שאדי סלמה תבע את סלקום ישראל בע"מ בבית המשפט לתביעות קטנות בירושלים, בסכום של 4,800 שקל, לאחר שלא היה מרוצה מעסקה לשדרוג טלפונים ניידים.
מכתב התביעה עלה שנציג סלקום הציע לסלמה לשדרג את חמשת הטלפונים הניידים שברשותו, כלקוח ותיק, והחתים אותו על הסכם. לדברי סלמה, סלקום לא עמדה בתנאי ההסכם וחייבה אותו בסכומים העולים על אלה שסוכם עליהם. סלמה ביקש פיצוי שכלל הפרשי חיוב בסך של 2,409 שקל, הוצאות עקיפות בסך של 1,131 שקל ועוגמת נפש בסך של 1,300 שקל.
בכתב ההגנה טענה סלקום שלא ברור מהיכן שאב סלמה את סכום התביעה. "ביום 17.12.07 ביצע התובע שדרוג של חמשת מכשירי הטלפון באמצעות חברת יורוקום, המשווקת המורשית שלנו. במסגרת העסקה, שניים מתוך המכשירים היו במבצע של 1+1, דהיינו, על כל שניים מהמכשירים הוא לא חויב בתשלום". סלקום הדגישה שעמדה בהתחייבויותיה כלפי סלמה: העניקה לו הודעות טקסט חינם, החזר חודשי מלא על מכשירי הטלפון, שכן הוא משוחח מעל עלות חודשית של 50 שקל, והחיוב לאינטרנט כפוף לאתרים בהם הוא גולש. סלקום ביקשה לדחות את התביעה.
בדיון בפני השופטת אנה שניידר, טען נציג סלקום, שסלמה חתם על הסכם המאפשר לו לעבור מתוכנית לתוכנית ללא צורך בחתימה. "במינוי של התובע מעודכנת תוכנית 'המסלולים הפתוחים של סלקום', המקנה תעריף זמן אוויר אטרקטיבי בחיוג ליעדי סלקום, ותוכנית זו לא שונתה במהלך שדרוג הטלפונים".
בפסק הדין דחתה השופטת שניידר את התביעה. "לאחר שעיינתי בכל המסמכים שעליהם חתום התובע, לא מצאתי ממש בתביעתו. התובע חתם על המסמכים מרצונו החופשי, ואם לא הבין באופן מדויק עובר לחתימה מהן ההתחייבויות שהוא נוטל על עצמו בעקבות החתימה ומהן זכויותיו - אין לו להלין אלא על עצמו". לפנים משורת הדין לא נקבע צו להוצאות.