|
שפירא. גידול בבסיס המנויים
|
|
|
|
|
חברת התקשורת והטלפוניה סלקום רשמה ברבעון השני של 2008 גידול של 8.5% ברווח הנקי ברבעון השני של 2008. הרווח הסתכם ב-230 מיליון שקל, בהשוואה ל-212 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הבסיסי למניה הסתכם ב-2.36 שקל, בהשוואה ל-2.17 שקל למניה ברבעון המקביל אשתקד.
הכנסות סלקום ברבעון השני של השנה הסתכמו ב-1.6 מיליארד שקל, גידול של 9.9% בהשוואה ל-1.45 מיליארד ברבעון המקביל אשתקד. הגידול בהכנסות נבע הן מגידול של 6.3% בהכנסות משירותים, שהסתכמו ב-1.41 מיליארד שקל, בהשוואה ל-1.32 מיליארד ברבעון המקביל אשתקד, והן מגידול של 47.3% בהכנסות ציוד קצה, אשר עלו מ-129 מיליון שקל ל-190 מיליון.
הגידול בהכנסות משירותים מיוחס בעיקר לעלייה של 35.6% בהכנסות מתוכן ושירותי ערך מוסף (כולל SMS) ל-160 מיליון שקל. הגידול בהכנסות משירותים נבע גם מגידול בהכנסות משירותי נדידה ומשירותי הטלפוניה הקווית - אך קוזז כתוצאה מירידת תעריפי הקישוריות, שנכנסה לתוקף ב-1 במרס ומהשחיקה הנמשכת בתעריפי זמן האוויר.
בהתייחסו לתוצאות החברה אמר המנכ"ל, עמוס שפירא, "אני מרוצה מהתוצאות שלנו לרבעון השני, במיוחד לאור הסביבה התחרותית והמשך שחיקת המחירים, דבר המוכיח שוב את יכולתנו להתאים עצמנו לסביבה העסקית המשתנה. אני גאה על ההישג והצמיחה המהירה במיצוב המותג שלנו. המשכנו להגדיל את בסיס המנויים שלנו על-ידי תוספת נטו של כ-27,000 מנויי post-paid חדשים לעומת נטישה נטו של כ-6,000 מנויים. מצבת מנויי הדור השלישי ממשיכה לגדול והגיעה לכ-608,000 נכון לסוף יוני 2008, גידול של כ-85,000 ברבעון. הרחבנו את מגוון ההצעות בתחום שירותי הטלפוניה הקווית, ובמקביל המשכנו בצעדי התייעלות בהוצאות".