הסיפור הבא חושף עוד לקוחה לא מרוצה של חברת "הוט". הלן אלון תבעה את "הוט" - מערכות תקשורת בע"מ בבית משפט לתביעות קטנות בירושלים בסכום של 17,800 שקל בגין עוגמת נפש שנגרמה בעטיו של חיוב שלא כדין. בכתב התביעה טענה שבחודש יולי 2006, הזמינה שירותי כבלים מהנתבעת תמורת דמי מנוי חודשיים בסך של 207 שקל ששולמו בהוראת קבע. לדבריה, לאחר שעברה דירה התקשתה לקלוט את השידורים עקב תקלות והוט התנתה את התיקון בתשלום של 340 שקל.
"הנתבעת שלחה בקשות תשלום שונות בסכומים שהגיעו לסך של 2,352 שקל". התובעת הדגישה שהיא נכה בשיעור 100% והטלוויזיה היא "החברה" היחידה שלה. "איני יודעת כמה אני חייבת לנתבעת. חייבו אותי לשלם עבור סרטים שלא ראיתי ונגרמה לי עוגמת נפש אדירה. עקב התקלה בממיר נמחקו נקודות שצברתי במשחק 'מי רוצה להיות מיליונר'". התובעת התלוננה שבזבזה שעות רבות בשיחות עם נציגי "הוט" עקב התקלות והליקויים בממיר. כמו-כן שמסרה ל"הוט" הוראת קבע חדשה לגביית החיוב החודשי.
בכתב ההגנה הודתה "הוט", שהתובעת חויבה, עקב ליקוי בממיר, עבור סרטים שלא הוזמנו במהלך 12 יום בחודש ספטמבר 2006 וזוכתה עבורם. "מאז שהוחלף הממיר לא נרשמו תלונות מצד התובעת". לדבריה, החל מהחודש השני להתחברות "חזרה" הוראת הקבע בהעדר כיסוי ולאחר מכן התובעת ביטלה אותה באופן חד-צדדי ובניגוד להסכם. כמו-כן שבחודש אוקטובר 2006, נותקה התובעת משירותי הכבלים לאחר שלא הסדירה אמצעי תשלום ולא פרעה את חובה. "נכון להיום חובה של התובעת מסתכם בסך של 1,299 שקל ולחובתה חוב עבר נוסף, במסגרת הסכם אחר. מוסר התשלומים של התובעת ירוד ובאופן שיטתי היא אינה עומדת בהתחייבויותיה". הנתבעת ביקשה לדחות את התביעה.
בפסק דין שניתן בשבוע שעבר, בהעדר הצדדים, חייב השופט יחזקאל ברקלי, את "הוט" לשלם לתובעת 150 שקל פיצוי בגין עוגמת נפש שנגרמה בשל החיוב שלא כדין. "משלא שילמה התובעת חיוביה לנתבעת, ניתקה הנתבעת כדין את התובעת משירותי הכבלים. אין באמור כדי לפגוע בזכותה של הנתבעת לנקוט בהליכים ולגבות, ככל שישנו, את חובה של התובעת כלפיה".