מערך שרות השליחים, בלוסנטר של רשת קו-אופ, מעלה ביום א' הקרוב (26.1.03) קמפיין אינטרנט באתר Ynet, ברוח יום הבחירות הקרב ובא. הקמפיין יימשך שבוע ימים, והופק על-ידי MRM Israel מקבוצת מקאן קשר בראל.
הבאנרים, יכילו משפטי מפתח מסיסמאות תעמולת הבחירות. לדוגמה - כקריצה לקמפיין של "העבודה", יופיע באנר עם הסיסמא:
"מאמינים בך שליח. כי רק אתה יכול להביא את הקניות. בלוסנטר - עושים את הקניות בשבילך".
באנרים נוספים: "באמת אין סיבה לצאת מהבית לקניות. בלוסנטר - עושים את הקניות בשבילך" ו - "חייבים שינוי בהרגלי הקניה. היכונו לביאת השליח. בלוסנטר - עושים את הקניות בשבילך".
הקמפיין המיוחד במינו, מזכיר את הקמפיין האחרון מבית מקאו קשר בראל - המפלצות של ESC. כזכור, בקמפיין המפלצות, נקט משרד הפרסום לראשונה ב"פרסומת עוברת", כלומר דמות המפלצת של ESC הופיעה גם בפרסומות של חברות אחרות שהופקו על-ידי מקאן קשר בראל. גם כאן, ניתן לזהות את מוטיב ההעברה, אך במקרה זה מדובר על דימיון בלבד, ושימוש ברעיון, ולא בפרסומת עצמה.
המושג 'העברה' - או באנגלית: Take Off - הלקוח מעולם האומנות והפרסום, מתייחס לשימוש ברעיון - או בקטע מרעיון - ואימוצו לתחום שונה. פרסומות Take Off מוצלחות, זוכות לאהדה על-פי סקרים בכל העולם, והשימוש בהן, תוך חיבור התכנים בין מוצרים, רעיונות או שירותים שונים האחד מהשני, הופכים את הפרסומת למענינת יותר. עם זאת, לאורך כל ההיסטוריה של תחחום ה-Take Off, הוא נחשב לנושא עם המלווה במחלוקות לגבי זכויות יוצרים של יוצרי הפרסום או מעשה האומנות המקורי.
יש לציין, כי אתר האינטרנט אשר נבחר להוביל את הקמפיין - Ynet מפרסם בימים אלה באנר של המתחרה של בלוסנטר, הלא היא: נט-סל מבית סופר סנטר.