רציתם לדעת אלו נושאים הם המדוברים ביותר ברשת בכל רגע נתון? אתר ראשון מסוגו בישראל פותח צוהר לעולם השיווק במדיה החברתית (SMM) המתרחשת באינטרנט. האתר מספק לגולשיו את היכולת לצפות ולנתח דיונים שונים, הנערכים ומתקיימים בזמן אמיתי בזירת פורטני ואתרי האינטרנט הישראלים, דוגמת פורומים, בלוגים, אתרי שיתוף קבצים, תגוביות ורשתות חברתיות.
האתר, buzzilla שמו, מקיף הקשרים מגוונים החל מפוליטיקה, דרך ספורט, תרבות, כלכלה, נדל"ן, בידור ועד נושאים צרכניים, כגון מוצרים חדשים, חוות דעת בלתי משוחדת עליהם, ותגובות של הציבור למשברי חברות בתחום. באתר ישנו גם גרף להשוואה בין השיח על המותגים השונים.
תפקידו לנטר ולנתח מידע, והוא כולל בלוג פעיל אליו מועלים פוסטים המתייחסים לעולם התוכן, סרטוני וידאו, שאלות ותשובות, מילון מונחים והסברים נוספים על אודות זירות השיחות והרשתות החברתיות בעולם הווירטואלי.
מנכ"ל buzzilla, יואב פרידור, אמר כי השימוש הנרחב במדיה החברתית ברשת מהווה, מצד אחד, גורם השפעה מהותי על חברות ומותגים, ומצד שני, הזדמנות עצומה להיכרות ותקשורת ישירה של החברות עם לקוחות ולקוחות פוטנציאליים. "השקנו אתר שייעודו לפתח את תחום השיווק במדיה חברתית, להביא תכנים מעניינים מהתחום ולעורר שיחה בנושא. אני חושב שחברה שעוד לא עשתה צעדים בכיוון צריכה להתחיל מייד, ואתר buzzilla הינו התחלה מעולה".
חברת buzzilla מאפשרת ללקוחותיה לעקוב באופן שוטף אחר השיח הדיגיטלי בתחומים ובנושאים המשפיעים על הווייתם השיווקית, מספקת ניתוח ומחקר מעמיק על בסיס המידע שנאסף ויוצרת מערך פעולות ופעילויות שמסייעות בחיבורם של חברות ומותגים לשיח האינטרנטי. בין לקוחות החברה: שירותי בריאות כללית, אלטשולר שחם, ג'ונסון אנד ג'ונסון, קבוצת נישה ורשת ישרוטל.