, איכות וגיל הספינה, לדוגמא: מחיר השכרת גולאט ל-10 איש נע בין 1200 ל-2000 אירו ליום. מחיר השכרת גולאט ל-14 איש נע בין 1700 ל-2500 אירו ליום.
באשר לארוחות: מחיר חצי פנסיון הוא 25 אירו לאדם ליום, ומחירו של פנסיון מלא 35 אירו. ומחיר מיוחד של הכול במחיר שהוא האטרקטיבי במיוחד, שכולל 3.5 ארוחות ביום ואלכוהול מקומי חופשי כל היום 40 אירו.

המחירים כוללים דלק, מיזוג אוויר, שימוש בציוד ספורט שעל היאכטה, צוות מקומי מיומן האחראי לשייט, לניקיון כביסות ולבישול.

ניתן לשלב טיולים רגליים, טיולי גיפים, הזמנה של להקה מקומית לגולאט, הופעה של רקדנים, מס'ג ביאכטה ובעצם כל מה שרק רוצים.

7 ימים לבולגריה

נסיכת הבלקן עם מדרפט, טיול ג'יפים לעומק השטח המציע שילוב ייחודי של טבע פראי ונוף ציורי שנלקח מעידן אחר. טיולי הג'יפים של מדרפט מביאים את המטיילים למפגש עם חבל ארץ בתולי שתושביו הססגוניים מציעים אוכל טוב, יין משובח ופולקלור מקומי. הטיול עובר בין עיירות ציוריות, מעיינות חמים, עמקים ירוקים ומערות נסתרות. מחיר טיול בן 7 ימים עומד על 1,025 אירו.

המחירים הינם לאדם בחדר זוגי, לפי 4 אנשים בג'יפ. המחיר כולל: טיסות, לינות, הדרכה, כלכלה מלאה, דלק לג'יפים, כניסות לאתרים, פעילויות הרשומות בתוכנית ועוד. המחיר לא כולל: מס נמל, היטל ביטחון, טיפים למקומיים ותוספת שיא.

אל הרי הטאורוס וארץ האגמים

5 ימים של טיולי ג'יפים לעומק השטח במסלול המציע חוויה מרגשת ומשלהבת של ג'יפים נופש ורפטינג, באזור קסום ואתגרי בנופיה הלא מוכרים של טורקיה האותנטית. מדרפט תכננה טיול אתגרי ובו מסלולי נסיעה בדרכי מתפתלות, במעלה הרי הטראוס וארץ האגמים. גלישה לאורכן של מדרונות תלולים עד לשפת נהר הקופרולו. שם נהנים מחוויית רפטינג וגלישת גוף בזרם הנהר ובנוסף רחצה במפלים ובמעיינות המקומיים. לינה בלוג' הרים קסום, בתוך בקתות עץ ציוריות על גדות הנהר, בו שוחים דגי הפורל. טיול ג'יפים מרתק לעומק השטח לאזור קפדוקיה הקטנה ולקניונים מדהימים, טיול עוצמתי דרך כפרים שנדמה שהזמן נעצר בהם מלכת. ארוחות משובחות ושפע המאכלים המקומיים בבתי תושבי האזור ישביע את הרעב. זו מסע מיוחד בו כל רגע הוא כייף אדיר וחוויה בלתי נשכחת. לקינוח יטיילו מעט המשתתפים באנטליה בשווקים הססגוניים שבה. מחיר טיול בן 5 ימים עומד על החל מ-810 דולר לאדם.

חוויה בלתי נשכחת

חברת מדרפט מציעה חופשת פסח מיוחדת ומאתגרת, יעדים אטרקטיביים בדרכים שעדיין לא הכרתם. טיולי משפחה ואתגרים, אקשן בטבע המתחדש והפורח. טיולי ג'יפים, טיולי משפחות וטיולים גיאוגרפים, באזורים שכמעט ואינם מתוירים, עם נופים עוצרי נשימה.

7 ימים במונטנגרו, בשוויץ של הבלקן. נוסעים בכבישים מתפתלים העולים מהחוף ודרך ההרים אל הרמות של מונטנגרו עד לגובה שיא ל-2,500 מטר. טיול מסעיר לנופים דרמטיים של האלפים הדינריים המזדקרים מהים, שמורות טבע מדהימות ביופיין, אגמים צלולים המוקפים ביער עבות, ערים ציוריות ועתיקות, חוויות רפטינג מסעיר לכל המשפחה בנהר הטרה, הנמצא בקניון עמוק ומדהים ביופיו. ומפגשים מרתקים עם התרבות המקומית הנחשלת אך מאירת הפנים שרובה עדיין לא ראתה תייר מעודה הם חוויה בלתי נשכחת. מחיר טיול בן 7 ימים עומד על 1,110 אירו לאדם.

טיול ג'יפים לחבל הרי הקצ'קר

8 ימים באזור ההרי נחבא ולא נודע, דרך ארץ בראשית בשרשת הרי הפונטוס הנשאים גבוה מעל לים. טיול ג'יפים מהנה בין יערות גשם סבוכים, נהרות שוצפים ומפלים עצומים ומרהיבים. ממלכה זו נדמה כי הזמן בה נעצר, מצודות, מנזרים, בקתות עץ, עיירות ציוריות וכפרים של שבטים עתיקי יומין. זהו מסע החושף את מסתרי התרבות המקומית בנוף מדהים ועוצר נשימה. טיפוס ממעמקים נחבאים, בהם מטעי תה הנפרשים על מדרונות ההרים דרך צמחיה עבותה ומעברים אתגרים, ועד לגובה של 2,000 מטר לפסגות ההרים המושלגות. מפגש עם המסורת העתיקה הנשמרת עד לימים אלו ממש. מחיר טיול בן 8 ימים עומד על 1,300 דולר לאדם.


טיול ג'יפים למשפחות 7 ימים בפירנאים

רכס הרים השוכן בין ספרד, צרפת ואנדורה המזמין את אוהבי האתגרים המוטוריים ל-7 ימים של חופש בין יערות העד, העיירות הציוריות, הנהרות השוצפים, השווקים הססגוניים והכפרים.

אזור זה, המכונה המשולש הפירנאי, ידוע באוכל משובח מהמטבח הקטלוני, ביינות ספרדים ובבקתות הרים אגדתיות המשדרגים את החוויה לחגיגה קולינארית מדהימה. מדובר בחוויה בלתי נשכחת באחת מפסגות ההרים היפות ביותר באירופה. נסיעה בג'יפים דרך מאגרי מים, רכסי הרים מרהיבים, קניונים עמוקים, נהרות שוצפים והליכות רגליו קלות לחילוץ איברים. המשתתפים בטיול ייהנו מתצפיות, לינה בערים ציוריות, רפטינג חווייתי המתאים לכל המשפחה, גלישה בין המפלים בעזרת חבלים, נסיעה בג'יפים בנופים מדהימים ומאתגרים כאחד. המטיילים יגיחו לביקור קצר בברצלונה בירת קטלוניה שם ייסעו לראות בין היתר את מריה השחורה לפני שובם חזרה לישראל. מחיר טיול בן 7 ימים עומד על 1095 אירו לאדם.

סל"ט יווני באתונה, טיסות במחירים אטרקטיביים לתאילנד

המרכז לתיירות בינלאומית מציע חופשות מהנות בתאילנד ובאתונה במבחר מלונות וברמות אירוח שונות. באתונה התוססת ובמזג אוויר נפלא, חופשה בנופים מרהיבים בצבעוניות מתפרצת של פריחות האביב, אוויר מבושם וטבע במלוא תפארתו, כל זאת לצד המטבח היווני העשיר, טברנות ומופעים של זמרים ידועי שם.

חבילות נופש בנות 5 לילות במבחר גדול של מלונות אתונה ובדרגות אירוח שונות. מלון ברמת 3 כוכבים החל מ-559 אירו, מלונות ברמת אירוח 4 כוכבים החל מ-619 אירו, מלונות ברמת אירוח 5 כוכבים החל מ-719 אירו. החבילות כוללות: טיסה, לינה, מסי נמל וביטחון.

אפשרות נוספת לחופשה באתונה נקראת חופשת סל"ט (סיור, לינה, טיסה). חופשה זו מתקיימת בתאריכים בין ה-20 ל-25 באפריל והיא מתאימה במיוחד לנוסע העצמאי.

חבילה זו מאפשרת לנוסע לפצל את הלינה למספר מלונות שונים המאפשרים לנסוע לטייל ברחבי אתונה מבלי לחזור בסוף כל יום לאותו מקום, ליהנות מאפשרויות טיול רבות תוך חיסכון בנסיעות.
סלט יווני בצפון או בדרום יוון טיסות עם 5 לילות במלונות לאורך המסלול על בסיס BB, מסים, רכב ממוזג, מלונות ברמת 3 כוכבים כפריים לאדם בחדר זוגי במחיר של החל מ-665 אירו. חבילות עם מלונות ברמת 5 כוכבים במחיר של החל מ-719 אירו.


תאילנד, ארץ שטופת שמש ומחוז חפצם של מטיילים רבים. בצפון ג'ונגלים, טראקים, שבטים אקזוטיים, במרכז בנגקוק הבירה מלאת ההפתעות על ארמונותיה, מקדשיה הססגוניים, שווקים הומים וחיי לילה סוערים.

בדרום, האיים הטרופיים הקסומים עם החופים האין סופיים. נותרו עוד מספר מקומות בודדים לטיסות אל על בין ה-16 ל-27 באפריל. טיסה לתאילנד עם 3 לילות במלונות מדרגות אירוח שונות במחיר של החל מ-1498 דולר.

וילות בכרתים ובקפריסין, ושייט ביאכטה פרטית בטורקיה
סיטונאית התיירות פינגווין סנורמה הצעות אטרקטיביות לאביב ופסח, עם עשרות וילות להשכרה ברחבי כרתים וקפריסין. הוילות מוצעות באזורי כפרים מקומיים בנופים קסומים, במחיר של החל מ-100 אירו ללילה לווילה.

בין הוילות המוצעות, ניתן לשכור וילות בנות 2 חדרי שינה ועד 6 חדרי שינה, המתאימות גם למספר משפחות המעוניינות לבלות יחדיו. כמעט לכל אחד מחדרי השינה, צמוד חדר שירותים ומקלחת, כך שהנוחיות הינה מרבית. הוילות, ברובן עם בריכת שחיה צמודה, בנויות באיכות גבוהה ומותאמות לרמה האירופית הגבוהה ביותר.

הוילות מאובזרות לחלוטין וכוללות בין היתר: סכו"ם וכלי אוכל, מכונת קפה, מיקרוגל, מקרר, טלוויזיה, מערכת שמע, DVD, ריהוט גן ופינות מנגל. ניתן להזמין מספר וילות בסמיכות אחת לשנייה לקבוצת משפחות גדולה. גם בכרתים וגם בקפריסין ישנן אין ספור פעילויות נופש לכל הגילאים, כגון: טיולי אופניים לכל הרמות, שייט ימי, חוות סוסים, צלילה, פארקי מים גדולים, טיולים רגליים, מוזיאוניים ימיים ועוד.

הצעה נוספת היא שייט פרטי על יאכטה בחופי טורקיה חוויה ייחודית, מהנה ומפנקת, האפשרית לנופשים הישראלים במחירים נוחים במיוחד. מדובר בחופשה מקורית ומיוחדת המאפשרת למשפחות ולקבוצות חברים המונות עד 12 נופשים, לחוות שייט מדהים, הכולל: עגינות בעיירות נופש נבחרות, בילוי על סיפון היאכטה, שחיה וצלילה באתרים יפהפיים ועוד. צוות היאכטה כולל סקיפר, טבח ועובדי סיפון, המשרתים את האורחים ברמת שירות גבוהה ביותר. בסיס האירוח תלוי ברצון האורחים, ישנה אפשרות לחבילת אירוח הכוללת 3 ארוחות ביום במהלכן אף מוגשת שתייה ואפשרות שנייה של רכישה עצמאית של מוצרי האוכל והשתייה מידי יום בעת העגינות, כאשר הטבח מכין את הארוחות בהתאם למצרכים שנקנו על-ידי הנופשים.

המחיר עומד על החל מ-400 אירו ליום (עד 12 מפליגים עבור כל המפליגים) כולל את השכרת היאכטה על צוותה, דלק, היטלי עגינה בחופים השונים, מיסים והיטלים מקומיים.

פורסם במקור: אינדקס מדיה תיירות
תאריך:  30/03/2008   |   עודכן:  28/04/2008
נאור רוני
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלי גולדשמיט (55) מונה לסמנכ"ל תקשורת ורגולציה בחברה לישראל. טרם המינוי שימש כמתאם קשרי חוץ ברמה של יועץ חיצוני בחברה לישראל.
30/03/2008  |  שירלי לב  |   חדשות
הבוקר (29.3.08) הוגש כתב אישום נגד יניב בן-דוד, הראל בן-דוד, יוסף פנספונקר, רוני מימון, תום בן-דוד ו-11 חברות שבשליטתו של יניב בן-דוד, באמצעות המחלקה המשפטית לתיקים מיוחדים של רשות המיסים, באמצעות עורכי הדין כפיר ממון, הדר דן ושאול פורת. בנוסף לכתב האישום הוגשה בקשה למעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים - ובקשה למתן צווים זמניים ברכוש, לשם חילוטו לפי החוק לאיסור הלבנת הון. סכום הרכוש השייך לנאשמים ושנתפס עם תחילת החקירה הוא בהיקף של כ-25 מיליון שקל.
30/03/2008  |  דרור מרום  |   חדשות
ביום חמישי האחרון, ב-27 לחודש בשעה 03:07 (שעון ישראל) מספר הערכים הרשמי בכלל הוויקיפדיות עבר את סך 10 מיליון הערכים. הערך ה-10 מיליון היא ביוגרפיה קצרה של הצייר Nicholas Hilliard שנכתבה בוויקיפדיה ההונגרית על-ידי המשתמש Pataki Márta.
30/03/2008  |  יפעת גדות  |   חדשות
יו"ר ההסתדרות, עופר עיני, שיגר מכתב לשר לביטחון פנים, אבי דיכטר, ולמפכ"ל המשטרה, רב-ניצב דודי כהן, בדרישה לפתוח מיידית במו"מ על אופן קליטתם של כ-650 עובדים המועסקים במשטרת ישראל באמצעות חברות כוח-אדם. בחודש האחרון הצטרפו להסתדרות כ-250 עובדים כאלה, המהווים כשליש מסך העובדים. ההסתדרות הקימה עבורם נציגות עובדים והיא מהווה כעת את האירגון היציג של כלל העובדים.
30/03/2008  |  דרור מרום  |   חדשות
קבוצת דפי זהב במגעים מתקדמים לרכישת פורטל תפוז. כך נודע ל-TheMarker. עוד נודע, כי דפי זהב מנהלת מגעים גם לרכישת הפורטל הרפואי דוקטורס. ידיעה ראשונית בנושא פורסמה באתר Nfc.
30/03/2008  |  מעיין כהן  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
ביקורתו הפומבית של יו"ר המחנה ה"ממלכתי" על ניהול המלחמה פוגעת במלחמה ובלוחמים כאשר בשל שיקולים פוליטיים הוא מאיים להפיל את הממשלה. על גנץ להתאחד מאחורי העם, להילחם עד הניצחון ולא ל...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
על אף מידת הרגישות המתחייבת בהתייחס לשימור וטיפוח היחסים המיוחדים שבין ארה"ב לבין ישראל, הרי שהדעת נותנת כי למרכיב האינטרסים הלאומיים הישראלים תהיה תשומה עודפת במערכת זו, גם במחיר ...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
אנשים בבזל לא בדיוק מבינים את פשר מלחמתנו בטרור    הם, כמו בית הדין האנטישמי בהאג ניזונים בערוצי הטלוויזיה ממראות ההרג וההרס בארץ החמאס
יורי מור
יורי מור
שיר הלל לשפה הרוסית    אני רוצה לספר דווקא לדוברי העברית על השפה הרוסית - על יופייה, קסמיה ומעלותיה
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
אני קושר את הנרפות והעלמת העין של משטרת ישראל ממעשי ההצתה וביזת הרכוש עם משנת השר לביטחון לאומי, הדורש להתייחס לתושבי עזה על-פי הוראת הצווי המקראי לגבי העם העמלקי - להשמידם מעולל ו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il