יפאורה תבורי יוצאת בקמפיין פרסום חדשני הכולל מבצע הגרלות במסגרתו תוית בקבוקי ה-RC קולה ו-RCQ (1.5 ליטר) משמשת ככרטיס הגרלה וכל שנותר הוא לגרד את הכסף מגב התווית. הפרס הראשון - 100,000 ש"ח.
על-גבי תווית הבקבוק מופיעים חמישה עיגולים, אותם יש לגרד, במידה ובכולם מופיע לוגו זהה, זוכים בפרס המופיע בעיגול הפרס. הבקבוקים ומארזי שישיות הבקבוקים עם תוויות המבצע ימכרו בכל רשתות השיווק ובנקודות המכירה הפרטיות.
המבצע ילווה בקמפיין פרסומי, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, הכולל סדרה של סרטוני פרסומת בני 10 שניות, ובפעילות קד"מ באמצעות חברת סופר פוש. סך הכל ההשקעה בפרסום וקד"מ הינה כ-1.5 מליון ש"ח.
מושי כהן, מנהל השיווק של יפאורה תבורי, אמר היום, כי המבצע נועד ליצור אינטראקציה חוויתית עם קהל הצרכנים בכלל ובני הנוער בפרט, המהווים את קהל היעד העיקרי של RC קולה. לדבריו, המבצע הקודם של RC קולה, שנערך בתקופה המקבילה אשתקד, הביא לגידול של כ-4% בנתח השוק של המותג. כהן הוסיף, כי RCQ, מותג הנון-קולה של RC, תפס מאז השקתו במאי האחרון, נתח שוק של כ-21%.
המבצע יימשך החל מ-1.2.2003 ועד סוף חודש מרץ 2003.