|
[צילום: יח"צ. גוילי-יפת. תמנכ"ל]
|
|
|
|
|
חברת ענני תקשורת חתמה היום (שני) עם חברת "פוסט אופיס" על הקמתו של בית פוסט פרודקשן אשר יפעל במשרדי ענני תקשורת ברמת החייל. ההשקעה המשותפת במיזם בית הפוסט נאמדת בכ-350 אלף דולר. על-פי ההסכם שנחתם היום בין הצדדים, תחזיק ענני תקשורת 51% בבית הפוסט החדש. פוסט אופיס יחזיקו ביתרת 49 האחוזים. את חברת הפוסט החדשה המשותפת של הצדדים תמנכ"ל מיכל גוילי יפת. פתיחתו תעשה בעוד חודשיים.
מיכל גוילי-יפת, 36, עד לא מכבר מפיקה ראשית בשמיים תוכן והפקות בארבע השנים האחרונות בהן הייתה אחראית בין היתר על הפקות כמו "קרב סכינים" (ערוץ 10) "המשמר האזרחי" (קשת) "מהדורה מוגבלת" (ביפ), "פפרצי" (יס), "מי רוצה להיות יהודי" (רשת) וכן על הפקות הבית של ערוצי ענני תקשורת (ערוץ האוכל, ערוץ החיים הטובים, ערוץ הבריאות, ניקלודיאון, אגו ועוד).
חברת פוסט אופיס הוקמה בשנת 2005 על-ידי אילן קדם וחן רביד. עיקר פעילותה של החברה היא פרסומות (עובדת עם משרדי פרסום כמו אדלר חומסקי, מקאן ועוד). החברה מתמחה בעריכת פרסומות לטלוויזיה ובעבר הפיקה פרסומות לחברות כמו זיפ, טבע נאות, ML, מחלבות גד ועוד.
בית הפוסט החדש של ענני תקשורת יכלול חדרי AVID, חדרי עיצוב, אפטר ותלת וכמו כן יכלול חדר סאונד משוכלל למטרות עבודות קריינות וסאונד. חברת הפוסט החדשה תספק שירותי פוסט פרודקשן לכל תחומי המדיה לרבות פרסומות וטלוויזיה.
אודי מירון: "הקמת בית הפוסט של ענני תקשורת הוא צעד נוסף בהתרחבות הקבוצה שעשתה מספר צעדים משמעותיים בשנתיים האחרונות ולקראת צעדים משמעותיים נוספים בהפיכתה של החברה לבינלאומית".