רוב הנשים אינן מבינות לעומק בפן הטכנולוגי בכלל ובמחשבים בפרט, ולכן את הקנייה לרוב הן מעדיפות להשאיר לגברים.
ל-80% מסך מוצרי הצריכה ברחבי העולם אחראיות הנשים, אך בכל הקשור למוצרים טכנולוגיים הן אינן מגיעות לחוויות קניה איכותתי בחנויות המחשבים ולכן מעדיפות לשלוח אדם אחר. כך עולה ממחקר שנערך עבור HP בישראל, בשיתוף HP העולמית.
המחקר נערך באמצעות חברת הגל החדש.
מנתוני המחקר עולה, כי 35% מהנשים היו מעוניינות לרכוש מחשב נייד, 28% נוהגות לרכוש את המחשב במסגרת קנייה אינטימית בחנויות קטנות שהן לא רשתות, לעומת 17% שמעדיפות לרכוש מחשב בחנויות רשת.
עוד עולה מהסקר, כי הסיבה המרכזית לרכישת מחשב נייד בקרב רבע מהנשים היא לצורכי לימודים ו-14% רכשו מחשב לצורכי עבודה.
יעל וורשבסקי, מנהלת השיווק של חטיבת המחשוב האישי ב-HP, מסרה כי "בהתאם למחקרים אלו קיבלנו החלטה ב-HP לצאת בפנייה לקהל הנשי ולהציג את התכונות החשובות להן במחשב האישי הנייד והאופן בו ישמש אותן בחיי היומיום".
במקביל, יוצאת HP בקמפיין פרסום בערוצים המסחריים, בערוצי תוכן, באינטרנט ובנקודות המכירה, תחת הסלוגן: "HP PAVILION הכי קרוב לחברה טובה". הקמפיין יעלה באמצעות אידיאולוגיק, מקבוצת פובליסיס, בסכום כולל של 1.5 מיליון שקלים.
בנוסף לכך, במסגרת המהלך, תשתתף החברה בתצוגת בגדי-הים המסורתית של גדעון אוברזון עם מחשבים ניידים, שעוצבו חיצונית בהתאמה לבדים שבחר אוברזון לקולקציה החדשה.