חברון זלצמן קיבל לידיו (יום ג', 27.1.09) את תקציב הפרסום של חברת המסחר במט"ח GoForex. התקציב, בהיקף שנתי של כמיליון דולר, יופנה בעיקר לאינטרנט ולמדיה הכלכלית.
הקמפיין הראשון יעלה בימים הקרובים ויציג את המיתוג החדש של החברה ואת הסיסמא שתלווה את המותג.
לאחר הליך של מכרז בו התמודדו ארבעה משרדי פרסום החליטה הנהלת GoForeX להעביר את תקציב הפרסום, שנוהל עד כה באופן עצמאי, לחברון זלצמן.
דודי חברון, מבעלי משרד הפרסום, אמר כי "כמשרד שבדרך כלל מזוהה עם קריאייטיב בולט, אני שמח שגם האסטרטגיה שאנו מציעים ללקוחותינו מהווה יתרון תחרותי משמעותי".
GoForex, חברת מסחר במט"ח, מבקשת להציג שיטה חדשנית למסחר יעיל ורווחי יותר במט"ח.
חברון זלצמן, שבנוסף לחברון מנוהלת על-ידי גבי זלצמן, משרתת בין השאר חברות כגון יקבי כרמל, ג'ונסון אנד ג'ונסון, אופטיק דורון, ג'רוזלם פוסט, היטאצ'י, רשת קפה קפה, הקריה האקדמית אונו ועוד.