|
זיהתה את פוטנציאל 2009. רשת המשביר לצרכן [צילום: אריאל בשור]
|
|
|
|
|
למרות המצב הכלכלי, הודיע (יום א', 8.2.09) המשביר לצרכן, כי הגיע החודש לשיא בגיוס חברי מועדון "קלאב 365", הנאמד כעת בלמעלה מ-445 אלף בתי אב, לעומת 400 אלף בינואר 2008. נתון זה מעיד על כך כי חברי המועדון מהווים יותר מ-20% מבתי האב בישראל.
כמו-כן, גדל הממוצע של סל הקנייה ברשת המשביר לצרכן ל-260 שקלים לעומת 230 שקלים בינואר 2008 אשתקד.
מנכ"ל המשביר לצרכן, אסף בן דב, מסר כי "שיא גיוס הלקוחות והגדלת סל הקנייה במשביר לצרכן הינם תוצאת המציאות הכלכלית החדשה שנוצרה בארץ ובעולם". לדבריו, המשביר לצרכן זיהה את המגמה החדשה לפני כ-9 חודשים וגיבש אסטרטגיה משולבת שתרמה לתוצאות.
שירלי פאר יגרמן, מנכ"ל קלאב 365, מסרה כי במסגרת האסטרטגיה השיווקית לשנת 2009 יציע מועדון הלקוחות מדי חודש מגוון רחב של הטבות ומבצעים לחברי המועדון.
עוד מסרה, כי במסגרת האסטרטגיה החדשה תגדיל המשביר לצרכן את תקציב הפרסום והשיווק למועדון קלאב 365, שיסתכם בכ-4.5 מיליון דולר בשנת 2009, לעומת 1.2 מיליון דולר בשנת 2008.
המשביר לצרכן תצא במסעי פרסום רחבים שיכללו שימוש בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות, בדיוור ישיר ובמסעי קידום מכירות ברחבי הארץ. באמצעות פעילויות שיווק ופרסום אלו צופה המשביר לצרכן גידול משמעותי נוסף של כ-50 אלף בתי אב שיצטרפו במהלך 2009.