כחודשיים לאחר שדן חן מונה למנכ"ל החברה, מייד עם עזיבתו של גיא אליאב, ולאחר תקופה ארוכה שבה לא בוצעו שינויים מהותיים בתפקידים הבכירים של החברה, החל דן חן סבב מינויים וארגון מחדש בחברה. השינוי מתחיל באנשים וימשיך גם במוצר ובמותג.
הרכש החדש בתפוז הוא אילן צינמן, 34, שמונה לסמנכ"ל השיווק של החברה. צינמן הקים וניהל עד לפני מספר שבועות את אגף התוכן השיווקי ב-HOT, שם היה אחראי בין היתר על הובלת שיתופי פעולה שיווקיים מורכבים ועל פעילות הניו מדיה של תכני הוט. לפני כן הקים את מחלקת התוכן השיווקי של ערוץ 10. במסגרת תפקידו בתפוז יהיה אחראי אילן על ניהול מערך השיווק של האתר ועל ייזום והובלת שיתופי פעולה שיווקיים ומסחריים.
לדברי דן חן, מנכ"ל תפוז: "תפוז מתכוונת לפתח ולייצר שיתופי פעולה שיווקיים גדולים עם שחקנים מובילים באינטרנט ומחוצה לה ונסיונו של אילן בתחום זה בוודאי יבוא לידי ביטוי בתפקידו בתפוז".
איתי נגלר, 26, מנהל אתר פליקס (אתר הוידאו של תפוז) והעורך הראשי שלו מזה כשנה, מונה למנהל התוכן של אתר תפוז. לנגלר, שערך את פליקס מיום היווסדו לפני כשנתיים, ניסיון רב והבנה בהפקות תוכן באינטרנט ובמדיות אחרות.
במסגרת תפקידו יהיה אחראי נגלר על כל נושא התוכן באתר, מוצרי תוכן חדשים, יצירת חיבורים בין פלטפורמות התוכן הקיימות בתפוז ועריכת התכנים באתר.
איתי טריסטר, 34, מנהל מחלקת הפרויקטים בתפוז מזה כחצי שנה, קודם לתפקיד סמנכ"ל פרויקטים ופיתוח מוצרים ואחראי על מחלקת הפרויקטים, הסטודיו והפיתוח של החברה. לפני הגעתו לתפוז ניהל טרייסטר את הסטודיו והיה מנהל התפעול במקאן אריקסון, שם עבד במשך חמש שנים. לטרייסטר תואר ראשון בכלכלה מהאונ' העברית ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב (התמחות באסטרטגיה).
לדברי דן חן מנכ"ל תפוז: "אנו מאד שמחים על המינויים החדשים בתפוז המתחדשת ומאמינים שהמהלך יתרום רבות לקידום האתר. תפוז מרעננת את שורותיה ומכניסה משב רוח צעיר, אנרגטי ומלא מרץ שוודאי יורגש בתוך זמן קצר."