|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
בית חולים לניאדו בנתניה - המרכז הרפואי המוביל בשרון
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי

לאן נטייל בחג פסח (ב')

אם אתם אוהבים קרקס, יש מספר מקומות לכך כמו: קרקס האגם בגן לאומי ירקון או קרקס פרעוני בפארק תמנע וכו' אם אתם אוהבים לפסל, ישנה תחרות פיסול בחול בחוף בית ינאי ואם אתם יותר בעניין של מוזיקה, אפשר ללכת לפסטיבל שיתקיים בים המלח [צילום: רוני סופר]
18/04/2008  |   גלית יצחק-אוגנוב   |   חדשות   |   חגים ומועדים   |   תגובות
מאת: גלית יצחק  |    |  News1  |  תגובות    חגים ומועדים
גלית יצחק
לאן נטייל בחג הפסח? (א')

הילדים יצאו לחופשת פסח ובטח הם ממתינים בקוצר רוח לתחילת השבוע, לחול המועד פסח, כדי לצאת עימכם לטייל במקומות שונים בארץ.

אם עדיין אינכם יודעים היכן לקחת את ילדיכם, זה הזמן. להלן מבחר של 10 מקומות, מצפון הארץ ועד הדרומה, המציעים מגוון פעילויות עבור כל המשפחה.

המקומות השונים מציעים פסטיבלים, קרקסים, הופעות וכו'. רוב המקומות מציעים פעילויות במהלך כל חופשת הפסח. אז כל מה שנותר לכם זה לבחור מקום, וליהנות.

פסטיבל פיסול בחוף בית ינאי
צילום: איל מיטרני

רשות הטבע והגנים מזמינה את הציבור לתחרות פיסול בחול, שמתקיימת זו השנה ה-12. התחרות תתקיים ביום שבת (26.4.08), בשעות 14:00-10:00 בחוף בית ינאי.

הציבור מוזמן להשתתף בתחרות פיסול בחול, שתלווה במפגן עפיפונים וסדנאות לבניית עפיפונים, ספורט פעיל, פעילות יצירה, מוזיקה והפעלה בנושא צבי הים.

במהלך הפסטיבל, שמתקיים בסימן 60 שנה למדינה, יעברו השופטים בין המשתתפים ופרסים יוגרלו בין המקומות הראשונים. הכרזת הזוכים וחלוקת הפרסים בשעה 14:00. התחרות - ללא תשלום.

הפעילות היא ללא תשלום נוסף לדמי החניה (למעט סדנאות עפיפונים, יצירה ודוכני מזון).

מחירי כניסה:

הכניסה למנויי החוף ללא תשלום.
מחיר חניה לרכב - 28 שקלים.
מחיר לרכב מנוי מטמו"ן - 14 שקלים.

  • פרטים נוספים בטלפון: 3639
  • , גן לאומי נחל אלכסנדר - 09-8666230.

מופיעים בלטרון וההכנסות למען שדרות
צילום: פלאש 90

באמפיתיאטרון לטרון יתקיים ביום ב' (21.4.08), החל מהשעה 17:30, ערב זמר בהשתתפות הגבעתרון, גבי ברלין, להקת צעירי שדרות, חבורת הזמר מיתרים - שדרות וחבורת הזמר מראש ההר - שומרון. כל ההכנסות מהאירוע יוקדשו לפעילויות תרבות בשדרות.

האירוע "שרים באהבה עם שדרות ועוטף עזה" נערך לזכר בני משפחת גביש, שנרצחו באלון מורה בפסח תשס"ב.

החל מהשעה 9:00 בבוקר יתקיים במקום הפנינג של פעילויות לילדים ומשעות אחר-הצהריים אף ייערכו סיורים מודרכים באתר. הכניסה לאירועים בתשלום סמלי ולתושבי שדרות ועוטף עזה, הכניסה בחינם.

האירוע פתוח לציבור הרחב.

פסטיבל AHAVA ים המלח ה-12
צילום: אלדד רפאלי

הציבור מוזמן לפסטיבל AHAVA ים המלח ה-12, שיתקיים בחול המועד פסח, בתאריכים 25.4.08-20.4.08.

בשעות היום יתקיים הפנינג טבע ובריאות: מסלול חדש לרכבים פרטיים בעקבות ההתיישבות בים המלח, טיולי טבע בנוף מרהיב ופעילויות אתגר, לצד טיפולי ספא ובריאות בצימרים ובחופים.

בלילות יתקיימו חגיגת מוזיקה - רוק ואקוסטי. אחינועם ניני בבכורה ארצית, אביתר בנאי במופע חדש לקראת דיסק חדש, משינה - אהוד בנאי ולהקתו במופע משותף, ארקדי דוכין ומיכה שטרית במופע משותף ולאחר-מכן מופע של החברים של נטאשה, מוש בן-ארי במופע זריחה, הבנות נחמה מארחות את שלומי שבן, בועז בנאי, איילה אינגדשט וארז לב ארי.

המופעים יתקיימו באתר המופעים בקיבוץ מצפה שלם, באמפי חוף מינרל ובמצוקי דרגות.

בנוסף, יתקיימו מגוון סיורים מודרכים: אל אתר הטבילה על הירדן וארץ המנזרים, אל השמורה החבויה בעינות צוקים, טיולים רגליים בנחלים אוג וסלבדורה ובגן הלאומי קומראן, טיולי רכיבה על סוסים וטרקטורונים וסיור מורשת חדש - בעקבות המתיישבים הראשונים בים המלח - סיור מודרך ברכבים פרטיים.

כמו-כן, יתקיים גם השנה המפגש: "קולות רבים לאהבה" - חבורות דשא שרות על הדשא. המפגש יתקיים ביום שני (21.4.08) בשעה 19:30 בקיבוץ קלי"ה. הכניסה חופשית.

באי הפסטיבל מוזמנים ללון בצימרים, בבתי ההארחה ובכפרי הנופש באזור. ניתן גם ללון באוהלים, בחושות ובשקי שינה בחופי הרחצה ובאתרים השונים.

  • לפרטים נוספים: 02-9400285.

פסטיבל אינדיאנה ג'ונס
צילום: איל מיטרני

רשות הטבע והגנים מזמינה את הציבור לפסטיבל אינדיאנה ג'ונס, שיתקיים בחול המועד פסח, בימים ד'-ו', 25.4.08-23.4.08, בין השעות 15:00-11:00, בגן לאומי אפולוניה, השוכן על צוק מצפון לחופי הרצליה פיתוח.

ההפנינג יכלול משחק משימות ארכיאולוגי, שבו כל ילד צריך לאסוף ארבעה אלמנטים על-מנת לפתור את סוד הקבר הנעלם. כל האלמנטים הקיימים, כגון: אדמה ומים יעלו באירוע. הילדים יעברו במסלול האש ובמסלול מאגרי המים, יקשיבו לסיפורים מהתקופה, ייצפו בתיאטרון רחוב ובהצגות, יחצו את השוק הקדום ויוכלו לשחק בפינת המשחקים העתיקים. לביצוע המשימות יעזרו להם מנהל אתר החפירות, הפרופ' המטורף, הפיראט הקשוח ומספר הסיפורים.

מחיר הכניסה

הפעילות היא ללא תשלום נוסף לדמי הכניסה. במקום יופעלו סדנאות יצירה בתשלום נוסף.

מחירי כניסה לגן הלאומי:

מנוי מטמו"ן של הרשות - ללא תשלום.
מחיר כניסה למבוגר: 18 שקלים.
מחיר כניסה לילד מגיל 5: 8 שקלים.
לתושבי הרצליה: חצי מחיר.

  • לפרטים נוספים: רשות הטבע והגנים: כוכבית 3639, גן לאומי אפולוניה: 09-9550929.

פסטיבל "כשהיינו ילדים" בחולון
צילום: הדר שירן

במוזיאון הילדים הישראלי בחולון יתקיים פסטיבל משחקי ילדות ישראלית ותערוכה פעילה המציגה את תרבות הפנאי דרך משחקים וצעצועים של ילדים בעשורים הראשונים למדינה.

בפסטיבל, שמתאים לכל המשפחה, יתקיים בימים ב'-ו', בתאריכים 25.4.08-21.4.08 והוא יקח את מבקריו למסע אל ילדות נשכחת. מתחם הפסטיבל יחולק למתחמי נושא שונים, כגון: גיבורי הילדות של פעם, טיול בארץ, מסביב לעולם, אז בבית הספר, הבית, הרחוב ובדרך אל הים, חגינו על כתפינו ועוד.

במתחמי הפעילות יתקיימו מגוון רב של פעילויות כמו: שעות סיפור, סדנאות יצירה מגוונות וייחודיות כמו בניית מקט "בעיר בכפר ובקיבוץ", תלבושות עמים, רקמה, שחזור משחקי קופסה מוגדלים מתוך התצוגה, ריקודי עם לילדים, הולה-הופ, משחקי רחוב, קליעה למטרה ועוד.

שעות פעילות:

יום ב' (21.4.08), בשעות 11:00 עד 16:30.
ימים ג'-ה' (24.4.08-22.4.08), בשעות 10:00 עד 18:00.
יום ו' (25.4.08), בשעות 10:00 עד 13:30.

מחיר כניסה:

40 שקלים לילד ו-25 שקלים למבוגר.

פסטיבל אגדות ביער
צילום: איל מיטרני

רשות הטבע והגנים מזמינה את הציבור להכיר את ממלכת האגדות - ממלכת חמד. האירוע יתקיים בחול המועד פסח, בימים חמישי עד שבת, 26.4.08-24.4.08, בשעות 15:00-11:00, בגן לאומי עין חמד, בשיתוף עמותת תיירות יואב-יהודה.

האירוע יאפשר מפגשים עם דמויות מסיפורי הילדים, כגון: שלגיה, כיפה אדומה, דוקטור דוליטל וחבריהם לתחייה וכל זאת על הרקע האמיתי של המדשאות, לצד הדולבים הענקיים, ליד הנחל ובסמוך למבצר האבירים העתיק.

בנוסף, לרשות המבקרים יעמדו בכיכר העיר יריד אומנים ושוק אוכל ושתייה כשרים לפסח בתשלום.

מחירי כניסה לגן הלאומי:

מנוי מטמו"ן של הרשות - ללא תשלום.
מחיר כניסה למבוגר: 18 שקלים.
מחיר כניסה לילד מגיל 5: 8 שקלים.

  • לפרטים: רשות הטבע והגנים: כוכבית 3639, גן לאומי עין חמד: 02-5342741.

פסטיבל עין גב

הציבור מוזמן להשתתף בפסטיבל המוזיקה ה-64 לזמר עברי בקיבוץ עין גב, בחול המועד פסח, בתאריכים 24.4.08-22.4.08, בו יקחו חלק 70 מקהלות וחבורות זמר עברי.

לצד חגיגת הזמר העברי, יתקיימו במקום מגוון אטרקציות תיירותיות ביניהם:

שיט חופים מודרך בכנרת, שייערך בשעות 14:00, 15:00 ו-16:00. המחיר: 25 שקלים;

סיור רכבת "דרך הקיבוץ" בליווי סיפורי עבר והווה אודות החיים בעין גב, יתקיים כל יום החל משעה 11:00, כל שעה עגולה עד לחשיכה. המחיר: 12 שקלים לילד, 14 שקלים למבוגר;

"הנגרייה של סבא יוסי", במיקומה החדש על המזח - סדנאות יצירה בעץ להורים וילדים - בניית משחקים וצעצועים, שעוני קיר, שלטים לחדר ועוד. כל יום משעה 11:00 עד 17:00. ההשתתפות בסדנאות בחינם. משלמים רק על מה שבונים ולוקחים הביתה.

בנוסף, על הטיילת בעין גב יתקיים שוק אמנים שיציגו ממיטב התוצרת המקומית: מאזור הגליל והגולן - פרחים, קוסמטיקה טבעית, קרמיקה, קריסטלים, עץ, טקסטיל, ליקרים טבעיים ובגדים יד שנייה מאופנת שנות ה-60. השוק יהיה פתוח בימים ד' ו-ה', בין השעות 20:00-12:00.

  • לפרטים נוספים: קיבוץ עין גב - 04-6658008.

בעקבות היין אל הגליל
צילום: קונריקוס-יח"צ

חברת Lir בגליל מציגה את "בעקבות היין אל הגליל" - סיור בין יקבים וטעמים בגליל, במהלך חול המועד פסח בימים שני-שישי, בתאריכים 25.4.08-21.4.08.

הסיור מיועד לזוגות הרוצים לגוון קצת בחג ולהתענג על טעמיה המשובחים של יינות הגליל. הסיור יתחיל בסדנת יין בהדרכת ליאורה בגא, ולאחריה סיור ביקבים המובחרים (בן זימרה, רימון, הרי גליל) של האזור, כאשר ייערכו מבחני טעימה של מיטב היינות בכל יקב.

המשתתפים יקבלו הסבר בין היתר על החושים שבאים לידי ביטוי בטעימת היין, על השפעת הכוס על טעמו של היין, ועל מרכיבי הצבע השונים של סוגי הענבים השונים.

הסיור ייקח את המטיילים אל כמה מהמקומות הקסומים בגליל, למשל אל הכפר הצ'רקסי ריחנייה - בו נחשף לתרבות הצ'רקסית המקורית, כולל סיור והדרכה במוזיאון למורשת הצ'רקסית בכפר וטעימה ממעדן צ'רקסי אותנטי - חלוג' חם (מאפה עם גבינת עיזים) ותה צמחים.

הסיור יוצא בשעה 10:30 בבוקר, מהכניסה למושב כרם בן זימרה.

מחיר לאדם: 150 שקלים.

  • לפרטים נוספים ולהזמנות מראש: ליאורה 050-6956385, רויטל 050-8924365.

קרקס האגם בגן לאומי ירקון
צילום: איתי כפרי

רשות הטבע והגנים מזמינה בחול המועד פסח לחגיגה של ג'אגלינג, אש ולהטוטים באוהל הקרקס, בימים ב'-ד' - 23.4.08-21.4.08, בין השעות 15:00-13:00, בגן לאומי ירקון, מתחם תל אפק- אנטיפטריס (ליד ראש העין).

באוהל הקרקס יופיעו ג'אגלרים, להטוטני אש ודמויות שטח שיופיעו וגם ילמדו את סודות הלהטוטנות. הפעילות תכלול מופע של להטוטן רחוב, סדנת ג'אגלינג של מוזיקה, קצב ותנועה בה יוצג מופע הדגמה של כלי הג'אגלינג השונים ומופע להטוטים ואש.

בשעה 12:00 ו-13:00 ייערך המופע המרכזי של הקרקס ובו להטוטנים, ליצנות מודרנית, אקרובאטיקה, אש ועוד. בשעה 15:00 ייערך מופע אש לסיום.

כמו-כן, יוכל הקהל להתנסות במאות כלי ליהטוט שיפרשו בשטח, להתנסות בהליכה על קביים וירי בחץ וקשת. סדנה בתשלום.

במקום יהיו דוכני אוכל וסדנאות נוספות בתשלום: 20-10 שקלים.

מחירי כניסה לגן הלאומי:

מנוי מטמו"ן של רשות הטבע והגנים - ללא תשלום
מחיר כניסה למבוגר: 23 שקלים.
מחיר כניסה לילד מגיל 5: 12 שקלים.

  • לפרטים: גן לאומי ירקון - 03-9030760.

פסטיבל קרקסים פרעוני בפארק תמנע
צילום: רוני סופר

פסטיבל הקרקסים הפרעוני יתקיים בחול המועד פסח, ב-23.4.08-21.4.08. הפטסיבל מזמין את כל המשפחה להיכנס לעולם הקרקס, לחוות מופעי להטוטנות ואקרובטיקה, לצד התנסות בהליכה על קביים, ג'אנגלינג, הליכה על חבל דק והכל בחיבור אל הנופים המדבריים והאירועים ההיסטורים מהתקופה הפרעונית.

את המופעים יציגו חברי קרקס פלורנטין הנודע אשר כבר במתחם קבלת הפנים, תקבל את פנינו קליאופטרה ותות אנך אמון יחד עם דמויות צבעוניות נוספות מעולם הפרעונים העתיקים שיספרו את סיפורו של פארק תמנע.

הפסטיבל ייפתח, בין השעות 16:00-10:00 ויציע מגוון סדנאות: סדנת הליכה על קביים, סדנת ג'אגלינג, סדנת הליכה על חבל וסדנאות יצירה מבית תמנע.

כמו-כן, יתקיימו סיורים עצמאיים ברחבי הפארק, למקומות כמו הפטרייה המפורסמת, עמודי שלמה והקשתות כשעם שעת הדימדומים ייערכו סיורי שקיעה, 19:00-17:00, באתרי הנוף ורכסי ההרים המוארים בתאורה מיוחדת המשלבת מיצגים אורקוליים.

בלב הקרקס המדברי - אגם תמנע, יתקיימו בשעות קבועות (13:00 ו-16:00) מופעי קרקס.

מחירים:

59 שקלים לילד.
69 שקלים למבוגר.
המחיר כולל השתתפות בכל הפעילויות שמוצעות בפסטיבל, למעט אלו שהינם בתשלום נוסף.

  • לפרטים נוספים: 08-6376756.

תאריך:  18/04/2008   |   עודכן:  18/04/2008
גלית יצחק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עלייה משמעותית של כ-24% חלה השנה במספר לינות התיירים בתקופת חג הפסח. זאת לצד עלייה של 10% במספר לינות הישראלים לעומת פסח 2007. מספר הלינות בחודש אפריל יעמוד על כ-1.9 מיליון.
18/04/2008  |  דרור מרום  |   חדשות
היום לפני 102 שנים, ב-18 באפריל, 1906, רעידת אדמה בעוצמה (משוערת) של 8.3 בסולם ריכטר מחריבה את סן פרנסיסקו.
18/04/2008  |  יפעת גדות  |   חדשות
התוספתן הוא איבר דמוי צינור חלול שמטרתו אינה ידועה, והוא צמוד למעי הגס. דלקת התוספתן מתרחשת כאשר התוספתן מודלק, ונוטה להקרע, מצב שהוא מצב חירום רפואי רציני.
18/04/2008  |  יפעת גדות  |   חדשות
ההוצאה הממוצעת בעשרת ימי חג הפסח, החל מהיום (שישי, 18.4.08) ועד יום שבת, 26 בחודש, תעמוד על כ-2,100 שקל למשק בית בממוצע. סל מזון ומשקאות ממוצע למשק בית יעמוד באותה התקופה בין 1,100 ל-1,400 שקל. מסקירה שערך אגף הכלכלה באיגוד לשכות המסחר עולה כי כלל ההוצאה למשקי הבית בחג הקרוב תעמוד על כ-4.2 מיליארד שקל, סכום המשקף גידול של כ-25% לעומת הצריכה בתקופה זהה ללא חגים.
18/04/2008  |  דרור מרום  |   חדשות
שער הדולר צנח היום (שישי, 18.4.08) ב-0.9% במסחר הבין-בנקאי - והגיע לרמה של 3.433 שקל לדולר. תופעה דומה התרחשה גם לגבי שער האירו, שצנח גם הוא באחוז שלם, והגיע לרמה של 5.468 שקל לאירו.
18/04/2008  |  דרור מרום  |   חדשות
רשימות נוספות   /   חגים ומועדים  
לשמור על המשקל גם בפסח. כיצד?  /  גלית יצחק
ירושלים נערכת למיליון מבקרים בפסח  /  איציק וולף
חיות מחמד לא אוכלות גפילטעפיש  /  גלית יצחק
חוק החמץ - ההחמצה שלנו  /  מוני מרדכי
יש לי טריק מבריק  /  משה ניסנבוים
זכויות וחובות עובד ומעסיק בחג  /  רוני הרש
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
גיל לימון. עדיין פקיד [צילום: גדעון שרון]
מיכאל דבורין
מי הסמיך את מר לימון לעשות לימונדה מתפקידו ולציין את הרפורמה של הממשלה בצורה נגטיבית?
ציפי לידר
ציפי לידר
מי אמר שחומש ויקרא הוא טכני בלבד? שיקום! החומש עשיר במסרים מרתקים, מפתיעים, מעניינים ומרעננים    הידעתם ששמירה בתורה היא גם ציפייה? ומה הקשר לפרשתנו?    על כל אלה ועוד במאמר שלפניכם
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 336/61, אדולף אייכמן נגד היועץ המשפטי לממשלה. השופטים יצחק אולשן, שמעון אגרנט, משה זילברג, יואל זוסמן ואלפרד ויתקון. 29 במאי 1962
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il